Jos on yosenin niin hinta kyllä selittyy helposti sillä, että fasttech ostaa niitä lavallisen kerralla.
Printable View
Tommosen vois kyllä johonkin väliin tilata ja dna40 vaihtaa sisälle.
Itellä muutama setuppi tullu väännettyä tohon ja kyllä se on ollut kikkailun arvoinen. En oo saannu ku kerran kusemaan laitoksen ja sekin tipan verran ku oli jäänny pöydälle makaamaan yöksi. Laadukkaan oloinen laitos on kyseessä ja IMO voin suositella varauksetta. On se taas hieman uudenlainen väänettävä mutta ihan positiivisella tavalla :)
Heh, mulla on ollu toi 1:1 malli toista kuukautta, mutta seisonu pelkästään paketissa kun ei ole innostanu rakennella. :laugh:
Ja taas uutta pukkaa, pukinkonttiin (=itselle) boximodi, kellään tuosta hyvää/huonoa sanottavaa; $68.42 ZERO Modz Style G-Sensor Variable Wattage APV Box Mod - 7-35W / 1*18650 / stainless steel / grey at FastTech - Worldwide Free Shipping ?
Jahas.
Pukkaa siis jo toista ZEROA liikenteeseen.
Kumpikohan on paremmin toteutettu.
Himottais kans mutta taidan jättää vielä hyllyyn. Tuo sama 35W piiri on käytössä monissa muissakin kiinan modeissa, ilmeisesti aika reippaasti laadukkaampi kun dna clooni piirit.
Veikkaisin että viimesin zero olis parempi. Eri piiri ja lisäksi erillinen 510 liitin, kun toisessa se on kierteytetty runkoon. Saatampa vaikka vuoden vaihteen jälkeen tilata jos vielä saatavilla.
Mites Rose V3 pohjadekin saa purettua?
E: vetämällä, ei kierteitä. Itse käytin paria isoa pihtiä ja jälki sen mukainen. Aika paska morkula muutenkin.
V2 ainakin aukeaa ihan kierteillä siitä ilmansäätörenkaan yläpuolelta.
Laitoin tikettiä menemään. Paska mikä paska.
Otimpa sitten kokeiluun tuon authentic/OEM/1:1 clone Aqua v2.... Hyi minua :sneaky:
Hyi ettäs kehtaatkin.
Olen syntinen köyhä paha ihminen :sarcasm:
Heti kun lotossa voitan niin ostan kaksi aitoa aquaa että saan syntini anteeksi :worship:
Saapui FT:ltä Svoemeston kayfun v3.1 klooni, aika törkeä kopio kun on logoja myöten kopioitu. Hippasen tuon takia alkoi harmittaa kun on jo tuoteväärennös eikä klooni.. :/
23 päivä viimekuuta tilattu ja tänään voi hakea postista.
Tost 70W dual boksist sen verran et ei tulita edes 1.1ohm, mutta 1.8ohmista suostu jo tulittamaan. Paskan möivät!
Ei taia jaksaa videoo tehdä. Lähetetään takaisin Kiinaan.
Ai mikä boksi? Se hanako?
Varmaan just se "hana dna70W" :D
Juurikin se Hana.
Metkaa, nimittäin tuo 50 watin versio pöristeli iloisesti 0.5 dualia (kts.kuvat).
Tosin tässä nyt tulee se, että oli Focalecigiltä, voi olla eri valmistaja.
Oliko tuossa se viive kun painoi nappia, jos oli lepotilassa?
No siitähän pääsee kun ostaa aidon? Tai hinkuttaa logot pois niistä looniista :)
Moi.Pystyyks noita tilauksia jotka on maksettu mutta eivät vielä lähteneet muuttaa?Unohtu yhestä toi seuranta.Entä tuleeks noista jotka maksettu mutta ei vielä lähetetty rahat takas jos peruttaa,vai täytyyks itse paypailin kautta hoitaa?ja vielä viimeinen kysymys.Tietääkö joku syytä miksei Nautiluksen bvc päitä saa paypalilla maksettua?Meikäläisen englanti sen verran heppoista,etten ft:iltä lähe utelee,joten turvaudun foorumiin.:hatsoff: