Pernasoppaa ja viiliä jälkiruoaksi.
Printable View
Pernasoppaa ja viiliä jälkiruoaksi.
.
Jos maustemönjistä puhutaan niin liidelin curry hummus on hyvää. Nakkeja tuskin senkään avulla tosin saisi alas. :antismoke:
Sinapista tuli mieleen pahin ruokamokani. Minut valtuutettiin ostamaan tukusta makkaraa, sinappia ja ketsuppia reserviläistapahtumaan. Päätin ostaa kunnollista kabanossimakkaraa joka siihen aikaan oli paras ja lihaisa ja niitä kalliimpia makkaroita. Olin edellisessä tilaisuudessa saanut jotain jauho-rasvamakkaraa joka oli pahaa. No ostin parisataa makkaraa kabanossia ja pari litraa sinappia ja ketsuppia. Mutta miksi hitossa päätin pihistää sinapin hinnassa!!??? Illalla grillatessa tapahtumassa huomasin että sinappi oli aivan kuraa! Olin siis pilannut hyvät makkarat pihistämällä sinapin hinnasta! Kyllä hävetti!!! Kukaan ei tästä minulle mitään sanonut mutta kun taivastelin asiaa muille johtokunnan jäsenille niin syvä hiljaisuus oli aivan riittävä vastaus :facepalm: Älkää siis tehkö samaa mokaa kuin minä. Ei missään ruoka-asioissa! :laugh:
https://youtu.be/ZDyEIpNsF14
En kyllä mitään hummusta syö.
Varauduin lumimyräkkään ja hain laatikon olutta, jos huomenna ei pääse autolla mihinkään :)
Hummus on pahaa [emoji2961] en tykkää!
Huomenna pitkä päivä tiedossa [emoji849]
No mitäpä tänne?
Pave tere [emoji3]
Saakeli särkee polvia taas, 13 tuntia aurausta takana ja huomenna sama uusiks [emoji848]
Pitää laittaa skumppa kylmään niin on huomenna jotain mitä odottaa[emoji39]
Taidat Miru vähän tykätä skumpasta..? :D
No, en kyllä vihjaillut mihinkään alkkis suuntaan lainkaan! En ole miksikään raittiusvalistajaksi ryhtymässä koskaan :laugh: Kuka nyt ei tykkäisi ottaa vähän rentouttavaa viikonloppuna! Mulle se on muutama lonkero nykyään... ennen tuli nautittua muutama olut silloin tällöin, mutta se tavara ei oikeen sovi mahalle enää... No, ei tuo greippi "limu" mitään pahaa ole. Niin ja mä vaan arvasin... taidan olla melkonen selvänä näkijä... :lol:
Mullakaan ei olut sovi mahalle, mutta paskat siitä ;)
Liite 33186
Mä join nuorena olutta ja joskus vieläkin maistelen.Lonkerosta tulee migreenikohtaus, se oli ennen mun lemppareita.
Vodkasta tykkään myös, mutta sen kanssa ei hyvä heilu se on nähty [emoji23]
Kuuluu siis banni listalle.
Terveisiä saunasta! Tällä kertaa oli juomana kirkasta tavaraa... Vettä! Tuleeko musta sittenkin joku raittiushenkilö... :o :laugh:
Määki kävin saunassa että saa luihin ja ytimiin hiipineen kylmyyden nitistettyä. Oli melkein -24 kun tuli kotiin ja ihana meriviima joka jäädyttää viidessä sekunnissa naaman irti.
Nyt on lämmin ja kivaa kun telkasta tulee sadannetta kertaa Sinkkuelämää ja mulla on uutta Kismet Geishaa <3 Sinkkis on ikivihree sarja kyllä. Nyt on se jakso jossa Carrie deittailee tyylikkään gentlemannin kans, mutta sit se kysyy Carrielta voisko se pissata sen päälle, ja sit Carrie ahdistuu ja sit ne menee syömään intialaiseen supertulista ruokaa ja Carriella on vaikeeta kun se koittaa olla juomatta mitään ettei sille tulis pissahätää :lol: :laugh:
On jäänyt tuo jakso mieleen [emoji23] siinä on sellainen sarja mitä voi luukuttaa huoletta kerta toisensa jälkeen, toinen on frendit!
Emmä pahemmin kerkeä mitään enää katsoa.
On muutes mahtavat kelit ulkoilla, meillä on nyt ladut tehty ja meinasin käydä testaa jos jaksan vkonloppuna.Menee taas nukkumiseksi, kun on fyysisesti niin väsynyt tästä viikosta.
Vaikka täytyyhän sitä levätäkin, joskus se meinaa unohtua.
Jumalauta miten upea ilma ulkona[emoji173]
Niin on, ja alkaa päivänvalokin lisääntyä niin että kohta aurinko jo jaksaa kurkistaa puiden yli, kyllä se jo selvästi korkeemmalta pilkistää korkeimmillaan, näin puskien läpi :laugh: Oon selkeesti jo oululaistunut liikaa kun aatonaattona kotikonnuilla Tampereen seutukunnassa joulukuusta hakiessa ihastelin kuinka aurinko on korkeella! :lol: Ja se oli vuoden lyhimmän päivän jälkeenkin korkeemmalla mitä täällä nytkään kun päivä pidentyny kohta kuukauden. Mut nyt se jo sentään kajastaa puiden takaa piristävästi välillä. Mutta toisaalta tässä jatkuvassa "sinisessä hetkessä" on oma tunnelmansa.
Skumppaa ja netflixistä Marvelin Punisher sarja, me love [emoji173]
Vähänkö mä oon kade ku joudut käyttään jo reiskoja, omat oottaa vielä eteisen lipaston laatikossa että niitä ehkä tuurilla kuukauden päästä vois tarvita :laugh:
Pitääkin perehtyä, Marvel kuulostaa lupaavalta :thinking: Ootko kattonu Arrowia ja The Flashia?
Arrowia katsoin ekan kauden, mutta sitten into loppui [emoji852] Flash sairaan hyvä [emoji106]
Punisher ei ole mikään yliluonnollinen tms, mutta hakataan paljon ja äijä meininkiä eli just mun juttu[emoji23]
Tsekkaa tuittu myös Iron Fist [emoji109]
Punisher on kyl jepa.
Pitääpi tutustua vielä tähän. Eka jakso näytti hyvältä. :thumbup:
https://www.youtube.com/watch?v=F17IZbaUkrQ