Omakotitalossa niin väliä mitä touhuaa ja mihin aikaan, kerrostalossa voisi yöllinen imurointi aiheuttaa naapureissa "tyytyväisyyttä"... :whistle:Lainaus:
Alkuperäinen postaaja tuittu
Printable View
Omakotitalossa niin väliä mitä touhuaa ja mihin aikaan, kerrostalossa voisi yöllinen imurointi aiheuttaa naapureissa "tyytyväisyyttä"... :whistle:Lainaus:
Alkuperäinen postaaja tuittu
Jääkiekkoa vissiin tullu 24/7 muutama viime vuosi? :thinking::lol:
Totta! Ja saa käydä suihkussa vaikka neljältä aamulla ja laulaa jos haluaa, vetää vessan 100 kertaa jos haluaa ja laittaa pyykkikoneen yöksi pyörimään ja linkoomaan 1400 kierrosta. Luulen ettei olis tosiaan naapurit hirveen innoissaan jos näitä harrastais kerrostalossa, tai ees rivarissa :D
Omakotitalossa puolensa, ja toisaalta omat haittansa vs. kerros - tai rivitalo.
E. Muokattu tekstiä, ettei aiheuta väärinkäsityksiä.
Itseasiassa kerrostalossa saa käydä yöllä suihkussa ja vessassa, olen kyllä lukenut kauhujuttuja näistä valittajista.
Meille ei kuulu ikinä mitään paitsi silloin, kun yläkerrassa asui mannet [emoji848]
Ne kävi partsilla tupakalla ja vanhat painavat ovet talossa.Eivät viitsineet koskaan sulkea ovia vaan päästivät ne itestään ja vittu mikä kolaus kävi.Oli kiva kuunnella sitä illalla myöhään ja ne ravas siellä koko ajan.
Toinen asia oli pyykinpesu ja pyykkitupa on meidän yläpuolella.Se muija pesi yölläkin pyykkiä mikä on kielletty ja senkin oven päästi paiskautumaan kiinni.Tupa suljettiin vuodeksi, koska se nainen ei kunnioittanut sääntöjä ja omi tuvan itselleen, samoin kuin ylätasanteen parvekkeen joka on kaikkien käytössä.Ne sai häädön myöhemmin maksamattomien vuokrien takia.Nyt vasta tajuan miten hiljaista ollut, kun ne häipyi [emoji3]
Kaveri tulee hakemaan mut 11.00 ja mennään hesaan suklaa ja jäätelökarnevaaleille [emoji39] tosin nyt ei huvita mennä, kun oon kipee.Nokka tukossa ja kurkkuun sattuu jo neljättä päivää.Eilen illalla nousi kuume, mutta mulla on liput ja pakko mennä.Vedän kauheet tropit vaan naamaan niin jaksaa maistella! Jätski [emoji173]
Joko on vappusimat auki? :D
Ei simaa mut "simaa" on muutama tölkki avattu :cheers:
Aamuksi töihin, joten tosiaan vain simaa juodaan...
Hyvää vappua kuitenkin kaikille.
Juhannussimaa tuli muutama viikko sitten maisteltua, mutta muuten yleensä hommaan simat vapun jälkeen alennuksesta. :D
Edit. Ja yllättäen tämäkin vappu menee töissä.. Vaikka eipä tuolle mitään töitä tehtäväksi ole..
Mä jätin uppokipinäkoneen tekeen töitä yksinään. Luulen et se huomisen päivän vielä tekee duunia. Jännä sit nähdä torstaiaamuna mitä on tullut tehtyä :)
Mikä on uppokipinäkone? Kuulostaa jotenkin hämyltä.
Kuparielektrodin ja sähkön avulla poistetaan ainetta teräksestä, et saadaan haluttu muoto (elektrodin mallinen). Noin lyhyesti selostettuna :)
https://www.youtube.com/watch?v=aaws01sFvdo
Siis vapun, siis vappunakin jo kaupoista loppu ne rusinasimat ja sit on sitä mehukatin kusta vaan
Perinteinen vappusää tuli näköjään muutaman päivän myöhässä, sataa räntää. :thumbdn:
Ei liidelissä näkynyt enää jälkeäkään vapunnussimasta taikka tippaleivästä. Ehkä niitä nyt tuli kuitenkin tarpeeksi maisteltua. Ei mitään ihan ykkösherkkuja. Parempaa kuitenkin kuin ripulibergin torttu, muttei yhtä hyvää kuin laskiaispulla.
Runebergin torttu on hyvää! Kunhan se on tarpeeksi kostutettu punssilla :teaching: Laskiaispulla tietty kaikkein paras, ja mantelimassalla ehdottomasti. Hillo on lapsille ja vääräuskoisille. Tippaleipää en ole tainnut koskaan edes maistaa, katsoin kyllä kaupassa mut ne näyttää jotenkin pahoilta kikkaroilta :thinking:
Hmmm... Voita pullassa?? Oululaisen pitkoa siivuna, siihen sipaisee voita tai oivariinia ja vielä pari siivua metwurstia päälle. On meinaan hyvää :)
Edit: Mahtaakohan jostain vielä saada sellasta "vanhanajan" voipullaa vai onko ne margariinipullia nykyään??
Oiskohan aika ottaa uusi koiruus taloon, aina niitä on ollut vaan nyt on 4kk mennyt jo ilman hurttaa. Jos hommaisi karkeakarvaisen mäyriksen :thinking:
Me ollaan yleensä pidetty kahta, vanhempi ja nuorempi niin ei jää "tyhjän päälle". Melkonen muutos tulee olemaan. Tanskandokista mäyräkoiraan :lol:
Kyl se nyt on mentävä nukkuun et jaksaa huomen ryypätä.
Mä haluaisin koiran, huskyn jos tarkkoja ollaan mutten viitsi kerrostaloon.
Pitää odottaa muutama vuosi vielä.
On ollut todella paska viikko, ihan uskomaton räkätauti joka alkoi viime viikon torstaina, oon ollut tietämättäni kuumeessakin töissä tai no mittasin sitten kotona.En ollut kuin tiistain poissa, mutta olis pitänyt ottaa loppuviikko saikkua [emoji848]
Olin menossa eilen jäsenkorjaajalle, mutta sitä oli nyt pakko siirtää.
Maanantaina korjasin wc- pönttöä ja käsi oli säiliön sisällä, en tiedä mikä vittu meni kynnen alle ja repäs peukalon toisen puolen auki..no se tulehtui ja sain antibiootit.Nyt särkee korvaa ihan vitusti [emoji31]
Aamulla taas lekuriin, on jotenkin niin puhtikin poissa ettei mitään järkeä ja hirvee yskä.
Ei nyt hyvin mee[emoji23]
Narinarivalivali.......
No aika rääpäle tuokin tulee olemaan... Ikinä ei oo tarvinnu kumartua kun koiraa silittää :thumbup: Äitienpäivänä lähetään katsomaan tulokasta
Ehkä joskus uskallan maistaa... Vanhainkodissa sit, ehkä :thinking: Voi kuuluu leivän päälle, eikä mielellään ihan voita siihenkään kun sitä ei saa levitettyä kivasti vaan oivariinin pehmeästi levittyvää tai margariinia
Koirat on kauheen sitovia kun joutuu aina laskemaan tunteja että koska on kotiintuloaika viimeistään ettei musti kuse ja pasko lattialle... :D Saitko jonkun tartunnan siitä pöntöstä :eek: Sun täytys levätä suosiolla!
No oon mä nyt tietty korvapuusteja ja ne on hyviä :drool: En oo kyl tajunnu että niissä voita välissä :thinking:
Tuli nyt mieleen vähän mutta ei paljon aiheen ohi, että silloin kun sitä Baileys kakun reseptiä hehkutin niin jos joku innostuu tekemään niin vinkkinä tuorejuustoksi kannattaa ehdottomasti valita mascarpone!
Siinä Pulla :)
Liite 33350
Täällähän on elämää. :blink:
Pullakeskusteluun en kommentoi, kun en pullaa/makeaa ole syönyt vuosikausiin.
Koiran omistamisessa on mun mielestä sekin hyvä puoli, että se "pakottaa" omistajan ulos lenkille. Eipä tulisi välttämättä muuten lenkille päivittäin lähdettyä, ellei taloudessa koiruuksia olisi.
"Lenkkeily" koiran kanssa = pysähdytään kymmenen metrin välein haistelemaan ja kusemaan :laugh: No ainakaan ei kerkee hengästyä :lol: