Mä laitatin työmatkakulkineeseen tänäänhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...318fc61262.jpg
Printable View
Mä laitatin työmatkakulkineeseen tänäänhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...318fc61262.jpg
Taitaa kestää juhannukseen asti nuo yöpakkaset :(
Täällä on kumminkin kuivat tiet, niin ei ole liukasta ollut aamuisin....
Ärsyttää tälläiset sähköpostit, koska jotkut voivat äkkiseltään erehtyä luulemaan oikeiksi ja klikkaavat linkkiä... :mad:
PayPal
We detect unauthorized Login Attempts to your PayPal account from other Ip adress.
Please re-confirm your identity today or your account will be Locked ,
To re-confirm your PayPal account , We recommend that you go to
Verify now <-- linkki poistettu
PayPal security center
1999-2018 PayPal Inc
Regards.
Varsinkin, jos eivät katso lähettäjän osoitetta tarkemmin:
PayPal <doho@sportiff.co.jp>
Reilu 3 vuotta höyryillä ja nyt sattu ekaa kertaa lipsahtamaan täysin väärät nesteet tankkiin. Julma tunne ku Starrella vetäsee 9mg/20% blackia keuhkot täyteen :lol:
Tekis mieli vaihtaa,mutta kun osittain sivutiet on aivan jäässä ja osin uppo paskaa,niin jätän vielä tekemättä. Pilkille pitää päästä. Mutta muutoin....
Tässä olen viel jonkun hetken 10 viikon lomasta. Viddu kun sais saman rahan kahden viikon välein,niin en kyl ikinä haluais töissä käydä.... Ku saan parempaa palkkaa ku töissä.
ny mie alotan säästää ens talven lomaa varten rahnaa.
Kotiuduin vasta tunti sitten, on ollut toimimaton hella, huutava palohälytin, ulko-oven lukon vääntörauta rikki, saunan ovet lukossa ja vettä tippui katosta ala-aulaan [emoji848] ja ilta on vasta nuori [emoji3]
Saa nähdä miten paljon saa availla taas humalaisille ovia ens yönä, että nukutaanko ollenkaan ja heti aamulla pitää olla kello soimassa.
Pitää käydä suruliputukset tekee ennen kasia kahdella paikkakunnalla [emoji848]
Väsyttää. Taitaa olla se kun eilen koitin diskoilla. Too old for that shit.
https://media.giphy.com/media/sgZ71g9CkikPC/giphy.gif
Ei hitto nyt on pakko hehkuttaa! Mulla alkaa kesäloma heinäkuun lopussa ja ollaan menossa pojan kanssa Berliiniin ( oon vissiin maininnut pari kertaa [emoji23])
Ja miten sattuukaan, että viimeisinä päivinä 2-4 elok.on berliinin olutfestarit [emoji41]
Poikakin saa osallistua, kun saksassa saa 16- vuotiaat juoda mietoja juomia.Siihen on hyvä lopettaa se reissu [emoji481]
Grillikausi vihdoin avattu. :p
Yhtä kylmää oli pihalla, kuin yleensä juhannuksena. :D
Täällä tarkeni sentään syödä ulkona, toisin kuin viime juhannuksena :)
Ääh mä meen nukkuu, en tiedä tuleeko uni, mutta viime yönä nukuin tunnin ja oon ihan tööt [emoji42]
Just tulin kotiin, meni taas 3 tuntia pitkin keravaa [emoji848] no kohta saa herätä palokunnan, poliisin tai kännisoittoon [emoji16]
Onneks meillä maksetaan tosi hyvin tästä!
Flunssa iski :crying: Mutta oon viihdyttäny itteeni mielettömällä nostalgiapöllyllä, kuunnellu 2000-luvun alun musiikkia ja ai että tulee vastaan kaikkee mitä en olis edes muistanu :D Ja googlaillu 2000-luvun alkupuolen meikkejä ja kaikkee :laugh:
Paranemisia sulle [emoji8] mä viihdytän itseäni nykyään elisa viihteellä! Otin sen pari viikkoa sitten, kun on harmittanut ettei oo pystynyt tallentaa, kun meen aina aikaisin nukkumaan.Tallensin viime yöltäkin 2 leffaa ja yhtä sarjaa.Mahtavaa kun voi nyt joskus katsoa kun vaan ehtii [emoji3]
Olin myös vaihteeksi viikonlopun kuumeessa. 38.7 näytti mittari parhaimmillaan. Tällä kertaa ei kuitenkaan ollut veto niin pois, kuin yleensä. Eli saim viihdytettyä itseäni katsomalla Arrowin loppuun ja melkoisen paljon myös Gothamia siihen päälle. Kurkku on vieläkin vähän jälkioireilun kohteena, nukkumaan käyminen on tuskaa kum alkaa kutisemaan. Tänään hain yskänlääkettä, mutta kiitos kaikille Piri-Villeille, niin kodeiinilla höystettyjä versioita ei ole enää ilman reseptiä tarjolla. Ennen sentään oli yksi malli. Toivottavasti tosta nyt olis edes jotain apua.
Berliinissä aamukahveella, ilmat kylmeni viikonlopusta mutta vielä pärjää ilman kalsareita. Pakolliset kohteet kierretty plus paljon päälle ja nyt kyllästyminen uhkaa. Onko joku käynyt Potsdamissa? Jos kävis siellä pyörähtää.
Btw: Yllättävän vähän on höyryäjiä näkynyt.
Tultiin lauantaina aamusta ja pois huomenna illalla.
Ite tykkäsin eniten "jokiristeilystä" Spree-joella, näkee hyvin kaupunkia ja rakennuksia. Oli hyvä ilma ja tarjoilija kantoi juomista...Meillä oli se lyhyempi versio siitä, oliko tunnin tai puolitoista, ottaisin nyt sen pitemmän, joka oli 2.5h muistaakseni jos olisin menossa uudestaan.
Museosaaren kohteet kierrettiin, kannattaa käydä jos kiinnostaa.
Kaupunkia näkee hyvin myös 100 ja 200 busseista, pörräävät "ympyrää" pitkin kaupunkia.
Toinen itseä kiinnostava paikka oli Classic Remise, autoja laidasta laitaan.
Ai niin, osta se Berlin Welcome card vaikka hotellin respasta ja siihen tarvittava määrä päiviä, se on julkisen liikenteen lippu, saa ajaa rajoittamattoman määrän kaikilla välineillä. Lisäksi sitä näyttämällä saa alennusta monesta paikkaa euron pari.
Ärsyttävän vaikeaa paikantaa, mikä palo/häkävaroitin talossa piippaa noin puolen tunnin välein ilmoittaakseen, että patterin voisi vaihtaa. Jos et ole sattumalta varoittimen kohdalla kun piippaa, niin paikantamatta jää.
Ennen vaihdoin kaikkiin patterin vuoden välein, enää ei raatti kun noita on yhteensä 16 kpl...
Mä aattelin onko niitä jo liikaa [emoji848]Tosin ei kait niitä koskaan ole...
:D
Juu ei todellakaan ole...
Ehkä vähemmälläkin pärjäisi, mutta tullut noita palovaroittimia osteltua, ne kun ei maksa paljoa, tosin pattereihin uppoaa sitten rahaa.
Häkävaroittimet kalliimpia, mutta kun torpassa takka, niin melkein pakollisia nekin.
Määki jo mietin että Pottula on joku kartanonherra kun 16 palovarotinta :lol:
Oon jo aika terve. Ainakin fyysisesti, muusta en sit tiiä :lol: Se on kyllä mahtava että voi tallentaa eikä tarvii edes mainoskatkoja kestää :thumbup:
Oli kans aika helvettiä nukkuminen tuossa muutama päivä sitten, kun kurkku oli kipee ja karhee ja jotenkin jatkuvasti kuivan tuntunen vaikka olis juonu mitä, ja sitten nenä ihan tukossa niin nuku siinä sitten kun jokainen hengenveto on kärsimysnäytelmä :rolleyes: Onneks sitten sain lopulta nenäsuihketta niin elämänhalu palasi heti :lol: Luojalle kiitos nenäsuihkeesta! :worship: Pahaa yskää mulla onneks on tosi harvoin, mutta toi perkeleen nenä kyl aina kipeenä riesa senkin eestä X-( Niin ei niitä taida enää edes olla toimivia yskänlääkkeitä.
