Samaa mieltä, olisi meikäläisen ajomatkoille just passeli.
Eiköhän noi hinnat vielä joskus halpene, ja latauspisteet lisääntyy.
Printable View
Mulla on bensaa suonissa ja endorfiinipöllyt päällä :wheee: Aina vaan tulee hehkutettua mutta kun ei sitä vaan voi lopettaa, että kuinka ihania olentoja (kyllä, ne on yksilöitä ja niillä on sielu :teaching:) moottorikelkat on! Tänään oli olosuhteet sellaiset mitä kelkkailijat sanoo lentokeliksi, eli rajoittimena vain se kuinka paljon oma pää kestää :lol: Ajoin ja huusin ja hihkuin ja kiljuin villistä riemusta, missään ei tuollaista vapauden tunnetta koe :worship: :yeah: Ja sit kotona vauhdista hurmaantuneena saunaan ja iltapalaks lämpimiä voileipiä :love:
Olipas äsken iltalenkillä liukasta, onneksi oli 10-piikkiset tossujen alla, niin pysyi pystyssä.
Vaikka koiruuksilla on jatkuva neliveto päällä, niin tuntui niilläkin vähän lipsuvan. :)
Resident Evil 2 remakesta on puhuttu paljon hyvää.
SOMA on ainaki ihan jäätävän kova kauhupeli ja lisäksi pistää ajattelemaan elämää ja ihmisyyttä. Ei kylläkään toimintapeli.
Uudet Tomb Raiderit on kans yleisesti arvostettuja pelejä.
Ja tuo aiemmin mainittu The Last of Us on ihan timantti.
Joo mä kävin jo kattelee pelejä ja RE 2 on pakko ostaa sekä The last of us [emoji3]
Ainakin näin alkuun.
Hitto mäkin oon hereillä, kun päivystän ja olin jo menossa avaamaan palokunnalle ovea mut se peruuntui.En osaa nukkua, kun odotan puhelimen soivan.
Viime yönä nukuin 2 tuntia, mutta keikkaa pukkas koko yön.
Argh!
Koita jaksaa ja selvitä Miru. Ois munki pitäny olla nukkumassa jo jokunen tunti sitten, jälkeläiset herättää n. viiden tunnin päästä. Mutta perkele mulla on viikon ainoa vapaailta (tai siis ei oo aamulla töitä) niin en ressaa.
Mikäs se oli Aspire nautilus coileista hyvä ? Näkyy valikoimaa olevan paljon, tuli ensikertaa kokeiltua Billet Boxiin 1.8 ohm coili niin tämähän pelaa hyvin :)
Arska the Nautilus man [emoji106][emoji3]
Hurraa :)
Vaikka ei sillä enää väliä, kun ehti jo sotkea toimivat systeemit :(
Liite 33246
Viimeinen ilta päivystystä! Hitto on ollut kiireiset illat ja yöt [emoji849] Oli pakko lyödä äsken asukkaalle luuri korvaan, kun ainoa sana mitä erotin sen huutamisen takaa oli vittu [emoji23]
En todellakaan mene kännisen ja agressiivisen tyypin luo....
Ei oo kuukauteen ollut kokonaista vkonloppua vapaata, jospa nyt[emoji3]
Voihan perseen suti. Pahan kerran iski 3D-tulostinkuume. Ostohousut on jo tulessa, kun sellaisen saa älypuhelimen hinnalla. Tai siis kuitenkin osamaksulla. Mutta toisaalta, mulla on synttärit tiedossa, joten tiedä häntä vaikka saisi sen myötä raavittua kasaan koko toosan käteishinnan.
Hmm en tiedä kuuluuko tänne mut kokeillaas. Eli laite meni rikki enkä nyt tähän hätään uutta saa ihan hetkeen. Mulla on tota vahvaa niksaa (100mg) niin onko mitään muita tapoja nauttia tota? :D En siis tarkota juomista mut jos laimentais ja kaatais pikkasen paperille ja sit paperi huuleen?
Löytyisikö tuota kautta apuja, tosin aika vanha ketju:
https://www.e-savuke.com/vb/laitteet...ka-pettaa.html
En ainakaan itse uskaltaisi niksanestettä muuten nauttia, kuin höyryttelemällä. Omalla vastuulla tietysti jokainen voi kokeilla vaikka mitä...
Ekaks tuli mieleen googlettaa kuvahakuna meth pipe. Näähän tekee tollasia vaikka hehkulampuista (ledilamppu ei käy, se on muovia)
Olisiko tässä muuten seuraava askel näiden skuonkkereiden ja itsekäärittävien coilien jälkeen? Olisi ainakin idioottivarma mekaaninen mo... laite.
Jos kaupungilla höyryttelet niin kerro toki mitä kanssaihmiset on mieltä.
Unohduin pelaamaan Final Fantasy X:ää koko illaks, tykkään :love: Piti siitä Resident Evilistä sanoa tuossa aiemmin, että kannattaa kokeilla VR-laseilla :D Voin kertoo että ei oo ainakaan mun juttu :whistle: :eek:
Löysin aika kuvaavan gifin tuosta miten käy Resident Evilin kans VR-laseilla :lol:
http://i.imgur.com/KQAgIUy.jpg
(tai ehkä tää on aito videopätkä siitä kun palaa aamulla seittemältä kotiin ku unohti soittaa puolisolle että lähtee ryyppään :thinking:)
Olin alkuillasta poitsun valatilaisuudessa ja ohimarssin aikana kiinnitti huomiota, kuinka paljon naisia oli joukossa mukana. :thumbup:
Ei silloin meikäläisen aikana inttiin naisia päästetty, hyvä vaan että ajat muuttuneet, ja tarjotaan mahdollisuus myös naisille mennä halutessaan inttiin.
Joo niinhän se on mut mun mielestä jopa semmoset ei pelottavat pelit on jotenkin helposti vähän kuumottavia VR-laseilla koska se vaan on liian outoo ja aitoo :o Vaikka järjellä tietää ettei oikeesti oo siellä ite :D Esim. semmonen ihme peli jossa pitää ampua jättikokoisia palikkaukkoja ja otuksia (jotka tavallisesti ruudulta katottuna vaikuttaa vaan hauskalta lastenpeliltä :D ) ennenku ne ehtii talloon sut, niin tuntuu ihan järkyltä olla hiiren kokosena lattialla ja sit kohti tömistää jotain 30 metrisiä huojuvia kammotuksia :eek:
Mut VR videoita mä rrrakastan mitkä on siis oikeesta elämästä kuvattu, kun voi pyöriä lehmän kokoisten pupujen marsujen keskellä kiljumassa ihastuksesta, tai kohdata erittäin aidoissa tunnelmissa leijonia tai norsuja sen kokosina mitä ne oikeesti on tai vaikka laskuvarjohypätä :wheee: Tavalliset go pro videot on ihan tylsiä siihen näkökulmaan verrattuna kun voi kattella vapaasti joka suuntaan ja maailma näyttää vähintään yhtä terävältä kirkkaalta mitä paikan päällä oikeesti ollessa :D
Huhheijaa mikä olo. Lonkero ei taida sopia mulle. Tuli käytyä oikein Tanpereella pitkästä aikaa.
Mä rakastan lonkeroa, mutta ei pysty juomaan koska parin jälkeen alkaa armoton jysäri.
Eilen hain 2 pulloa skumppaa, juon toisen tänään jos jaksan.
Nukuin muuten 10 tunnin yöunet! [emoji3]
Tekipä hyvää pitkästä aikaa, oltiin eilen hesassa korea housessa syömässä ja vietettiin pojan läksiäisiä.Lähtee huomenna vaihtoon koreaan muutamaksi kuukaudeksi..ikävä tulee[emoji53]
No onhan se aikuinen ja minä liian tunteellinen[emoji6]
Siellä oli myös Tuomas Kyrö syömässä, mä niin rakastan sitä, ensin meinasin käynkö moikkaa, mutta se oli perheensä kanssa niin olis ollut töykeää häiritä [emoji848]
Oli kyllä mukava ilta eilen ja pojat pakotti mut maistamaan sojua[emoji2] hitto sehän oli hyvää! Niinkuin vodkaa, mutta vähän vedellä laimennettu.Olin autolla niin ei voinut ottaa enempää.Nuoriso lähti juhlimaan.
No joo, kunhan tästä tokenee niin lähetään pojan kanssa game storeen ja loppu vkonloppu on historiaa[emoji23]
Tilulilu! Ei mulla muuta[emoji8]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...8f1d9dcf07.jpg
Last of us on kyllä hieno peli. Harvemmin mikään peli on liikuttanut niinkuin Last of Usin alku.
No oho[emoji848]
Vitun "happy feet"
Maanantaina kunnon "jumppa"
2h vesijetteilyä[emoji16]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...44c2305b4d.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...2ce4d8aa85.jpg