Vedä benjihyppy. Kertalaakityylistä siedätyshoitoa.
Printable View
Meni taas vähän off-topic höyrystä kun oli niin nätti ilma. Pesällinen Petersonin University Flakea kun olis menny jo huonoksi :rolleyes:.
Se on tänään kaljantai! Täällä Joensuussa kerätään kaverit (ja kaljat) kasaan ja aletaan pelaan Cards against humanity - korttipeliä. Mitä kieroontuneempaa porukkaa, nii sitä hauskempaa, eli huomenna on vatsalihakset kipeenä!
Ryssänpyörä herätetty taviunilta :wheee: Peräti 4 kertaa piti polkasta
Tälle ilveilylle painaisin stop tykkänään-nappulaa, jos olisi valikossa. Sä ajat kapenevaa tietä, jonka päässä on romahdus. Vakuuttaa nimimerkki Kokenut kaikki tietää.
Jykerrä nyt paksuteräisellä punaisella timpurinkynällä uudelle puhtaalle lapulle sata kertaa: ei ikinä enää, ei ikinä pesällistäkään savusaunan pehmeää, silti pippurisen nahkaista, tervatun veneen tuoksuista blendiä, jonka nikotiinilataus nostattaa hikikarpalot otsalle ja puree kirpeänsuloisesti kurkkua.
Kai ny piippua saa joskus vetää? Ei ne oo savukkeita.. ;)
Mun mielestä saa :sleep:. Vaikka pesällisen jälkeen aika jähmeästi tekee mieli tarttua vaporaattoriin ja tuo piipun maku jää pitkäksi aikaa suuhun/partaan/viiksiin ja tekisi mieli käydä salaa talon takana polttamassa toinen...ja kolmaskin. Kyllähän pahimmillaan/parhaimmillaan tuli 4-5 pesällistä päivän aikana poltettua, mutta silloin oli oltava tosi lämmin ja aurinkoinen ilma aamusta iltaan/yöhön. Yksi pesällinen paloi keskimäärin 45-90min kun rauhassa veti, eli kyllä se piippu pitkään suupielessä roikkui.
Tottakai saa, niin kuin alkoholisit saa juoda pilsua. Ei sekään ole viinaa ;)
Rupiaako joku sanomahan vastahan? Mihinä tootte? Minoon vastas.
Konsensuksen vuoksi sovitaan sitten niin, että ihan vielä ei ole syytä panikoida, kastella housujaan tai pieraista märkää pierua, mutta läheltä liippaa.
Mulla jäi 2 vajaata askia tupakkaa helmikuun alun lomalta. Tyyliin 3-4 tupakkaa viikko on nyt poltettu askeja loppuun. Joku hinku metsästää sitä yhtä hyvänmakuista tupakkaa ollut. Ei ole vastaan tullut.
Joku psyykkinen juttu, ja jokaisesta tupakasta rankaisee kaikki aistit. Just haistelin sormiani (joo :D) ja nyt haisee sormetkin kuolemalle ja tunkiolle.
Taisin tarvita psykologisesti sen muistutuksen kuinka likaista ja kauheaa tupakka onkaan. 2 vuodessa aika alkoi kultaamaan muistoja.
Minä olin aikanaa niin hurjana että nakkasin kaikki piiput roskiin. Sinne meni useampi Peterson hopeaheloilla ja ilman. Se on loppu nyt prkl. ajattelin.
Ei vieläkään harmita yhtään.
Noniin nyt on kesägummit vaihdettu pirssin alle. Sen kunniaksi saa varmaan juoda muuta kuin vettä?
Eilen pientä remppaa mitsuun, eteen levyt ja palat + korjaussarja jarrusylinteriin. Samalla kesänakit ja auton pesu päältä. Kyl ny kelepaa heittää pillurallia kylillä [emoji106]