Kiitän jo etukäteen satiaistenkin puolesta.
Printable View
Kiitän jo etukäteen satiaistenkin puolesta.
Semmonen aromipesä missä maGGarakeitto valmistuu 21H ?
Kommeeta
Jestas mikä homma oli taas paketoinnissa... Ens kimppaan sitten vähemmän porukkaa :D
Joo ens kimpassa laskutan 10% pakkaamislisän :lol:
Mää en uskalla mennä nukkuun! Kauhuelokuvat on vähän kuin tulinen ruoka, toleranssi nousee. Parin kolmen vuoden tauon jälkeen oon katsellut leffoja mun mittavasta kauhukokoelmasta, ja nyt noi nössömmätkin aiheuttaa paskahalvauksen ja pälyilyä. :D
Onko Naamapeikko vahingossa kastroinut itsensä rikkinäisellä kossupullolla vai miksei se hyppää sekaan aiheuttamaan pahennusta? Mä olen hyvin, hyvin pettynyt suhun Naamis! :mad:
aijoo semmosta:thumbup:
Ja nuista kauhuleffoista, itekki pystyin joskus ala-aste ikäisenä katsomaan vaikka mitä ja katsoin aika paljokin, mut nykyään ku ei nii ei
Vanhuus ei tule yksin. :D En varmaan enää pystyis käymään juuri ollenkaan huvipuistolaitteissakaan, kun muutama vuosi sitten niissä alkoi huimata. Teininä sitä tuli käytyä Särkänniemessä 20 kertaa peräkkäin Tornadossa kun ei ollut uhkaavan sääennusteen takia jonoja missään. Mutta kai sitä näin 100 vuotiaana kannattaakin alkaa jo vähän rauhoittua.
Huomenta[emoji2] Tuli piipahdettua töissä siivousrundilla ja ihan just saa lähteä kouluun.Hyvä päivä tulossa taas.Hyvää torstaita kaikille[emoji8]