Millonkahan ois tulossa 100 ml pohjia 70/30 3mg?
Printable View
Millonkahan ois tulossa 100 ml pohjia 70/30 3mg?
Mulla ei ainakaan health potion kerrostu yhtään. Sekoitus VG60/40PG.
Tosin olen niin kova vemputtamaan nesteitä että jokainen käy läpi linkouksen kuin pesukoneessa. :laugh:
Justiinsa eilen tilasin lisempää health potionia ja ihmettelin miksi on tarvinnut tehdä siitäkin väritön versio?
Onko siinä jotain keuhkoihin tarttuvaa myrkkyä vähemmän vai mitä hä?
Olisihan sitä voinut kokeeksi tilata väritöntä mutta lipsahti sitten punaista ostoskoriin.
Olen kyllä mielestäni viimeisen parin kuukauden aikana lukenut jokaisen postauksen mitä tähän ketjuun on tullut, ei vaan osunu silmiin ku yritin uudelleen selata. Puusilmä taitaa vaivata... :D
Mielummin kyllä ostan värillisen kun ei mun nesteissä kovin paljon värejä ole niin kivaa vaihtelua.
Osa ihmisistä haluaa kaikista ylimääräisistä (lue: turhista makuun vaikuttamattomista) aineista eroon ja väriaine on yksi semmoinen. Se on lähinnä vain semmoinen testi että kiinnostaako ihmisiä :)
Tokihan on ainakin henkisesti parempi fiilis kun jätetään turhia aineita pois.
Täytyykin sitten kohtapuoliin pistää tilausta sisään ja napsia yksi puteli väritöntäkin mukaan, jos on vielä jäljellä.
Todella nopea tuo matkahuollon toimitus, ainakin pohjois-suomeen. 25.11. klo13.10 tilattu ja seuraavana päivänä ennen klo12:sta tuli jo perille.
Taitaa matkahuollolla olla nykyisin sen verran paljon ajoa, että ei jää enää paketit makaamaan ja odottamaan kyytiä :D
BLACK FRIDAY
Marcus Grönholmin kiusaksi Vapetalokin liittyy Black Fridayhin.
Koodilla BLACKFRIDAY saat 15% alennuksen KAIKISTA TUOTTEISTA! Koodi on voimassa 27.11. klo 23:59 asti ja se koskee vain yli 20 euron tilauksia.
Onkos teille tulossa noita 70/30 pohjia saldoille millon?
edit: Olikin tossa muutama rivi ylempänä vastattu jo samaiseen kysymykseen. :)
Tänään kävi jännästi kun soittivat postista minulle että "Pakettia ei voida lähettää riittämättömän paketoinnin seurauksena." Onkos muilla ollut samanlaista probleemaa?
Aspaan laitettu viestiä mutta ei tänään ainakaan vielä vastattu joten taitaa mennä ensiviikon puolelle 😞
Postilla ei muuta olekkaan kun probleemia X-( Otin riskin ja laitoin mustan perjantain paketin tulemaan postinkautta (ei kiireellinen) :sneaky:
Niinpä, olisi ollut varmasti heillekin helpompaa ja halvempaa käyttää se metrin suikale kuplamuovia paketin ympärille kuin alkaa soitella vastaanottajalle ja lähettää paketti takaisin toimittajalle, järjetöntä toimintaa. Näin uutenaa foorumilaisena täytyy kiittää teitä foorumin väkeä suuresti kaikista kikoista ja neuvoista mitä ennen rekisteröitymistäni teiltä olen saanut! :)
T: 3kk höyrynnyt
ps. Eikö nämä foorumin emojit toimi mobiilissa?
E: No näköjään toimii :D
Vapetalo pakkaa satavarmasti jokaisen lähetyksen asiallisesti, nuo on vaan Postin viimeaikaisia vittuiluja. Kukaan ei tiedä mistä ne johtuu, mutta joku muutos niihin on saatava.
Pakko heittää tähän
Yhden kerran pakattu 5l Vg jätesäkkiin ja kahvaan laitettu tiivaripottu
Perille tuli "ehjänä" mutta kannu saanut raakaa kättä kun korkki oli sisällä kannussa mutta ei onneksi kekkuli ollut haljennut
Muuten todella asiallista pakkausta / toimintaa / asiakaspalvelua
Oli kuittiin jopa piirretty pesusienikin [emoji106]