Satutko ässä muistamaan onko keppikeisarilla messinkiä tai alumiinia?
Printable View
Satutko ässä muistamaan onko keppikeisarilla messinkiä tai alumiinia?
Kevättä rinnassa...
...niissä molemmissa.
Liite 26335
(Äläkä edes yritä esittää järkyttynyttä, selvä syötti on selvä syötti.)
Juu odotettavissa oli, but it wasn't me, it was the other guy..
AI teppa, vai?
Ei nyt osoiteta sormella ketään yksilöä.. ;)
Mä en jaksa rietastella nytten, mutta ilokseni huomasin, että kauppaan oli tullut varsiparsakaalia[emoji15] No pitihän sitä ostaa ja samaa tavaraa, kuin parsakaali.Hyvää oli nuudeleiden kera, meillä oli tänään kasvisruokaa muksujen toiveesta.Mitähän ne keksii seuraavaksi? Vanhin oli sitä mieltä, että voitais siirtyä kokonaan kasvisruokaan..siinä on vähän ituhipin vikaa[emoji51] koska maapallo tykkää jne...ei ei.Mä olen lihansyöjä[emoji58]
En usko, käsittelisin kuin kipeetä pi**ua.
Olen hellä nyrkittäjä, ei se ole kivaa jos meinaa mukana lähteä.
Trolli on ihan saatanan puutteessa[emoji8]
Olen.[emoji39]
Mitäpä tuota kieltämään, se on kevät ja kutina munissa, silleen "ei-tarvi-konsultoida-tohtori-teppaa"-tavalla.
Mutta se siitä, kohtuu kaikessa.
Syytän kyllä sitä, joka väitti, että höyryttelemällä saa naisia ja rahaa.
Pakko myöntää, että itselle tulee kausia, jolloin haluaisi vaan yksinkertaista kasvisruokaa. Ainakin jonkun aikaa. Ei nyt mistään ideologisista syistä tai muusta. Tulee välillä vaan täydellinen kyllästyminen lihaan ja kuvotus. Kai se on vaan sitä kyllästymistä, kun liian usein syö.
Se pitää ottaa mökille mukaan joskus, vihrein ruoka mitä tarjolla on hk blöö [emoji16]
Mul on kulmahampaat ja mä käytän niitä [emoji4]
Nooh rölli, ens kesänä tempaset ykköset päälle ja kåkkelbyyhyn, vien sut kärräriin tai lafaan niin naarasta pukkaa vaivaks asti. Laadusta nyt ei välttämättä tarvi puhua mut voi kyl sen jälkeen kutista ihan muista syistä [emoji11]
Kyllähän noita kyllästymisiä tulee esim.pojat ei suostu syömään lohta, kun sitä oli aina..en kyllä nyt jaksa itekään.Pieni tauko tekee välillä hyvää ja meillä on menossa kasvispainotteinen sapuska nytten.