Mulla on vielä reilu 3 vkoa töitä ennen lomaa[emoji849]
Printable View
eipä ollut, 3 ja nelosta lisukkeineen kyllä, muttei tarvetta. Noh, niksa 1,5€ 10ml, Meinas pyörtyä kun kerroin meidän "reilu meininki" hinnoista:laugh: Muutenkin huomaa minkälaisessa perseilyssä me elämme:thinking: taitaa muualla Euroopassa olla ihan eri "direktiivit" kuin meillä:lol:
Onneks mä en enää höyryttele, niin ei tarvii stressata tostakaan [emoji848]
Outoa, kun on hiljaista töissä ja saa tehdä rauhassa kaikenlaista hommaa.Nautitaan nyt kun vielä voi [emoji3]
Loman jälkeen saa taas juosta..
Ei jumankauta, Englannissa on avattu pari höyrykauppaa SAIRAALAN tms. sisätiloihin ja täällä perkele kielletään kaikki :(
Liite 33398
Niinpä. Yksi niistä syistä jotka johtivat suomesta lähtöön.
Kävin tuossa lähikaupassa nesteitä katselemassa, 100mg oli 9,90/10ml.
Sitten huomasin ettei se ihan niksaa ollutkaan:lol: on näitä CBD litkuja. Dunkkaa kyllä ihan hassikselle, enemmän kuin kukalle:laugh: Huomattavasti isompiakin pitoisuuksia oli tarjolla. Tuntuu olevan ihan kaikkea tarjolla, nämähän on jotain teollisen kannabiksen tuotteita ja sallittuja EUssa, jos ovat kosmetiikkaa tjs:thinking:
Pikku pöhinä tosta irtos, just ja just huomas, lienee lihasmuistia:laugh: En kovasti kokeillut, kun haju oli runsaan ilmeinen
Ihan vain mainitakseni, ei ainakaan tässä kaupungissa ole Somaleita oikeastaan ollenkaan. Turkista(lainausmerkeissä) sitäkin enemmän. Pitää vielä erikseen mainita se, että ovat ihmisiä täällä. Jokin mättää Suomessa todenteolla, oikein urakalla!
Jotenkin muistuttaa 80-luvun Ruotsia:thinking: Melko oudot fiilingit tästäkin asiasta. Ollaanko me saatu kaikki idiootit?
Miten voi olla mahdollista, että jägermeister täällä maistuu ihan erilaiselta kuin Suomessa ? Voisin sanoa olevani jonkinsortin asiantuntija:laugh: tämän asian suhteen, huomattavasti enemmän makeutta ja lakua. Varmaan Puska jonkin aineen kieltänyt:lol: tai muutaman, ettei ookkaa 56 yrttiä, vaan vähemmän:thinking:
jeggu on huvaa
aloitin vissiin tään höuruhomman n. kuus tai kaheksan vuotta sitten...alkuun men 18 mg niksoilla, nyty mennään 0,75... joten hankittuna ollut 1,6 litraa 100 mg myrkkyä; ja voisin kyllä osasta luopua; mihinkähän vois laitaa myyntiin ja mikähän vois olla käypä hinta...
On tää suomi kyl yks oikea hölmölä :)
Liite 33399
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006166318.html
Käyn vain pyyhkimässä pölyt täältä. Sammutanko valot mennessäni?
Älä sammuta [emoji23]
Vihjaatko, että täällä on muka hiljaista?
Tuumasin jos kyttäis uuden kauhuleffan netflixistä [emoji848] kissa perkele herätti jo puoli viisi aamulla niin väsyttäis jo mutten vielä viitteis mennä nukkumaan...
Mä en ky viitteis jonottaa halpaa bensaa keskellä yötä parinkympin säästön takia :D
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4...9-c5585e500c70
Ei jumalauta ihmiset on hulluja. Minkähänlaiset jonot olis ollu, jos olis viel kaupanpäälliseks jaettu ämpäreitä.
Tossa jonottaessa pitäis muistaa laskee ajan tuhlaamisellekin hintaa. Ihan vaan vaikka omalla tuntipalkalla. Ja sit laskee uudestaan, että kannattiko [emoji2361]
Ja viel pitäis laskea, että paljonko sitä "kallista" bensaa/dieseliä palaa pelkkään menomatkaan ;)
Kuvaan vois lisätä. että "hulluja nuo suomalaiset" :D
Liite 33401
Kaikkien kauhuksi ilmoitan että olen hengissä vieläkin
Mä luulin eilen kuolevani kaameaan krapulaan, mutta ei siinä mitään.
Oli sitten paastopäivä ja sama jatkuu tänään [emoji23]
En juo enää skumppaa, kun sokeri pahentaa mun migreeniä.Join 1 oluen ja 2 kuivaa sidukkaa kotona.Baarissa join 6 siideriä ja vit** hirvee darra[emoji849]
:thumbup:
Skumppaa on myös kuivana. Hakkaa mennen tullen siiderin litkut, parin siiderin hinnalla saa vallan kelpo juomaa. Vaikka espanjan cavat ja italian prosecot maisteluun.
https://www.alko.fi/tuotteet/kuohuvi...ceWithPant-asc
Joskus nuorena tuli jotain kuivia viinejä ja sidukoita juotua mutta ei sitä kurjuutta edes huomannut kun oli niin teini love ihqu rakstausta ilmassa ja joka toisen huikan jälkeen kielaroitiin ja oltiin ihan omg :worship:.
Luulin et olen kaikki Turhapuro leffat nähnyt moneen kertaan, mutta nyt telkusta tulee eka Turhapuro ja tää on mulle ihan outo ?? Miten hitossa on mahdollista, etten ole ennen nähnyt :thinking:
Päivää piiiitkästä aikaa forkan sitkeille ja harvoille! :cheers:
Lomalla :D
Pari viikkoa vielä, niin pääsee töihin huilaamaan ja vieroittautumaan oluesta :wheee:
ed: täysin mökkihöperöitynyt, Turenki tuntui metropolilta kaikkine kymmenine ihmisineen :eek:
Ookoo [emoji3] mulla alkaa loma viikon päästä, on sitä odotettukin! Koko kesä paiskittu töitä otsa hiessä, tänään alkoi vielä päivystys ennen lomaa, mutta on hiljaista.
Ihmiset lomailee harmillisesti [emoji23] olis kiva tienata kunnolla, mutta toisaalta mukavaa, kun rauhallista.
No joo, eikä Hämeenlinnaa suotta kutsuta (paikalliset) "Suomen suurimmaksi valaistukseksi hautausmaaksi". :teaching: