Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju
Kertokaas joku lyhyesti miten tuo myyjän vastuu menee näissä maahantuonihommeleissa. Alkoi kiinnostaa sen jälkeen, kun Velho ilmoitti, ettei ota VMaxia valikoimiinsa koska maahantuojan vastuu. Nopeasti kuvittelisi saman pätevän esimerkiksi valikoimista löytyvään Bombshelliin, joka myöskin on maahantuotu, vaikkakin putki on tarkoitettu yhdelle paristolle.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Lifestyle
Kiitos vastauksesta. Olen käyttänyt keskinavan kokonaan irti, mutten katkaissut johtoa vielä. :) Epäilin myös sitä mahdollisuutta, että se laitetaan vaan liittimen sisään. Mutta onko siitä mitään apua silloin?
Käsittääkseni sen tarkoitus on olla korotuksena kontaktipinnalle.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Kertokaas joku lyhyesti miten tuo myyjän vastuu menee näissä maahantuonihommeleissa. Alkoi kiinnostaa sen jälkeen, kun Velho ilmoitti, ettei ota VMaxia valikoimiinsa koska maahantuojan vastuu. Nopeasti kuvittelisi saman pätevän esimerkiksi valikoimista löytyvään Bombshelliin, joka myöskin on maahantuotu, vaikkakin putki on tarkoitettu yhdelle paristolle.
Oliko perusteena se että pelkäävät stakattuja akkuja? Koska jos nyt puhutaan reguloidusta laitteesta niin mahdollisuus ongelmiin on niin häviävä että sen perusteluna käyttö on ihan silkkaa idiotismia. Ei mun tietääkseni Elisa taikka Sonera ole joutunut vastaamaan jysähtäneistä Nokian luureistakaan niin eiköhän tuo tuotevastuu ole aina valmistajan loppukädessä. tämä ECF:n alottama paniikki ja propaganda homma alkaa mennä ihan uskomattomiin mittasuhteisiin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tobv
Nyt kun Finnvapelle on tulossa myyntiin tuota Extra Flavor Gummy Bearia, nii kuinka "laimeaksi" tuon uskaltaa vetää ilman että alkaa maku hälvenemään. Lähinnä ois tarkotus lantrailla 6-10mg nikotiinivahvuudelle tuo... 52mg Platinum Icea löytyy hyllystä
Omien kokemuksien perusteella 66 % extra flavoria ja 34 % Inaweran VPG bazaa (36 mg) ei ainakaan vie makua liiaksi pois.
Tuolla seossuhteella tulee 12 mg neste.
Eli sun Platinum Icellä seossuhde jää vielä pienemmäksi, esim. 85 % extra flavoria ja 15 % platinum iceä = 7,8 mg seos ja ei ainakaan maun pitäisi laimentua! Maku todennäköisesti aivan järkyttävän hyvä, etenkin jos tuo platinum ice itsessään ei pidä sisällään mitä sivumakuja.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Omien kokemuksien perusteella 66 % extra flavoria ja 34 % Inaweran VPG bazaa (36 mg) ei ainakaan vie makua liiaksi pois.
Eli sun Platinum Icellä seossuhde jää vielä pienemmäksi, esim. 85 % extra flavoria ja 15 % platinum iceä = 7,8 mg seos ja ei ainakaan maun pitäisi laimentua! Maku todennäköisesti aivan järkyttävän hyvä, etenkin jos tuo platinum ice itsessään ei pidä sisällään mitä sivumakuja.
Ja vielä rautalangasta niin kuka tahansa osaa yhdistellä niksabaset ja makunesteet:
52 mg / 2 = 26 mg. 50-50 suhteella saat siis 26 vahvuista. sekoitussuhde 1:1
26 mg / 2 = 13 mg. 25 (niksabase)-75(makuneste) suhteella saat 13 vahvuista. sekoitussuhde 1:3
13 mg / 2 = 6,5 mg. 12,50-87,50 suhteella saat 6,5 vahvuista. sekoitussuhde 1:7
jne jne. :P :esmoke:
Jees, kiitti vastauksista. Osaan kyllä sekotussuhteet laskea, mutta kokemusta noista extra-flavoreista ei ole, joten parempi katsoa kuin katua :P
Onko kellään tietoa onko normaalia, että CE3 ja Budin "atojen" höyryt maistuu jotenkin jännälle? Lähinnä tuota makua voisi kuvailla sanalla kemikaali, ehkä hieman muovinen..
Sain Stoneyltä kaverilleni testiin läjän kaikennäköisiä atoja/cartoja ja noissa kahdessa on todella pahan makuiset höyryt. Ensin ajattelin että kaveri vaan evotti jollain tapaa, mutta itsekin noita kokeilin, eikä niistä saa mitenkään oikeaa makua irti.
