Pari viikkoa sitten kävi herra uimassa, toimi puolen tunnin kylvyn jälkeen ihan normaalisti imu- ja akkuputken tyhjäyksen jälkeen :screwy: pohjanapin messinki näytti tältä muutaman päivän päästä : http://img.tapatalk.com/d/13/09/06/u9ahuqab.jpg
Printable View
Pari viikkoa sitten kävi herra uimassa, toimi puolen tunnin kylvyn jälkeen ihan normaalisti imu- ja akkuputken tyhjäyksen jälkeen :screwy: pohjanapin messinki näytti tältä muutaman päivän päästä : http://img.tapatalk.com/d/13/09/06/u9ahuqab.jpg
joko vkl pääsee maksamaan?!
Ei vielä, toivottavasti sunnuntaina osaisin sanoa vähän tarkemmin aikataulua.
kyttäillään siis tänne
pitää kärttyä 24/7 :cheers:
Moikka.
En ihan heti löytänyt haulla vastausta / sopivaa topiccia, eli kysytäänpä vaikka täällä :)
Eli kyseessä on mister, joka on toiminut mesh setupilla "kuin junan vessa".
Nyt olen kuitenkin alkanut ihmetellä sen vaisua suorituskykyä vajaalla akulla :(
Kysymys kuuluukin, että mittaanko volttidropin oikein?
Vastus on +- navoista mitattuna 1 ohm.
Täydellä akulla +- navoista mitattuna ilman vastusta hävikki on olematon.
Täydellä akulla vastuksen kanssa +- navoista mitattuna voltit on n. 3.1V
Kokeiltu useammalla akulla.
Mittaanko dropin väärin? Akut kaikki ***kana? Joku muu mättää?
Kiitoksia jo etukäteen, jos joku vaivautuu neuvomaan tyhmää :)
Putsaa kontaktit ja kierteet, nappi jne. Sitä paskaa kertyy kontaktipinnoille ja estää sähköä kulkemasta reippaasti.
Kyllä mäkin lähtisin veikkaamaan posteissa olevaa heikkoa kontaktia. Itsekin kiristän ruuvit aina pihdeillä, mutta silti oli aika hennot höyryt edellisellä setupilla. Nyt kun tein uuden setupin, niin potkaisi kuin muuli. Lämpöistä ja täyteläistä höyryä tarjoilee taas. :wheee:
En tiedä miten olet putsannut nuo napin kontaktit, mutta jossain vaiheessa on paikallaan pyyhkäistä ne vaikka oikein hienolla (esim. 2000) hiekkapaperilla.
Myös akun plus ja miinusnavan kunnosta kannattaa pitää huolta aika ajoin samalla taktiikalla.
Pieniä kontaktihäiriöitä -> kipinöitä -> hapettumista osissa ja siihen ei pelkkä talouspaperi auta.
Minä olin aiemmin hinkannut atopesän pohjan ja napin ruuvin teräsvillalla kiiltäväksi mutta tänään kokeilin ensimmäistä kertaa Johnsonin Messinki & Kuparikiiltoa ja touhu meni ns. next levelille. Suosittelen.
Mulla misterissä palaneen makua tullut aika ajoin. Setuppina 3mm silicaa ja 3/4 kieppiä 0,25 silicaa. Onko silicaa käytettäessä imettävä vaan hiukan kovempaa jotta imu nostaa nestettä lankaa pitkin vastuksille vaan paremmin?
Tämä siis ensimmäinen silica minkä tein misteriin
Avaa enemmän sitä nestesyöttöä, niin ei tule dry-hittejä :)
Ei kun raotelkaa sitä tankin korkkia kun alkaa palanut maistumaan. Wickkaus lopppuu kun tankin yläosaan tulee liikaa alipainetta.
Tästäkin on runsas vajaa sata viestiä jo tässä ketjussa. Ekste lue näitä lainkaan?
Sormi ilmaröörin päälle, imu, sormi pois. Johan toimii.