Jo äänestäneidenkin kannattaa käydä kommentoimassa valintaansa niin osallistuu arvontaan :)
Printable View
Jo äänestäneidenkin kannattaa käydä kommentoimassa valintaansa niin osallistuu arvontaan :)
Toivottavasti mä voitan luuposen pipon! :esmoke:
Höyrypörri ja höyrypuuma.....
Prkl saatte molemmat selkään :D
tuittuhan voi olla Lilli sen piirretyn mukaan jossa se Pörri on. Lilli ja Pörri ne yhteen soppii
Mitä täällä taas touhutaan [emoji33] Puumia ja jonneja [emoji16]
Mä rupeen syömään, vanha mies jaksa nuorten kotkotuksia :(
Pörri on mua vaan vähän päälle vuoden nuorempi! :teaching: En oo kauhee puuma!!!1
Oispa mullakin joku ~40v puuma :(
Minä en kyllä pystyis seurustelemaan vanhemman/pidemmän/painavamman naisen kanssa. Täyttääkö tuittu kaikki kolme kategoriaa? :thinking:
Pelottavaa, pörri mun ikänen ja tuittu vaimon ikäne ;)
Pörri [emoji173] Tuitsku
Liite 19486
Mikset? :o Siis erityisesti tuon vanhemman? Tai no, ymmärrän kyllä jos jostain yli 5 vuodesta puhutaan... :D Ja vain ensimmäisen täytän :D
30-40v naisilla tikittää yleensä biologinen kello niin kovasti että niitä lapsia pitäis ruveta heti vääntämään, ellei sitten jo ole omia, ja minähän en muiden räkänokkia kasvata :rolleyes:
Tietenki jos ois joku timmi nelikymppinen jolla lapset jo pesästä lentäneet, sitä voisin harkita :D
Mutta pitäis varmaan ite olla ensin timmi kolmekymppinen...
Mullakin on puuma siepattuna.
Sivarissa koulutusjaksolla ei tarvinnut Hotelli Hanhessa naisia iskeä, kun tuli kylän puumat pöytiin jutustelemaan ihan pyytämättäkin :laugh: