.
Printable View
.
.
.
.
Sipsit ja popparit esiin (juomia unohtamatta), kohta alkaa omppu vs. muut taistelu :D
.
Ei mun mielestä iPhone sinänsä olekkaan niiin paljon parempi kun muut puhelimet, se radikaali ero on siis applen tietsikat vs. muut missä se ero on ihan tajunnanräjäyttävä, puhelimissa enemmän makuasia niinku oon ainaki kolme kertaa aiemmin jo täälä sanonu. Ja jos on mac niin se ei kyl suostu oleen missään tekemisissä Samsungin kans, tiiän kun mulla oli Samsung sillon vielä kun macbook tuli :lol: Mutta iPhonen kans ne on sulavassa ja omatoimisessa vuorovaikutuksessa.
Ja sit iPhonessa on SIRI!!! Siri on ihana! Kun puhelin on hukassa ja huutaa HEI SIRI niin se vastaa :D Ja kerran se pelasti mut kun tuli sähkökatko, jäädyin keskelle pimeetä huonetta että voi vittu mistä saan valoo enkä tienny missä puhelin on, niin sit huusin HEI SIRI sytytä taskulamppu! niin sehän sytytti sen ja löysin puhelimen eikä ollu ees pimeetä enää<3
Ja kamera on tosi hyvä, kun se ottaa kaikki kuvat sillee elävinä ja vaikka kun pörräävää kimalaista kuvaa niin sen siiveniskut näkee selkeästi nii että siinä se kimalainen rauhallisesti läpyttelee niinku kesäpäivänä liitelevä lokki :lol:
Mut sinänsä on huono vaatia perusteluja että miks joku on parempi kun muut, koska kai jokainen tykkää mistä tykkää eikä kellään olis puhelinta jos sais olla vaan sellanen mikä on ehdottomasti ja varmasti maailman paras kaikkien mielestä, koska semmosta ei oo koska käyttäjiä on erilaisia :D Jollekkin voi olla paras doro jolla voi vaan soittaa ja jossa on isot vanhanaikaset numeronäppäimet jos se ei muuta tarvii ja on kömpelö käyttään
Ittel kolme viimeistä puhelinta ollut sonyn compacti malleja. Alkaa taas hajoamaan niin pöydässä makaa nyt Nokian 7.1.
Ens viikolla pitäs ottaa tulille kunhan suojakalvot/kuoret saapuu vielä.
Saa nähdä onko back to roots hyvä asia. :D
No luonnollinen valinta sulle kyllä on tuo iphone, jo pelkästään tuon macbookin takia. Taistelin pitkään viime vuoden lopussa itseni kanssa, kun piti valita uutta puhelinta. Tärkeimmät kriteerit oli hyvä kamera, akun kesto, latausnopeus ja veden kestävyys. Pitkään mietin iphonea, jo pelkästään senkin takia, että mulla vaihtoon on menny nuo androidit viim kolmen vuoden käytön jälkeen. Sitten eteen tuli vain niin hyvä tarjous huawein p20 prosta ettei tarvinnut enää miettiä. Mua ei tällä hetkellä edes huoleta Huawein vakoilut. Kun alkaa huolettamaan laitetaan verkonpainoksi.
.
.
Näin on, kyllä PC puolellakin laatua saa, mutta se maksaa.
.
Mää kyllä tässä tilanteessa jos tämmöistä tekisin soittaisin varmaan jonkin Peltolan tai Pitkäniemen päivystykseen ja tilaisin itelleni kyydin ennenkun oon täysin vailla ymmärrystä :thinking: :lol:
No ei vaan, kyllähän toiset surffaa netissä ihan tyytyväisinä niillä halpis läppäreillä kun niiden elämä ei kaadu siihen vaikka ne onkin kankeita ja lyhytikäisiä, että en nyt niitäkään tuomitsisi käyttökelvottomaks kuraks koska jos on semmonen että illalla käynnistää koneen hetkeks ja käy lukemassa ja sähköpostit ja jonkun foorumin ja sit joskus ku oikein villiintyy tilaa ehkä moccamasteriin uuden pannun netistä, niin sillon varmaan järkevintä rahankäyttöö on napata läppäri kainaloon siitä verkkokaupan oven pielessä olevalta tarjouslavalta.
Sit taas jos mennään hintaluokassa yli tonnin niin vituttaa jo oikeesti ku on semmonen windowspaska, niinku vaikka Acerin Nitro jonka sais heittää seinään ja palasina mereen ku se muutenki hajoo äkkiä. Tietty jos pelaa niin eihän sillon mäkkiä kandee ostaa, sen oon kuullu vaikka pelaanki ite vaan pleikkarilla.
Ymmärränki siis hyvin sen että jos ei kiinnosta koneeseen satsata niin ostaa sen muutaman satasen pc:n sit, mut jos heittää tonneja koneeseen eikä ole joku himopelaaja niin en kyl ymmärrä jos ei osta mäkkiä. :lol:
https://www.google.com/amp/s/m.gsmar...-ampp-9573.php
Tuossa on ainakin sitä akunkestoa.
No oho. Ei oo mikään rintataskulaite tuo vasen siis :D
Liite 33261
Yäk! Se olis 39v. mittarissa tänään... :crying: Ja ei, en kaipaa onnitteluja... melkein laitoin tonne rage lankaan tämän viestin...
Osanotot... Ite viettäny viimesen vuoden aikana kolmenkympin kriisiä... :crying: :laugh: Oispa vielä 25... Hitto ku sillon ei tajunnu miten nuori on ja elämä eessä! Muistan kun täytettiin 25 niin tyttöjen kans puhuttiin vakavina kuinka tuntu että alko näyttää yhessä yössä vanhalta :lol: Että oltiinki tyhmiä :D
Pitäskös sitä tänäänki vielä juoda smirnoffi tai pari :angel:
No juu oon tosissani [emoji16] siis mä oon niin tottunut jo tähän, että mua luullaan aina nuoremmaksi, ne on hyvät geenit mulla.
On siitä joskus haittaakin [emoji848] poika kun kävi vuosia sitten otattaa mopokorttiin kuvan niin myyjä tokaisi " ai sä otit kaverin mukaan?" Poika nauroi ja sanoi "toi on mun mutsi [emoji23]
On saatu nauraa ja etenkin kun on oltu baarissa ja hämärää niin monet nuoret pojat on yrittänyt iskeä, se on välillä ärsyttänyt, mutta nykyään tulee niin harvoin missään käytyä niin osaan ottaa kohteliaisuutena[emoji3]
Tuli tuossa laskettua et about 33k+ röökiä jäänyt vetämättä höyryttelyn aloitettua. Tuo on ihan kiva knoppi tieto ittelle ja tulikin hyvä fiilis.
Vois vaikka palkita itteään ostamalla jotain uutta modia. :D