Itellä parin kympin USB nettikamera jossa mikki, hyvin ovat kuulleet ja nähneet skypellä soitellessa :)
Printable View
Itellä parin kympin USB nettikamera jossa mikki, hyvin ovat kuulleet ja nähneet skypellä soitellessa :)
^ No Charun ihan vähän oot kieltämättä hifistelijä :eek: :lol: No, eipä ainakaan särise :D
Aaahhh voisko ihanammin päivän enää alkaa :love: Rakkaudella valmistettua lattea ja Baileyskakkua :drool: Yritin noilla kissoilla eilen kuvastaa mun reivejä kun kuuntelin taas mun nuoruushittejä :laugh:
Mä jo aattelin, että vedit sitä viinaa enemmänkin[emoji23] mä lähdin jo kasilta lenkille siskon kanssa, vitsi tuli taas jalka kipeeksi [emoji848] viime sunnuntaina kävi sama ja nilkutin 2 päivää..en tajua mikä on, mutta huomenna käyn ostaa kunnon kengät.
Vika voi olla ihan niissäkin.
Ihana ilma ulkona kyllä [emoji7]
Tuosta hifistelystä tuli mieleen, että kyllä mäkin silloin kun haluan laatua.Esim kengistä maksan, kun on jaloissa vikaa.
Niiden pitää tukea jalkaa kunnolla ja nivelrikon takia tarvitsen paksut ja joustavat pohjat.
Kattoo nyt löytyykö mitään..
Kyllähän laadusta kannattaa maksaa silloin kun haluaa parasta :cool: Ja varsinkin kengistä jos jalkaongelmia, huonoista kengistä voi tulla ongelmia vaikkei olisi edes valmiiksi mitään jalkaongelmia...
Ja en juonut kaikkea, mulla on vielä Baileysia tällekkin iltaa :laugh: Toivon mukaan tänään mut viimeistään huomenna pääsiäispaljuun kun ei tullut talvella paljuiltua :D Nyt on viimeiset hetket jos haluaa ihailla kuutamoa ja tähtitaivasta (ja uittaa DISCOANKKOJA), kohta menee kauan että on ees hämärää
Itellä on vähän se periaate, että jos jotain hommaa, niin ostaa sitten kerralla kunnollista, ettei tarvitse jälkikäteen harmitella, kun säästi muutaman lantin ja sai jotain vähän sinnepäin. Yleensä myös hinta korreloi jollain tapaa laatuun ja sitä myöten kestävyyteen, jolloin se kalliimpi usein tulee pitkässä juoksussa halvemmaksi.
Myös korjaus on paremmissa tuotteissa mielekkäämpää, tai ylipäänsä mahdollista, jos jotain vikoja tulee (ja esim. tuolla Rødellä on 10v. takuu) ja jos jossain vaiheessa haluaa siitä luopua, niin voi saada jotain takasinkin, eikä tarvitse itse maksaa, että joku ottaa pois, tai vie kaatopaikkaa täyttämään.
Vaikka en mikään viherpiiperö myönnä olevani, niin silti menee välillä tunteisiin tämä nykyinen valloillaan oleva halpispaskan kertakäyttökulttuuri. :p
Onko kokemusta ikkunateipeistä? Siis niistä kun talveksi tiivistetään vanhat ikkunat, ettei tuu vetoa... Nyt oli Tokmannin myymää Xperttiä ja kun äsken poisti teipit, niin puolet liimasta jäi pokiin ja lisäksi repeili turhan helposti :(
Eli hakusessa jotain missä liima pysyy teipissä kiinni, eikä jää pokiin... Ja millähän nuo liimajäämät sais helpoiten putsattua :thinking:
Liite 33327
Teipeistä en tiedä minäkään mutta liimat esim. tiiviste- ja mehupulloista olen poistanut onnistyneesti MARGARIINILLA :O kai siihen joku paksu öljykin kävisi? Kyllä, margariinia liimapinnalle (Paperin olen liottanut siitä irti mutta liimat jäi) sen jälkeen rasvan pesu vaikka sillä fairyvedellä, ei tarvii paljo hangata. En tiedä miten tuo rasvakikka onnistuu ikkunoiden pokille :)
Niin ja olen "unohtanut" sen rasvatun pullon tiskipöydän reunalle päiväksi pariksi :)
Ainakin kosmetiikkapurkeista ym. oon hintalappujen ja viivakoodien töhnät putsannut tärpätillä, helposti lähtee ainakin muovisista jutuista sotkut :D Mut liottiks se muuten maalia, en tiiä siis kandeeko käyttää ikkunaan :thinking: Mut onks ikkunat muuten ees maalattuja vai vaan värillistä melamiinia tai jotain
En minäkään mikään pipertäjä ole mutta en vaan voi helvetti soikoon käsittää tuota villitystä (joka toivottavasti on jo vähän laantumaan päin?) että tilataan Kiinasta helvetisti kaikkee käsittämätöntä pikkupaskaa jolla ei tee mitään, ihan vaan siks kun saa eurolla krääsää :blink: Jos jotain tarvitsee niin kannattaa ostaa kunnollista mikä toimii ja Suomesta jos mahdollista. Yritän nykyään esim. kosmetiikassa suosia mahdollisimman pitkälle suomalaista. Marsujenkin tavarat ostettiin paikallisesta lemmikkikaupasta, vaikka jostain zooplussasta olisi saanut selvästi halvemmalla, mutta on kiva tukea kotimaista niin ei tarvitse sitten nyyhkiä kun Suomessa ei enää olekkaan lemmikkiliikettä missä käydä hipelöimässä ja katselemassa ennenkun tilaa netistä. :D
Samoilla linjoilla mennään, on ihanaa mennä liikkeeseen asioimaan ja hyvästä kannattaa maksaa.Kestää vuosia ja säästää luontoa etc..miljoona asiaa [emoji106]
Kissoillekin kun tein kiipeilypuun niin puutavarat ostin paikallisesta sahaamosta jne
Asiasta toiseen, enää 2 tuntia ja kyyti hakee mut laivalle[emoji2]
Likkojen kanssa bilettämään ja buffettiin syömään merellisiä herkkuja [emoji494][emoji226]
Vilkasta menoa... :eek:
Kauhee ralli päällä, en vaan tiä missä :D
Just tulin enkä ymmärrä mistään mitään. Jotenki tuttu tunne.
Mä olen väsynyt risteilyltä [emoji23]
Kattelen leffan loppuun ja koisimaan...
Alkaa pihalla tarkenemaan ilman villapöksyjä, mittari näyttää +23 astetta. :thumbup:
Varo ettet saa virtsatietulehdusta, tää sää on niin salakavalaa, parempi pitää ne villapöksyt jalassa :D
Kaikkee ne keksiikin :confused:
Liite 33332
Keksihän ne myös nikotiinittomat imeskelytabletit tupakoinnista vierottautumiseen. Seuraavaksi arvatenkin nikotiiniton laastari samaan tarkoitukseen.
Tulipa bookattua majotukset tuolle lapin reissulle; majotukset 524€ / 6 yötä, 2899km ja 37h ajoaikaa. Reittinä Vantaa-Tuuri-Rovaniemi-Kilpisjärvi-Tromsø-Kilpisjärvi-Sodankylä-Kuusamo-Kajaani-Luumäki jossa sitten viikko mökkeilyä. :thinking:
Tuohon tietysti bensat, ruoat, ym. päälle, niin rupee näyttämään siltä, ettei se kuukauden reissu jenkkeihin ois kuitenkaan tullu paljoo kalliimmaks. :D No, jos sitten ens kesänä taas.
Täällä nyt ruottis oltu muutama päivä. Toivon että finlandese ei ota mallia ruottista enään mistään asiasta. Ugh.
Ajattelin jos matkalla on nyt sattunut jotain jännää [emoji1]
Berliinin reissu varattu [emoji7]
Niin voihan sekin olla :D Ehkä Zavuke tulee kohta kertomaan meille :thinking:
Vertaukset huopatossutehtaaseen ovat liioittelua. Paljon hiljaisempaa täällä on.
Tyyntä myrskyn edellä... :thinking:
Tai sitten valitettavasti ei.
Mitä.
MITÄ
ISÄNI ON TURBOMIES LEFFA ONKIN TOTTA?!!!!
https://i.giphy.com/media/3o6wrnKTAc3ZFu6EcE/giphy.webp
https://www.youtube.com/watch?v=_VPvKl6ezyc
Toivokaamme parempaa huomista.
Isoin näkyvä ongelma tuntuu olevan maahanmuuttopolitiikka.
Tukholman pohjoispuolella oleskelin ja viimeksi kävin varmaan 15 vuotta sitten. Katukuva on huomattavasti erilainen.
Ei uskoisi olevan ruottissa. :D
Pakolaisen voi tuoda pois kolmannesta maailmasta mutta kolmatta maailmaa ei saa pois pakolaisesta.
Liite 33337
Joo olen kyllä tietoinen tästä asiasta ja menohan siellä on ihan järkyttävää.
Toivon todella, ettei suomessa tapahdu samaa.Alkaa jo riittämään tämä [emoji849]
^ Taitaa olla jo myöhästä tota kelkkaa kääntää
Oonks mää ainoo hereillä :thinking: Siivosin marsut ja imuroin, mitäs muutakaan sitä lauantai-iltana (tai nythän on yö jo?) tekis :D Mawwwwwwwwwwwwwwwsut on niin ihania <3 <3 <3