Makua tulee helvetisti, mutta kurkkutuntuma on mitätön. Testissä on boba ja 6mg...ehkä hieman liian alhainen omaan makuun. Olen kuitenkin laskeutunut korjattavien takia 18mg tuonne 12-14mg seudulle, mutta 6mg on aivan liian laihaa.
Printable View
Makua tulee helvetisti, mutta kurkkutuntuma on mitätön. Testissä on boba ja 6mg...ehkä hieman liian alhainen omaan makuun. Olen kuitenkin laskeutunut korjattavien takia 18mg tuonne 12-14mg seudulle, mutta 6mg on aivan liian laihaa.
Mitenkäs te tuon rinnakkaisen vedätte? Tuleeko lähteä miinuspostin eri puolilta, etteivät osu alkuvaiheessa toisiinsa?
Teen tuon rinnakkaisen siten, että otetaan kelasta noin 15cm pätkä ja taitetaan kaksinkerroin. Lenkki laitetaan miinuspostin alle ja kääritään normaaliin tapaan.
Viikossa tuli ja nyt saa hyvät setupit kaikkiin vehkeisiin, tuo .3 on liian rautalankaa saada hopealangan kanssa kiinni hyvin
ja .2 tulee liian vähän pinta-alaa ja polttaa pahaa makua setuppiin, nämä siis silica vehkeissä.
Pitäs rakentaa semmonen hitsaus laite, jaksaiskohan overflow laskea oikean kokoisen konkan ton värkin tekemiseen? :P
Jossain oli linkki viteoon jossa moista värkiä testataan.
Mä oon sellasta just värkkäilemässä. Ensimmäinen sudenkuoppa tuli siinä kun LM2577-step up regua maailmalla käyttävät olivat ostaneet valmiin piirin joka perustuu tuohon reguun, ja mä ostin pelkän regun. Nyt pitää sitten vielä etsiä sopiva kela ja rakentaa itse se piiri.
Helpointa taitaa olla rakentaa värkki kertakäyttökameran salamasta lisäämällä konkkia rinnan kameran oman kanssa. Tarvittava yhteiskapasitanssi riippuu jännitteestä johon konkan lataa, ja kertakäyttökameran isommilla volteilla (~150-300V) se on jotain 470uF luokkaa kun taas LM2577-piirin matalammilla (30-60V) 1000-2000uF. Tarkista että konkan jännitteenkesto on riittävä.
Tuommoselle hitsauslaittelle sais kyllä joku sähköguru tehdä semmosen "for dummies"-tyylisen ohjeen, jossa on kaikki tarvittavat selkeesti listattuna ja kasausohjeet siten, että yksinkertaisemmaltakin onnistuu. :D
Ois nimittäin aika paljon paremmat tilat silicalle noissa Oddyn urissa, jos ei tarttis lankoja punoa keskenään (joo, kyllähän ne liitokset voi laittaa sinne keramiikan sisäänkin, mutta kun en taho :D).
Nyt kun olen ajellut mekaanisella modilla DID:ä niin olen päässyt samanlaiseen oivallukseen kuin herra Busardo...now I get it! Ohmit pyörii siellä. 0.9-1.1 tienoilla...seuraavaksi väännetään 0.8 :)
0.6 ohmilla se DID vasta rokkaakin :D
Linear Vin = 3.633 V
Iave = 5.187 A
Pave = 18.844 W
Resistance = 0.600 ohm
Akku tosin kestää vain tankillisen.
urdu vs. mesh - round 2
Mites tökkii? :DLainaus:
Alkuperäinen postaaja Urdu
Meshin haittoihin liittyen, törmäsin mielenkiintoiseen aiheeseen:
It appears, now, that we may all have been a bit wrong-headed when it comes to the safety of using oxidized SS mesh. Please read this thread on ECF:
http://www.e-cigarette-forum.com/for...iscussion.html
The issue is a few Chromium oxide states that appear when SS mesh is heated to a red-hot glow. Some oxides are safer than others, and an ECF members' wicks have been shown via lab tests to have been covered with some of the more dangerous and carcinogenic oxides, after the mesh was heated to a temp of 1500F.
Chromium Oxide VI apparently has an exposure limit in ingested liquids of .02 parts per billion. This is an Extremely low threshold, and even a tiny, tiny amount may have serious implications if inhaled. Much more research is necessary to determine how much of the stuff we are actually inhaling in our vapor.
This is actually really troubling me. An exposure limit of 0.02 parts per billion for something ingested is an unbelievably small amount, and if most of our wicks are covered in this stuff, I can't see how it's possible that we are somehow *not* inhaling some amount of it that's greater than .02 ppb.
Ai perhana.. Punahehkusta ja tuosta lämpötilasta päätellen koskisi lähinnä tohotettuja wickejä. Hopefully.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja zigi
Paljos akun kanssa "tohottamalla" mahtaa antaa lämpöä.... Toi 1500F:hän on nuin 800 celsiusta... Eihän se perhana voi noin lämpimäksi nousta :-\
Mun toho antaa jotain 1400-1600 celciusta....ja heikolla toholla ei hapeteta. Tähän loppuu mun tieto asiasta.