Isompiin kauppoihin, jotka elektroniikkaa myyvät, Turussa vaikka Gigantti ja Stockmann, Lounais-Suomen Jätehuolllola on SER-romun vastaanotto ja sitten siellon Turun Ekotori, jonne kans voi viedä.
Printable View
Niin, mutta tohon poksahtamiseen kotioloissa ei varmaan teipitkään olis auttanut... koska patteri oli vaan itekseen pöydällä...
Uusi maa, uudet kujeet. I'm home bitches.
Kynttilät esiin...
Liite 33308
Joo, onhan täällä aika hiljaista nykyään. Kaikki on tyytyväisinä laitteisiinsa ja nesteisiinsä, eikä kenellekkään tapahdu mitään ihmeellistä. Oli pakko käydä äsken hakemassa pari kaljaa kaupasta kun on niin tylsää. Saipa samalla omia akkuja ladattua ja pyörän akkua purettua. Mutta hyvää lauantaita kaikille tasapuolisesti! :cheers:
Ei vaan jaksa enää olla aktiivinen oikein missään kanavassa netissä... Some on syöpää
https://i.imgur.com/qBDQ33J.jpg
Joko kohta pääsisi liikenteeseen :eek:
Kyllä mä kälättäisin täällä enemmänkin mutta tuntuu tyhmältä kirjotella mitään jos kukaan ei kommentoi päiviin [emoji23]
Kunhan nyt tulis ensin sen verran lämmintä et kärsis tsekkaa mikä kawan kytkimessä mättää ja vaihtas uuden vaijerin.Lainaus:
Joko kohta pääsisi liikenteeseen :eek:
Mun piti mennä bileisiin tänään, mutta heräsin viime yönä kolmelta kunnon jännityspäänsärky kohtaukseen joka laukaisee mulle samalla migreenin.
Silloin toivoo aina kuolevansa, koska siihen ei auta mikään.Vieläkin vähän tykyttää, mutta toivottavasti huomenna on pois.Meni vapaapäivä ihan hukkaan [emoji19]
Ja bileet, odotin niitä koko viikon...
Kyllä tää on paras foorumi missä oon ikinä ollut [emoji173] vaikka minähän lopetin höyryttelynkin kohta 2 vuotta sitten niin en lähde..hitto välillä haaveilen kunnon höyryistä [emoji3] kummityttökin lopetti tupakoinnin viime marraskuussa höyryttelyn avulla.Käytiin hyvinkäällä ostaa sille kamat ja hyvin on mennyt [emoji106]
Ensi yönä taas kelloja käännetään. :mad:
Onneksi loppuu tuokin turha touhu, tosin aikaisintaan 2021. Ilmeisesti jäädään "talviaikaan", näin ainakin taitaa päättäjät ehdottaa.
Miksi odottaa vielä 2 vuotta?? Byrokraatit prkl....
Koska EU [emoji849]
Tässä tulee ilmi täydellisesti mun mielipide siitä että mihin aikaan pitäisi siirtyä jos kellojen siirtely lopetetaan. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006048806.html (näköjään tuossa gallupissa kesäaika johtaa)
Mutta käy se talviaikakin jos on pakko, koska pääasia on että se vitun ulina loppuu :glare:
Ei, vaan facebookia meinasin. Vaikka tietenkin siellä on joitain kivoja harrasteryhmiä joita tykkään seurata, mutta muuten blaah. Oon sen verran vanha jo että oon kasvanut foorumikulttuuriin (no oli tietty galtsu ja ii2 mut niitä nyt ei oikein voi faceen verrata) ja surettaa kyllä kun ihan kaikki foorumit on hiljentyneet. Ei se ole vain tämän foorumin ongelma. Ne joilla alunperin ollut hillittömät käyttäjämäärät on vieläkin jokseenkin aktiivisia, mutta ei sillä tavalla mitä vaikka vielä viitisen vuotta sitten. Paitsi vauvapalstan bloggaajia ja jotain temppareita koskevat ketjut, kun pitää päästä anonyymisti haukkumaan törkeästi niin niissä riittää säpinää mutta vanha kunnon foorumikulttuuri on kyllä kuolemassa.
Ai kauhia "Jos talviaika voittaa, se tarkoittaa käytännössä sitä, että jatkossa kesäillat pimenevät jo ennen aikojaan.". No vastaavasti sit kesäaamut valkenee aikaisemmin. Vuorokaudessa on vaan se 24 tuntia, ihan sama milloin pimenee tai valkenee. Mulle siis ihan sama :)
Miksi Tuittu lukee vauvapalstan bloggaajia. Onko ajankohtaista?
Mikä on temppari?
Temptation island vaikkaan? En oo yhtäkään jaksoa vielä katsonut.
Taitaa vauvapalstan aihe vapaalla pyöriä enemmän lapsettomia kuin lapsellisia :D Onhan sieltä vuosien varrelta levinnyt vaikka mitä klassikkokeskusteluja, vauvapalstahan on tuttu mielenkiintoisista jutuistaan :lol: Ja siis siellä haukutaan ihan bloggaajia laidasta laitaan, ja tempparit on siis temptation island. Näistä keskusteluista en tykkää mutta tunnustan että siellä on kyllä välillä varsin hupaisiakin juttuja minkä takia aina joskus täytyy käydä selaamassa foorumia :laugh:
Niinjoo.
https://www.vauva.fi/keskustelu/alue/aihe_vapaa täs se o. Meno tuppaa menemään niin villiksi öisin ettei tuonne voi kirjoittaa yhdentoista jälkeen illalla rekisteröitymättä, ja noh, ei tuolla juuri kukaan halua kirjoittaa muuta kuin anonyymina :rolleyes:
Mä joskus repeilin tälle https://www.vauva.fi/keskustelu/1451...ni_on_narsissi
Ei jestas koskakohan oon viimeks valvonut näin myöhään [emoji2960] tullut nukuttua pätkittäin koko päivä niin nyt on virkeä.Täytyy yrittää nukkua ettei menis rytmit ihan sekaisin.Mulla on niin säännöllinen vuorokausirytmi, että meen heti sekaisin jos valvoo tms liikaa...
Tosin ens vkonloppuna alkaa päivystys viikko niin on taas kuula jumissa [emoji848]
Hieno herätys tänään, maa on taas valkoinen ja räntäpaskaa tulee kokoajan lisää :(
Täällä on satanut vaan pirusti vettä [emoji848] etenkin yöllä kävi kova ropina.
Amppareiden moottoriurheilusivu ei toimi, mistäs nyt formula - ja rallijuttuja selataan? :(
https://high.fi
Pistäs tuo korvan taa. Ihan toimiva korvike amppareille. Löytyy myös sovellus
Kiitokset vinkeistä WonderC ja ahteri. :hatsoff:
Pitäydyn kuitenkin moottoriurheilun osalta amppareissa, jotenkin tottunut/tykästynyt siihen.
Jokohan sitä viikonloppuna laittaisi kesärenkaat alle? :thinking:
Päivisin lämmintä ja tiet sulat, mutta yöpakkasia vielä lupaillut...
Mulla alkaa huomenna päivystys niin joudun öisin ajamaan kuitenkin joten duuniautoon vaihdan vasta viikon päästä.
Omaan autoon myöskin, koska oon tiiviisti töissä niin ei ehdi enkä omaa autoa käytä ennenkuin viikon päästä vasta [emoji848]