Mä oon kans modi-oxidoinut jo jonnin aikaa mut muistelen(omaan lahon muistin)et kun ei paremmasta metodista tiedetty niin heikkoon tohoon saatto operaatio kusta..
Printable View
Mä oon kans modi-oxidoinut jo jonnin aikaa mut muistelen(omaan lahon muistin)et kun ei paremmasta metodista tiedetty niin heikkoon tohoon saatto operaatio kusta..
Ribbon D kanthal testissä.
http://i5.aijaa.com/b/00060/11769737.jpg
Hyvin toimii, ehkä hitusen helpompi setuppaa kuin normaali kanthal.
Tuo littumallinen kanthal taittuu melko nätisti meshin ympäri eikä jätä yhtä herkästi rakoa. Oikea kireyskin tuntuu helpommin löytyvän. Kaiken kaikkiaan ihan kivaa kanthalia, muttei tämä nyt mikään luojan lahja vastuksen tekoon ole. Silicaankin tuota testasin ja hyvin toimii.
Tämähän nyt pirua on jos osoittautuukin (ja osoittautuukin), että hapettaminen on kromioksidia, joka on myrkyllistä :(
Taisi loppua mun tohotukset tohon paikkaan. Pitää alkaa hapettaa tällä akkumenetelmällä sitten, jos se auttaa. Perkele näitä systeemejä. Ja silikaankaan ei kai voi luottaa.
Keraamiset sukat terve tuloa!
On se nyt perkele. Just kun pääsee meshin iloihin kiinni, tulee tommonen kuumottava tieto.
Hmph, sanon minä; ei sitte höyrytellä picolla, ennen kuin asia saa varmistuksen.
Toivottavasti ovat väärässä.
EDIT: Hyvät naiset ja herrat, nyt ne foliohatut tiukasti päähän.
On aika perkeleen kuumottavaa juttua tää.
www.e-cigarette-forum.com/forum/modding-forum/362608-stainless-steel-mesh-oxide-discussion.html
No niin. Jätin sitten sen myrkillisen tohottamisen pois ohjelmastani. Kyllähän akulla hapetus hapettaa sekin, mutta oksidia ei pitäisi syntyä kuin aivan minimaalinen määrä juuri sinne missä sitä tarvitaan. Ei siis tohottamista, ei kynttiläpolttoa, eikä nestepolttoa. Ihan raakana mesh tulille.
http://www.local.fi/jarif/images/eci...3022013110.jpg
1.3ohmin dual coil, sytkäröimättömästä .2 kanthalista. Innoissani unohdin valmistella sen kanthalin, joten jatkossa se saattanee elää, ja tulla hot spotteja. Tai sitten se eli tossa, koska aika kauan sai EAmodilla lämmitellä, että se alkoi pelata.
http://www.local.fi/jarif/images/eci...3022013112.jpg
Hyvin hohkaa. Mutta tovin se kesti sen kanssa hehkuttelu. Ohmit oli aluksi 0,8, mutta valmiina asettui 1,3:een. Just hyvä, että kelpaa vielä ProVarille!
Mahtavat höyryt! Ei pysty edes 10 Wattia laittamaan, kun alkaa yskittää. Ja se ei johdu mistään dry hiteistä! (Ehkä alkaa olla aika alkaa tiputella niksoja tosta 24mg/ml...)
Dual Coil oli mulle kans uusi juttu tällä kertaa. Siinä on niin paljon höyryttävää pintaa, että se varmaan on syynä mahtavaan kumpupilveen kämpässäni nyt! Messevä juttu, kun oppii uusia juttuja!
Niin no juu, turvalliset rajathan tuolle myrkylle olikin vaan jotain 2ppm (osaa miljoonasta?) tietämillä, että ehkä se aivan minimaalinen määrä ei ookkaa paha!
Uskottele sinä itsellesi mitä haluat, itselläni on sen verran paskat housussa tän asian kanssa, etten varmasti kuseta itteeni, kuin röökin kanssa konsanaan.
Meshit pysyy bannissa kunnes toisin todistetaan. Ja sitähän varten mua niin kovin harmittaakin!
Tää alko silicasta ja nyt se on meshi seuraavana tulilinjalla :(
Luulisi, että ulkomailta oltais kuultu jo jotain uutisia kun siellä on kiskottu gennyjä pitkään. Vaikee lähtee arpomaan, kuinka suuria nuo annokset on oikeasti ja millaisessa lämpötilassa tuottaa myrkyllistä savua. Jatkan normaalisti käyttöä, kunnes tulee tarkempi ja virallisempi tieto...
Jaahas, ECF jatkaa kansalaisten suojelemista.
Ikävää, jos tuohon henki menee, mutta pitäydyn meshissä jatkossakin.
Eli onko saatavana jotain muusta materiaalista kuin tuota kromioksiidia synnyttävästä verkosta tehtyä mesh-verkkoa? Ja mites tuon vastuslangan kanssa, voiko sitä tohottaa? Voisiko kauheat partikkelit vaikka pestä vedellä pois...;-)
Jepa, meshit ja silicat pannaan, siirryin tankkiatolinjalle ;)
:D
keraamiset wickit tulille :esmoke:
Eikös niitä tuu esmokelle jos löytyy hyviä? :D