Onko Twisted koettanut Sievin kenkiä? Niillä on mallia levveemmällekki lapiolle
Printable View
.
Jalas m05, parhaat kengät mitä mulla on koskaan ollut..
Kyllä
Itsellä testissä nyt tätä nykypäivää rollerit
http://www.sievi.com/assets/Products...61-353-0PM.png
Rx200 vai Cuboid?
Jokunen wattiboksi tarvis jemmaan hommata, yhden akun vekottimilla vain kiusaa ihteensä kun joutuu vaihtamaan akun kesken päivän.
Rullaatirullaa itelläki. Ovat qinaki tukevasti jaloishttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...6ba9a6af51.jpg
Mulla on ollut joku perinteinen kevätmasennus ja alavire ja kun viinaakaan ei voi juua niin tupakkahan se mieleen tuli kummittelemaan. Ostin sitten sätkävehkeet ja hyi saatana miten PAHAA se onkaan, aivan mahdotonta vetää. Mutta jostain syystä mieliala parani kuitenkin parin sätkän puolikkaan jälkeen, outoa. Ja tuplaryynänen starrella maistuu sen paskeen jälkeen normaaliakin paremmalta, ei huono asia kumpikaan.
.
Meillä töissä vaihtui kenkätoimittaja äskettäin, Jalas --> Sievi. Itsellä käytössä toi äSSän linkittämä malli, tosin ei ihan noin korkealla varrella. En kyllä hirveästi tykkää tuosta rullasysteemistä, perinteinen nauha parempi kun saa kiristettyä miten itse haluaa. Muuten meikäläisen lättänäjalalle ihan hyvä kenkä pohjallisen kanssa.
Töissä tulee paljon käveltyä ja turvakengät ovat pakolliset. Onhan noi turvakengät pirusti kehittyneet paremmiksi vuosien myötä, mutta ei ne vieläkään parhaat valinnat maratonille ole...
Itsellä kolmannet rollerit menos... Ja myyn Sievi & Jalas työkenkiä eli valinnan vapaus mitkä kengät jalkaansa poimii :)
Täälläkin rollerit ja olen kyllä tosi paljon tykännyt [emoji4] Paluuta nauhallisiin ei ole....
Mä en tykkää noista pikanauhoista juuri kun ei voi varioida kiristystä. Mies on ihan hullu kiristäjä (:D) ja hän sai yksistä lenkkitossuista ei nylonnauhaa poikki vaan nauhanreiän revittyä auki. Ihme sekundaa kun ei kestä terävän nauhan hinkkausta...
Miehelle tekisi varmaan hyvää jotkut erikoiskengät. Niin leveät ja isot lättäjalat, että koko ajan ongelmia kenkien kanssa. Omat vaan lopetti kasvamisen kesken :D pituutta tuli lähemmäs 175, mutta kengänkoko 37-38. Vielä erittäin korkea kaari, niin aiheuttaa ongelmia, jos kenkä täysin umpinainen.
Kiitos miru postista. Postipatelle kyllä pitäis antaa selkään kun oli kohdellut kirjettä huonosti.