Miten sää pysyt pystyssä tuolla maavaralla :D Itselläni pitkä lätyskäjalka; naisten malli mutta miesten koko.
Printable View
Ei ole kyllä Fairy samaa ainetta, kuin oli joskus vuosia sitten. Tuntuu ettei rasva ja muu töhnä lähde astioista millään, olisivatkohan menneet ahneuksissaan laimentamaan reseptiä?
Tai sitten, taas kerran, aika kullittaa muistot... :thinking:
En tiedä, vielä kaiken lisäksi hieman korkoa yleensä kengissä. Näyttää vielä pienemmältä jalka :laugh: vaikuttaa kyllä vartalon mittasuhteisiin. Jalkahan on saman pituinen kuin kädestä kohta ranteen ja taipeen väliltä. Eli kilometrin pituiset jalat ja siihen suhteessa lyhyet kädet.
Tälle Vladimirin kadetille antaudun mielelläni:
http://www.youtube.com/watch?v=i5sG5ISgRuU
Iltavuoron juhlaa, konttorin väki sammuttaa puoli hallia valoista ja iskee hälyt päälle:hatsoff:Terve vartija.
Itse asiassa Venäjällä myytävä Fairy on eri tavaraa kuin Suomessa. Venäläiset tykkää ostaa suomesta kun kuulemma paikallinen ei ole yhtä tehokasta.
Koostumuksen ero kuulemma johtuu siitä,että tuote suunnitellaan kyseisen markkinan astianpesutavoille. En nyt tarkkaan muista pesutapojen eroa koska tieto perustuu parin kolmen vuoden takaiseen radiossa olleeseen juttuun. Olisikohan koostumusta muutettu tai kauppa hommannut muille markkinoille tarkoitettua tuotetta?
Venäläisillä ei ole tapana tiskata yhtä puhtaiksi??
Paskat ku sen pitää olla juomakelposta!
Sit kun kaikki vihree höyryneste joskus multa loppuu niin rupeen höyryämään fairya, sehän on muutenkin melkeen ku vg:tä [emoji106]
Taisi liittyä pesuun juoksevan veden alla venäjällä. Suomessa altaassa. Joku tämmöinen eroavaisuus.
Mä oon käyttänyt sata vuotta sitä käsiä kosteuttavaa lilaa fairya ja se on hyvää mun mielestä. Tuoksuukin kivalta. Onneks nykyään on tiskikone, mutta kummasti sitä senkin kanssa on laiska eikä meinaa jaksaa täyttää/tyhjentää sitä... :lol:
Totta kai käy, itse olen Capellan tiivarilla tuunannut esim. Sodastreamin peruscolasta Vanilla cokista. Ja jäätelökoneella jätskiä tehdessä. Nehän on alunperin elintarvikemakuja. :D
On se melkone tiskikone kun foorumillekin kirjottelee
Minä työnnän tiskiharjan perseeseen! Kenen, se selviää seuraavassa jaksossa...
Pörri on orava! :teaching: