Mä luulin, että kaikilla on eläkeikä 65 vuotta. Näköjään nostettu, mennyt ihan ohi.
Onhan tässä sitten vielä aika monta kesälomaa jäljellä, jos vaan töitä ja terveyttä piisaa...
Printable View
Mä luulin, että kaikilla on eläkeikä 65 vuotta. Näköjään nostettu, mennyt ihan ohi.
Onhan tässä sitten vielä aika monta kesälomaa jäljellä, jos vaan töitä ja terveyttä piisaa...
Meni siinä pari kolme vuotta ennenkuin ruusupuska toipui. Vahingossa sai vähän osumaa roundupista. Ehkä tuo näivettäminen toimii parhaiten, lapiohommat ei oikein sovi enää... Sattumalta just keväällä vedin pari puskaa matalaksi, siitä voi jatkaa... Paitsi et toinen puska ei varmasti ollut kurttu, koska se oli n.2,5 metriä korkea. Kurttu kasvaa 0,5-1,5 metriseksi...
Joo vielä 19 kesää [emoji23]
Kannattaa kysyä joltain paikalliselta alan yritykseltä paljonko hävittäminen maksaa.
Meillä on jonkun kymmentä metriä pensasaitaa mikä on vähän ylijäreytynyt ja ollaan molemmin puolin kesää sitä leikattu pari päivää. Viime keväänä sitten ei kerennyt mitenkään leikata ja soitettiin joku randomi arboristi sitä leikkaamaan. Ei edes vituttanut kun lasku oli tyyliin 80e niin että ne poras näytteet samalla kaikista puista mitä oli tontilla, leikkais aidan (paljon paremmin mitä itse ikinä, itse kun leikkas niin oli ihan perseen näköinen), siivos jäljet ja vei ne mennessään.
Tsup😎
Hoblaa! :hatsoff:
https://www.youtube.com/watch?v=lyHIwmaOQT4
Tarkenee ulkona, 30°c.
Vähempikin riittäisi, ainakin minulle. :)
Meinasin just kirjoittaa saman kuin Pottula.. Meni ihan kaljanjuonniksi tää päivä ja taitaa sama olla viel pari päivää. Sunnuntaina näyttäis hieman viilenevän :thinking:
Pitänee yöksi mennä piharakennukseen koisimaan, siellä on vasta n.20 astetta sisälämpö... Varsinaisessa asunnossa 27 sisällä.
:cheers:
Mahtaako vanhan maksa enää kestää näitä helteitä :thinking:
Nyt on sisälläkin 29 astetta :(
JEE MULLA ON RAMMSTEININ LIPUT!!!
Juo arska vettä välillä ettei tuu kirroosi [emoji848]
Aaah mulla alkoi päivystys ja nyt vasta tulin töistä..kohta voi taas puhelin soida, en kyllä valita keleistä.Mukava tuolla on mennä, kun on valosaa ja lämmintä, talvella rytkyä niskaan , lämmitä ja skrapaa autoa plus se pimeys koko ajan.Oli aika kuvottava keikka, kun kävin keravalla siivoomassa jätekatoksen.Joku oli tyhjentänyt koko jäteastian katokseen, vittu mikä siivoominen.Haju oli aika järkyttävä, MUTTA SE HIRVEÄ MÄÄRÄ TOUKKIA[emoji1785][emoji2961]
Koko lattia kuhisi niitä, teki kyllä pahaa...
Molokin haittana sit tää :(
Liite 33381
Onneks noita ei kauheen usein tässä taloyhtiössä näe. Välillä kyllä esim. pahvit tursuu yli ja porukka jättää niitä molokkien viereen, vaikka pahvinkeräyksessä lukee että ne pitää laittaa sekajätteeseen, jos pahvinkeräys on täynnä.
Se on kyllä jännä, ettei tuota pahvia vieläkään tyhjennetä useemmin, kun täyttyy yleensä vajaassa viikossa, mutta tyhjennys taitaa olla 2 viikon välein. Vissiin sen verran kierrätysintosta porukkaa täällä. :D
Edit. Jotkuthan käyttää noita roskisten vierustoja kierrätyskeskuksina, eli jättää semmosta kamaa mikä ei itelle kelpaa, mutta jollain saattaa olla käyttöä tuohon roskisten lähelle tajuamatta sitä, että kaikesta käsin kerättävästä kamasta tulee lisäveloitus tyhjennyksestä vastaavalta yritykseltä.. :rolleyes:
Kaikil jotka tunnen on sellainen niin eiköhän se jo kerro jothain. Eiköhän sitä saa juu kämpän kylmäks. :D
https://i.imgur.com/ESobbJJ.gif?noredirect
Ei mitään muilta merkeiltä pois mutta mennään valtavirran mukaan.
Kyllä Toshiban ja Fujitsun pumput kans o oikeen hyviä
Itse katselin noita lattialla työnnettäviä ilmastointilaitteita, kerrostaloon. Ei oikein sytytä putkien laitto ja äänet....
ja sähkönkulutus
Meillä on tommonen siirreltävä vekotin makkaria viilentämässä ja ainoo huono puoli on sähkön kulutus, mutta eipä sekään hirvee ongelma oo, kun käytetään vaan sillon kun nukutaan, jos on liian kuuma. Tuuletusikkunaan leikkasin eristemuovista sopivan palan, joka pysyy kitkan avulla paikallaan ja siinä on reikä ilmaletkulle ja äänikin on melko neutraali tasanen humina, joka ei ainakaan itellä haittaa nukkumista ollenkaan. :)
Tossa vekottimessa vaan rupee viilennysteho hiipumaan ja huolto maksaa enemmän kuin uusi, niin taitaa olla uuden osto edessä viimestään ens keväänä.
Tänään ollut mukava päivä, päivystysviikko ohi, työtunteja kertyi liki 70 ja perjantaina saa sitten lähteä 12.00 kotiin [emoji3]
Sain hoidettua kaupassa käynnin, siivouksen, pyykit ja sapuskan 16.00 mennessä ja poika oli onnellinen, kun oli lämmin ruoka valmiina kesätöistä tullessa.Nyt vähän vielä skumppaa ja nukkumaan.
Hitto tänään mietin, että mä olen aika onnellinen ja töissäkin viihdyn hyvin enkä stressaa enää siitä.
Sain nyt silmälasitkin niin näkee mennä [emoji23]
Kalliit ne oli, mutta pakollinen hankinta.
Kippis ja hyvää kesää[emoji8]
Minäkin hain uudet lasit tällä viikolla :)
Nyt näkee taas kirkkaasti. Vanhat oli jo niin naarmuiset, et oli aika harmaata näkeminen... Skool :cheers:
Kävin ostamassa uuden Bluetoothkaiuttimen pihakäyttöön. Tuli alkuun ääni todella bassovoittoisena, mutta kun sain toimivan taajuuskorjaimen asennettua, niin kuulostaa todella hyvälle. Nyt pitää vielä hakea uus Thermacell, kun edellisen vein mökille. Mutta mikäs tässä on nyt terassilla istuskellessa, juoden kaljaa ja musiikkia kuunnellen.
No joo ja mun mielestä oli aika hiljainen viikko vieläpä [emoji848] mä oon vissiin tottunut tekemään paljon töitä.
Talvella vielä auraukset tohon päälle, voin sanoa ettei enää naurata siinä kohtaa [emoji848]
Onneksi maksetaan hyvin vaikkei se vapaata korvaa..
En kyllä ajatellut kovin montaa vuotta jaksaa, 5 talvea korkeintaan ja sitten haluan siirtyä kevyempään työhön.
Raha houkuttaa kyllä liikaa [emoji3]
Sivuston (=e-savuke.com) suojausvarmennus vanhentui eilen, tuleeko muille samaa herjaa?
Täälläkin samaa..
Liite 33382
4 viikkoa tuo sai olla rauhassa, nyt oli vandaalit iskeneet :(
Liite 33383
moro.
kyprokselle saa varmaan ottaa höyryvehkeet mukaan ja käyttääkkin?
Sattuipa taas "huonot" lomakelit, siis siltä kannalta et pitäis jotain hommia tehdä pihalla (liian lämmintä).. Menee ihan juomiseksi taas :) :cheers:
On kyllä perseestä olla töissä näin kuumalla, vaatteet on hiestä märät koko päivän [emoji19]
Juhannusta höyrykansa! :cheers:
Multa varastettiin vajaa 3 vkoa sitten auton edestä rekisterikilpi, no eilen sain uuden ja just kävin kiinnittää sen.Piti porata pari reikää lisää ja nippusiteillä kiinni, kun en viitsi / osaa purkaa edestä mitään ja alkuperäiset kiinnitystapit viety.
Päästiin töistä jo 12 kaikki tänään ja kohta kauppaan.Huomenna käyn pakoputken kimppuun, kun se on irronnut keskeltä ja kiva pörinä käy [emoji38]
Asentaja en ole enkä hirveästi ymmärrä autojen päälle, mutta tykkään ropaa autoa ja teen itse niin paljon kuin kykenen.Työkaluu ja peltiä löytyy hilusta niin varmaan pystyn antaa ensiapua [emoji123]
Päivällä saakin taas käydä nostaa liput ylös[emoji3]
Hyvää juhannusta luuposelle!