Vuosia sitten mulla oli Tuxi yskänlääkettä joka autto, mutta sekin on kielletty jo aikaa sitten. Siinä ei ollut kodeiinia vaan jotain muuta huimausainetta. Kodeiinilla mä en oikein mitään teekkään kun mulla on semmoinen geeni että oon sille melko immuuni. Ja sen takia oon saanut joskus kärsiä tuskissani kun oletuksena on että se yleensä toimii :crying: Mut ihan hyvä että ees myöhemmin selvis ku ettei ois selvitetty asiaa ollenkaan, ei paljon naurattas jos joskus reväyttäis jonkun välilevynsä ja sit ulisis lisää lääkettä kun tramal ei auta lääkärit ajattelis että koitan huijata vaan lisää lääkkeitä :blink: :D
Tuo testaus kyllä tuppaa unohtumaan. Täytyykin valita joku päivä kuukaudesta, jolloin aina noi yrittäisi muistaa testata.
Kirjoitin vähän ympäripyöreästi, ja selvennyksenä; palovaroittimia on 10 kpl, ja häkävaroittimia 6 kpl.
Kartanoa en onneksi omista, mutta jokaisessa huoneessa/tilassa on palovaroitin. Ehkä paskahuussissa ei tarttisi olla, muuten noita ei ole mielestäni liian tiheässä. :)
[QUOTE=Pottula;767893]Tuo testaus kyllä tuppaa unohtumaan. Täytyykin valita joku päivä kuukaudesta, jolloin aina noi yrittäisi muistaa testata.
Juu, niin se tuppaa unohtumaan... mulla on kämpässä vain kolme varoitinta. Äkkiäkös ne olis testattu mutta kun ei vaan koskaan muista...
Mun siskonmies testaa aina 24 pvä, muistaa sen joulusta[emoji3]
Joo muistin kyllä että suhun ei Kodeiini tehoa. Mulle se taas on ollu niistä harvoista lääkkeistä mitä olen elämäni aikana syönyt, ainoa mikä on tehonnut. Tai no joskus sain yskänlääkettä, millä meinas lähteä jalat alta ja muutenkin veti miehen valkoiseksi. Vedettiin kanssa markkinoilta, kun aiheutti jotain aivovaurioita tms. Näin jälkeenpäin ajateltuna, se voi ehkä selittää mun ajatuksen juoksua ja sen puutteita.
Armejassa vielä yrittivät tota tarjota, mutta kieltäydyin. Siellä tuli myös syötyä kaikki lihasrelaksantit mitä tarjolla oli, yhdenkään tehoamatta. Sen jälkeen sain Panacodia ja päivän jälkeen selkä oli kunnossa.
Kesälomat lyöty lukkoon ja talvilomaviikko alkaa ihan tuossa nurkan takana.
Tuntuu että pikkuhiljaa alkaa sieltä talvihorroksesta herämään tässä.
Ite en viittiny talvilomaa pitää, mutta kesällä ois tarkotus reissata Lappiin noin viikoks ja olla mökillä toinen viikko. :)
Lappi, se paikka viel on käymättä aikuisiällä.
Ei tuu sulla toista ameriikan reissua tänä vuonna?
Mä en ole Vaasaa korkeammalla käynyt, enkä taida käydäkään...
Junnuna tuli Lapissa muutamia kertoja käytyä, mutta parikymmentä vuotta taitaa olla edellisestä kerrasta. Norjan puolella ois tarkotus käydä kanssa pikasesti Jäämerta kattelemassa.
Ei oikeen budjetti veny jenkkilään.. Jos sitä ens vuonna kattelis uudestaan, tai sitten esim. Islanti vois olla ihan mielenkiintonen vaihtoehto. Tosin senkin vois tehä välipiipahduksena jenkkeihin mennessä. :thinking: