Paitsi mm-kisat [emoji106] Ne on heterohommia [emoji4]
Liigasarjat ei nappaa...
Printable View
Äriskää te pappa ei jaksa
Jos menis terassille istuskelee ja kuuntelee kun sepelkyyhkyt "pulpulttaa"
Samat sankarit viihdyttänyt jo 10v täällä
Silicaakin on rullalla 2v takaa. Pakkausnaruksi ei oo viittinyt pistää.
IClear 16:lla höyryttely oli snobistista hommaa. Kävellä nokka pystyssä että se wickkaa. Pyöritellä käsissä homppelimaisesti sitä tikkua että neste on varmasti kyllästänyt wickit, ja silti se dryhittasi kaiken aikaa, 3.6 voltilla !
Viikkoa kauempaa en jaksanut, ja ostin Evodit.
Emmäkää jaksa äristä[emoji53] väsyttää ihan saatanasti[emoji21] en varmana mee nukkuu vielä[emoji36]
Ei ehtinyt toptankki viikonlopuksi, olis voinut treenata kanthalin pyörittämistä olutmukin kanssa. Mahtaako tuo yks kela riittää et saa yhden tehtyä vai pitäiskö hakea muutama varalle.
Miks mä en hakenu olutta tänään lisää sillä nyt maistuis
Onkohan nois aion atopäissä ollu paljonkin sekundaa. Ekana kokeilun cubiksen 0,5 muumista, ei pukannu ku palanutta, sit omaa 0.6:sta ja hetken päästä vähän samaa vikaa. Uus 0.5 kehiin ja nyt vickkaa ja potkii ku 3kg hauki, jos ymmärrätte mitä tarkoitan?
Eiks homoilu ole homojen hommaa?
Sama juttu. En aio luopua petersoneista tai upeasta Butz-Choquin commandeur major extrastani... Kauniina kesäpäivänä voin kirjaa lukiessa pesän polttaakin poskareita ja todeta elämän hymyilevän. Oon vain onnellinen että se röökinperkele on selätetty.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...208c9b7c23.jpg
Tell me it ain't just plain beautiful...
Jasso! Löytyiskö sun kautta streameriin löysempiä o-renkaita. Ei saatana saa tota rotiskoa tankattua oikein millään järkevästi...
Saddle-bit biljardi, n’est-ce pas? Komea ranskatar, hieno yksilö, näyttäisi kopassa olevan jopa hieman linnunsilmääkin. Muistaakseni Maigret poltteli aikoinaan Butz-Choquinä. Mulla oli aikoinaan saman merkkinen piippu, mutta, pahus, kara meni poikki. Jostain voisi penkoa esiin ja yrittää korjata, mutta antaa olla. Mä en voi polttaa - ainakaan vielä - edes pesällistäkään. Vapottelu loppuu, keuhkot ei kiitä.
Joop. Minä pidin siksi paljon piipun polttelusta että se oli suupielessä jatkuvasti. En keksinyt muuta vaihtoehtoa kuin hankkiutua eroon koko arsenaalista. Nyt tuota makua ja tuoksua alkaa tekemään taas mieli kun tuli puheeksi, perhana.
Mutta ei. Se on loppu se. Alan pyöritteleen uutta coilia prkl.
On mulla mut siinä on sopivat o-renkaat...
Kysäses Pörriltä ;)
Paras olisi hävittää, mutta en raski. Sen verran on tullut upotettua massia piippukokoelmaan. Vois sen tietysti myydä eBayssa.
Ollaan oltu passissa parvekkeella joka ilta, mutta ei huhuile sepelkyyhky, ei. Pitäisi kyllä ilmaantua huhtikuun alussa, jolloin aloittaa pesintäpuuhat. Sen sijaan pihassa talven syöttiläinä olleet keltanokkaiset mustarastaat ovat jo esitelleet monipolvista kosintalauluaan, vaikka naaraita ei ole vielä näkynyt.
Jasso, korjaamollako jarruremontit teetit, paljonko suunnilleen tuli maksamaan? Mulla on maanantaina sama remppa edessä ja muu huolto päälle. Rallin jätän sattuneesta syystä väliin, mutta tiistaina pitäisi ajaa Hesaan vapovarastoja täydentämään.
Nyt leffaa katsomaan. Pistäkäätte pystyyn ankaran hyväntahtoiset kinastelutalkoot!