EN saa vittu laitettua ton saatanman paskan takia kuvia >:3
Printable View
Vittulan väki, spämmisin tännekin kuvia, mutta laitteisto ei pelaa.. sanotaan että tumman punainen läpinäkyvä hammondin polykarbonaatti paskaloota jonka päässä on musta mutation x3, mitat ovat noin 111mm x60mm x 30mm
edit; stäkkipommi siis joka toimii sopivan kokoisena kesälaitteena.
Joku tälläinen?
Liite 26261
Liite 26262
tommoseen paskalootaan tehty, seuraavan lootan teenkin jostain vähän hienommasta matskusta, jos teen.
Kyllä tollainen punatiileen väsätty loota ois vain jotain.
Kotiin sitten lecaharkkoon kasattu stäkki.
Onko joku käyttänyt grafiittijauhetta meksujensa voiteluun?
Ensimmäistä kertaa moiseen törmäsin ja parin videon perusteella tuo ilmeisesti olisi hyvä korvike rasvoille/öljyille kun ei tahmaa?
Grafiittijauhetta on kyllä tullut käyteltyä jos jonkinnäköisissä projekteissa ja on ihan toimivaa tavaraa. Grafiitilla ei pitäs sähkönjohtavuuden kanssakaan tulla ongelmia. Miksi sitä ei laittais? Eikä tuo nyt niin kallistakaan ole, ettei purkkia vois testiin ottaa.
Tuli stingrayn mukana iso puteli tota grafiittijauhetta aikoinaan. Tulihan sitä käytettyä meksujen kontakteihin.
Eikä tarvi paljoa laittaa, pumpulitupolla pikkasen levittelin.
Okei, eli joo.
Jatkokysymys: Onko sillä väliä, mitä ottaa?
Onko näitä erilaisia rakeiden koon perusteella esimerkiksi vai voiko huoletta napata Prismasta minkä vain purkin?
Mulla on tota Perssol graphite pulveria, ihan ku pölyä... tyyppinumero 10589336.
Mun mielestä myös loctitella löytyy vastaavaa. Ota hienointa mitä löydät.
Jaa, mutta tarvis sen meksun kyllä hommata ekaksi, ahen nenesikseen vähän mennyt hermot, se perkeleen nappi oo ikinä hyvin, taisi olla nännillisille tarkoitettu.
EA Modissa oli se hyvä puoli, että säätö oli sujuvaa, kaikki muu sitten olikin vähän niin ja näin.
Ehkä toi on sitten enempi se hienosäätäminen, kyllä tämänkin SAA hyväksi kun aikansa vatkaa, mutta noilla kelluvilla teleskoopeilla homma vain kävi nätymmin.
Gg:tä löytyy edelleen, mutta muuten teletapit taitaa olla aika uhanalainen laji, ekana tulee mieleen 2380T.
Eu muuta ku GGTS ja Ody nokkaan niin paluu menneisyyteen on taattu.
Ois kiva testata pitkästä aikaa. Olihan se helvetin kova combo aikoinaan [emoji106]
En mä kyllä enää silicaan palaa, ne yliherkkyysoireet sille pölylle oli pahimmat, mitä tässä hommassa tullut.[emoji29]
Piippa & Spede seralla nam
.