Onko tuo maku vaan noiden "atojen" ominaisuus, vai vaatiiko jonkinlaisen alkurituaalin tai sisäänajon?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Onko kellään tietoa onko normaalia, että CE3 ja Budin "atojen" höyryt maistuu jotenkin jännälle? Lähinnä tuota makua voisi kuvailla sanalla kemikaali, ehkä hieman muovinen..
Sain Stoneyltä kaverilleni testiin läjän kaikennäköisiä atoja/cartoja ja noissa kahdessa on todella pahan makuiset höyryt. Ensin ajattelin että kaveri vaan evotti jollain tapaa, mutta itsekin noita kokeilin, eikä niistä saa mitenkään oikeaa makua irti.
Onko tuo maku vaan noiden "atojen" ominaisuus, vai vaatiiko jonkinlaisen alkurituaalin tai sisäänajon?
Yleensä atoille pesu kuumanveden alla riittää.
Joskus olen kuullut 20 imaisun sisäänajosta.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
siis tollasillako makuprosenteilla noita oikeesti tehdään??? oonks mä ihan hakoteillä kun nappaan dirtyneutralbazaa 18mg ja laitan siihen 20% makua?? (näin saan ton n. 18mg aineen??)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
siis tollasillako makuprosenteilla noita oikeesti tehdään??? oonks mä ihan hakoteillä kun nappaan dirtyneutralbazaa 18mg ja laitan siihen 20% makua?? (näin saan ton n. 18mg aineen??)
Tässä oli kyse FSUSA:n ekstra flawor nesteiden sekoittamisesta nikotiini baseen... Makutiivisteillä 20 % on varmasti hyvä sekoitussuhde.
aaaaahhhhh. ok. peljästyin jo
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
aaaaahhhhh. ok. peljästyin jo
Hyvä että kysyit, ennen kuin teit oikeen tujut maut! :)
Tosiaan vois jollain lailla tarkemmin täällä kyllä itsekin eritellä milloin on kyse makutiivisteestä ja milloin 0 mg nesteestä, jota halutaan terästää. =)
Tosin jollain makutiivisteillä suositeltu annostus on vain 3 - 5 %, joten nikotiinipohjan laimentamiseen niistä ei juuri ole. :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
oonks mä ihan hakoteillä kun nappaan dirtyneutralbazaa 18mg ja laitan siihen 20% makua?? (näin saan ton n. 18mg aineen??)
Tuossa tapauksessa makutiivistee laimentaa 18 mg dirtyneutralbazan 14,4 mg nesteeksi - pohjaa 80 % ja makutiivistettä 20 %.
Re: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju
Kannattaako noita kartoja rei'ittäessä tehdä kaikki reiät sinne karton alapään? Ja Montako reikää on sopiva määrä? Itse olen Arctic puncherilla tehnyt tähän asti neljä pientä reikää ja tuntuu ettei vanu vieläkään kostu kunnolla...
Itse olen tehnyt kolme reikää sinne alas ja samaan tasoon. Sitten vielä lisäksi täytän carton joko ruiskulla tai ns. kortsumetodilla. Jotkut nesteet tuntuvat vaativan vielä yön yli "muhimisen" cartossa, ennen kuin toimivat hyvin, yleensä kyllä olen saanut ne toimimaan ihan hyvin vain muutaman minsan jälkeen.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Tuossa tapauksessa makutiivistee laimentaa 18 mg dirtyneutralbazan 14,4 mg nesteeksi - pohjaa 80 % ja makutiivistettä 20 %.
Kiitos jalippo. ton mg on riitettävä tässä vaiheessa ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
95410
Paljon tekstiä
Kiitokset vastauksesta. Tarkoitus onkin tosiaan nimenomaan tilata nesteet medium-vahvuisina Libertyltä, osa Libertyn omaa, osa Pink Spottia ja laitetaan nyt mukaan sitten sitä Vermilioniakin kerta niin suosittelet. Hyvä kuulla että ne on hyviä nesteitä, ovat omaan hintaluokkaani juuri sopivia ja tosiaan tuo 5 millin pullokuko on TODELLA iso plussa, melkeen kaikki pullot tahtoo olla useimmilla merkeillä aina 10 millisiä.
Suosittelit 510 starter kittiä mutta en nyt näe mitään syytä vaihtaa eGo-T linjalta sinne 510:n puolelle kun suurin osa on kuitenkin kehunut eGo-T:tä paremmaksi. Kiitos kun suosittelit Passthrough-mallia, tule 0.50 dollaria HALVEMMAKSI ostaa pelkästään se sen sijaan että ostaisi normaalin + laturin. Ja samalla saa sen edun että voi poltella samaan aikaan kuin lataa kun kuitenkin koneen äärellä tulee paljon polteltua, ja sellanenkin juttu siinä vielä on että tarkoitus on lähiaikoina tilata ns. emergency charger, eli akkulaturi jolla voi siis missä vaan ladata USB:llä latautuvaa laitetta 6000mAh sisäisestä akusta. Eli käytännössä voi höyrytellä missä ja milloin vaan lähes loputtomiin kun tilaan tuon laitteen jossakin vaiheessa (tämä laite kyseessä: http://tinyurl.com/carcac7, linkistä eBay-kohteesta laite todella edullisesti!).
Alla päivitetty ostoskori, joka sisältää myös 5kpl setin noita kehuttuja Bogen kartoja. Jäi vaan mietityttämään että onkohan tuo Vision eGo tarpeellinen. On se ainakin hienonnäköinen, mutta kestääköhän se juurikaan pidempään kuin Bogen kartot? Se kun maksaa ainakin neljän Bogen karton verran. Toisaalta se on varmaan ihan hyvä tapa testata miltä ei-LR karto tuntuu, tosin sitä varten voisi lisätä tilaukseen 5kpl setin join halpoja ei-LR kartoja, esim tämän? http://tinyurl.com/halvatkartot. Drip tipeistä ei varmaan mitään lisättävää? Nuo Bogen kartot näyttää varmaan hassulta pienen kokonsa (?) vuoksi tuon eGo-T akun kanssa, niin siksi lisäsin juuri tähän tarkoitukseen tehdyn conen tilaukseen, kannattaako vai onko nuo Bogen kartot sitten samankokoisia kuin tuo akku vai pienempiä? Ruisku on tilauksessa jotta on helpompi mitata täsmälleen oikea määrä mehua ettei vahingossa tule liikaa tiputeltua tankkiin/kartoon. Niin, ja miksi ei toista akkua? Koska tulee halvemmaksi lähettää (1-2e postikulut) 3kk sisällä rikkoutunut akku takaisin Kiinaan ja vastaanottaa ilmainen samanlainen tilalle, kuin tilata toinen akku. Ei haittaa jos höyryttely jää pariksi viikoksi väliin, jaksaa sen verta sitä uutta ilmaista replacementtiä odotella.
http://oi39.tinypic.com/142x0m0.jpg
Itse en vaihtaisi eGoa 510:an, jos ei todella halua uusia tilausta pari viikkoa 510:n saapumisesta. Akkukesto on aivan eri.
Vision ei ole tarpeellinen, mutta sitäkin kannattaa kokeilla. Toiset tykkää, toiset ei koskisi pitkällä tikullakaan. Drip tippejä kannattaa olla useampi kuin yksi, ne hukkuu todella helposti. Cone kannattaa olla eGo-akulle, Boget ovat kapeampia kuin akku.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jupstejuho
Suosittelemani aloitussetti on 650 mAh Riva-akuilla (ego-klooni), 510-kierteellä, ei suinkaan 510 setti.
Siinä on mielestäni hinta-laatusuhde kohdallaan, mutta itse kyllä siitä huolimatta pistäisin enemmän ropoja parempikapasiteettisiin akkuihin.
Itse oon kokeillut vision egoa, enkä aio toista ostaa. Mega dual coil on parempi. Mutta makuasioita ja kokeilemalla selviää. Jos haluat kokeilla ei-LR kartoja, niin ota ihan vaan 5-packki bogeja. Niitä on muutenkin sitten hyvä vertailla niihin LR-bogeihin.
Drip tip on ihan fine. Mutta niitä saattaa hukkua ja hintaa ei ole paljoa, niin ota nyt vaikka muutama kpl lisää. Vaikka delrin / muovi ainakin 1 kpl niin näet niiden eron metallisiin.
Tilasin itse pari conea mutta enpä ole käyttänyt. Finnvapen shorty coneja (type A) sen sijaan tulee käytettyä silloin tällöin, mutta ilmankin pärjää.
Ihan hyvältä tuo näyttää, tilaukseen vaan. Nuo pikkusälät ovat kaikki lähes ilmaisia niin ei ne turhia ole, eikä mitään näyttäisi puuttuvan. :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
April
Itse olen tehnyt kolme reikää sinne alas ja samaan tasoon. Sitten vielä lisäksi täytän carton joko ruiskulla tai ns. kortsumetodilla. Jotkut nesteet tuntuvat vaativan vielä yön yli "muhimisen" cartossa, ennen kuin toimivat hyvin, yleensä kyllä olen saanut ne toimimaan ihan hyvin vain muutaman minsan jälkeen.
Kolme reikää minäkin alaosaan ja hyvin on skulannut. Oon sitä mieltä, että toi cartojen "muhiminen" on urbaanilegendaa. En ole koskaan muhittanut niitä varttia enempää ja nesteitä olen testannut ainakin useita kymmeniä. Vielä ei ole sellasta nestettä tullut vastaan, joka tuon yön yli muhimisen tarvitsisi.
Nopee tiukka kysymys:
Volttivehje kiinnostaa ja mdcc:t on suosikki, joten pelittääkö mini lavatube ja mdcc:t kimpassa?
Vai onko sanottavaa hyötyä mdccjen käytössä volttivehkeellä?