Se on vahva se gurukirous joka poistaa ihmiset forkalta, ainakin hetkeksi :D joko muuten charu sun puupökkylä modi käy ja kukkuu?
Printable View
Eiköhän kaikki o pyöritelleet Mujia kuorineen, Ellei joku o valmiiks kertonut, miten kuuluu tehdä.:laugh:
Höpö höpö! :D
Niinpä, pahimmillaan Poliisin/Gurun tie on tuhon tie, se on nähty... :crying:
Voi eiii, aww... :lol: :lol: Mitäs jos kokeilisit uudelleen niin että muistat nyppiä ne ulkokerrokset pois niin vois ehkä olla vähän positiivisempi kokemus sen jälkeen... :laugh:
Poliisina saa kyllä helposti jonkun vihat päälleen. Vaikka ihan asiasta sanoisi. :thinking:
On niin kova homma kun pitää kuoria ja kaikkee :lol: No ehkä tossa välipäivinä otan semmosen pienen seitinohuen suoja kännin ja pistän setupointi maratooni vaihteen silmään. Taitaa olla 3-4kk vanhat coilit taas mun kaikissa drippereissä :D
Eihän näillä sankareilla kestä mikään. 1 Rikkoo sängyt. 1 Polttaa releet. Poliisi polttaa päreet. ym ym..:laugh:
Julma laji. :lol:
Nyt kun on muutaman tunnin Mujilla höyrytellyt, niin aika jännä. Pharmacarella on jotenkin täyteläisempi maku kun taas Mujilla on puhtaampi :blink:
Mulla on ollut tota mesh companyn jaappanilaista, ja siinä on ihan karseaa hikistä sukkaa parin ekan drippailun aikana. Häviää sitten sivumaku pois. Loppuvatkin kohta ja vapetalon japanilaiset odottaa jo käyttöä.
Suositelkaan mulle seuraavaa dokkaria / dokkari sarjaa jenkki netflixistä. Doomsday prepperssin 3 kauden viimenen jakso menossa :laugh:
Ootko kaikki toiseen maailmansotaan ja natseihin liittyvät dokkarit kattonu?
Suomen netflixtä kyllä jenkkliän en, pitääpäs tutkailla :)
Onkohan Ässä Höyrytellyt tajun pois iteltään?
Onks kellään hajua kuka myy Orginelliä 5 mallin Big Foggeria?
Kertokaan joku parempi addon chromeen kattoa jenkkilän netflixiä kun hola, bugaa aika pahasti tämä taas.
Rullastahan mahtuu hyvin Höyryä läpi?