Tuli äskettäin vastaan tämä autourheilu. Kumma etten ole nähnyt aiemmin. :thinking:
JUMAZUIKKA mikä meno. :thumbup:
https://www.youtube.com/watch?v=-ToNsK4Y_EY
https://www.youtube.com/watch?v=PqIziuag21I
Printable View
Tuli äskettäin vastaan tämä autourheilu. Kumma etten ole nähnyt aiemmin. :thinking:
JUMAZUIKKA mikä meno. :thumbup:
https://www.youtube.com/watch?v=-ToNsK4Y_EY
https://www.youtube.com/watch?v=PqIziuag21I
Kyllä, samalla rahalla jonka tästä ilosta maksoin, oisin saanut ensimmäisestä kerroksesta uuden 30m2 yksiön ja junarata ois ollu 5m päässä parvekkeesta:eek:. Toki siinä ois saanu samaan rahaan myös rakennustyömaan seuraavaksi 2,5 vuodeksi seinänaapuriin, että sikäli vähän harmittaa:unsure:.
Vois tyhjentää gmailin useammin, poistettu 576 viestiä[emoji849]
En oikeasti tiedä[emoji23] otin sen joskus puhelimen takia[emoji848]
En oo yhtään pahoillani maanantaiksi povatusta lumimyräkästä. Se saattaa onneks kohtuullisesti laimentaa paukuttelun ääniä. Koirat ja hevoset on helppo suojata, mutta tuo pieni ja sitäkin vauhkompi karjalauma ei oo järin innostunut valo/äänishowsta. Niitä ei pysty siltä mitenkään suojaamaan.
Mä en saa nukuttua, smyygailen berliinin matkoja ja kova matkakuume[emoji16] yritän katsella samalla jotain keikkoja siellä loman aikana, niin voisi pojan kanssa mennä..se ois sitten hevi painotteista[emoji848]
Ai semmosta lupailtu. Ei ookaan yhtään tullu katteltua. Onneks on vapaa. Työkaverille kyllä webaston ajastin maanantaiaamuks. Pitänee vielä tsemppiviestit pistää (ehkä ei kumminkaan, tekee viel keskiviikoks jotain keppostelua kuormaa lastaillessa)
Tuohon paukutteluun. Kyllä mun puolesta vois yksityisiltä kieltää. Kyllähän niitä tulituksia joka pitäjä ja kyläyhteisö tuntuu järjestävän. Jos jotain tarvii viel yksityisille sallia, niin isoimmat ja kalleimmat padat sädetikkujen lisäks. Harva raaskii montaa tuntia paukutella kolminumeroisia summia maksavia paukkuja
Oispa naamapeikko vielä menossa mukana. Sen kanssa oli aina niin mukava vääntää. Ois kiva taas pitkästä aikaa vähän väitellä jostain, ees sen verran että joku lähtee banaanisaarille :lol:
Trophy truckit on kanssa melko veikeitä.
Ohessa vähän urbaanimmassa miljöössä. Palstan Toyota miehet ja naiset varmaan arvostaa.
https://youtu.be/8D94uZPKQcA
Irtisanoin Canal Digitalin satelliittipaketin, halvatun kallis pelkästään formuloiden katsomiseen. Jatkossa meinasin tilata C Moren ja katsoa Chromecastin kautta formulat, jaksa tapella striimien kanssa.
Netflix löytyy taloudesta, miettinyt ottaisiko lisäksi HBO Nordicin tai Viaplayn... vai molemmat. Onko noissa mitään katsomisen arvoista, kenelläkään kokemuksia?
No kyl se niin on ettei HBO:ta suotta tunneta laadukkaiden sarjojen tuottajana, HBO:n sarjat on premiumia. Löytyyhän sitä toki Netflixistäkin helmiä. Viaplay on vähän mitään sanomaton mutta jotain löytyy vain sieltä, se on aika ajoin meillä kans. Nyt on taidettu katsoa sieltä lähinnä uudempia South Parkeja :laugh: Mutta siis jos haluat uppoutua laatusarjojen pariin niin HBO, netflixistä löytyy sitten sekalaisempi kattaus kaikkea kevyempää ja leffoja toki mitä ei hirveesti HBO:lla ole, Viaplay on jotenkin vähän valju mutta ihan ok, tökkii usein.
Mulla Netflixin lisäksi Viaplay ja HBO. Viaplay tiheämmässä käytössä kuin HBO. Ilmeisesti en ole laatusarjojen ystävä koska en löydä HBO:lta mitään katsottavaa. :laugh: Pleikkarin kautta Viaplay toimii täydellisesti ja HBO on täyttä ripulia. Voishan tota testata Chromecastin kautta, mutten jaksa.
HBO:n sarjat on semmoisia että ne sopii sarjamaratooneihin, Netflixissä sitten on paljon semmosia sarjoja joita on ihan kiva katsoa vaikka tyyliin jakso silloin tällöin mutta ei ole pakko kattoo viittä tuntia putkeen :laugh: No okei, on Netflixissäkin sellaisia kuten esim Breaking Bad <3 Ja koska siellä on leffojakin niin onhan se ihan monipuolinen. Vituttaa vaan usein kun siellä on sit jonkun leffan kakkososa muttei ykköstä.
Mä en tiiä itse asiassa mitä kautta Viaplay toimii kun olkkarissa kankaalta sitä vaan tulee katottua, se on joko Wii U(käsittääkseni?) tai pleikkari 4 tai sitten dnan boksi (en tajuu noista muutaku että haluisin polttaa niiden sähköjohdot roviolla!!), varmaan tuo jälkimmäinen kun se vittuilee muutenkin. HBO:ta tullut katsottua lähinnä smart tv:stä (Samsung joten siinä oletuksena HBO, muihin merkkeihinhän sitä ei sovelluksena saakkaan ilman chromecastia) ja toimii ihan jees, useimmiten mutta yllättävää kyllä vielä paremmin se toimii meidän LG:ssä jossa on chromecast. Tai ei vaan paremmin vaan täysin moitteettomasti
Nyt vasta paukkuu ekat raketit täällä päin, outoa :)
Minä täällä juon tinaa ja valan samppanjaa kuten kunnon vappuun kuuluu. Olen ampunut paljon selvin päin ja aion olla raketti https://static.xx.fbcdn.net/images/e...1/16/1f603.png
Hyvää Uutta Vuotta kaikille !
Mua väsyttää, en nyt niin kipee enää oo mut vähän verotti heti töissä olo ja se et nukuin 3 tuntia viime yönä.
Saattaa olla et kohta nukkuu jos yöllä lähetään auraa lunta tai loskaa, töihin kutsu voipi tulla.
Aamukahvia tässä hörpin ja kohta lähen töihin. Vois ehkä pitää tossa tammikuun alussa viikon-kaks lomaa.. :thinking:
Alkaa ilmeisesti perinteet muuttumaan. Kaupassa oli hyllyt pullollaan nakkeja ja perunasalaattia. Tortilla-ainekset oli loppu. Rakettikauppiailla oli kaikkea jäljellä ja paljon....
Pitäis alkaa vääntään perunasalaattia ku jaksais. Ja uudenvuoden nakit keitetään :teaching: Kaupan perunasalaatit on aika pahoja.
Sitkeesti ne koittaa raketteja jotkut paukutella vaikka hirvee lumimyrsky alkamassa. Ei kyl haittaa myräkkä jos tulis kelkkakelit vihdoin Ouluunkin. Ei oo päässy ajaan kun vähän vaan Sallassa kun käytiin siellä mökkeileen joulukuun alussa. Sielläkin oli niin vähän lunta että siellä pääsi ajaan vaan sellasta turistisafarivauhtia (tai no vähän kovempaa mut hiljaa silti) mikä oli tosi turhauttavaa :lol: En malta että pääsee kokeileen miltä tuntuu ajaa kun mun kelkasta otettiin tälle kaudelle rajotinremmi auki :wheee:
Just tänään luin et nakkeja ei keitetä, vaan keitetään vesi, kattila pois hellalta ja nakit heitetään siihen kuumaan veteen joksikin aikaa. Kuumenee sit minkä kuumenee :)
Kukin saa tehdä miten tykkää, mä lämmitän mikrossa eka poksaus kun kuuluu niin sit on hyvä :)
Oikeaoppisesti nakkien kuumennus hoituu varsin yksinkertaisesti:
Kiehauta reilusti vettä kattilassa. Kun vesi kiehuu, katkaise virta ja siirrä kattila liedeltä. Laita nakit kattilaan viideksi minuutiksi.
Parhaan lopputuloksen saat, kun kaadat kattilasta lopuksi veden pois ja annat nakkien olla kattilassa vielä hetken, jolloin niiden pinta kuivuu. Lopputulos on täydellinen, kun nakki napsahtaa.
pewpew! eka setti vedetty, 40kg pyromassaa jäljellä. menestystä loorumilaisille uuteen vuoteen :antismoke:
Keitin itelleni 5 nakkia, 4 söin ja punajuurisalaattia.Ulkona paukkuu ja mä juon Mountain Dewiä[emoji3]
Koko vyö yhteen mennoon, siellä jo miestä kylmennee
Tortillat on pahoja koska niiden mausteseokset on pahoja, ainakin ne jauhelihalle tarkoitetut, kun niissä on juustokuminaa mikä haisee ihan putkimiehen pershielle
Ikinä en oo höyryttämistä kokeillu nakkeihin, mutta oon kyllä kuullu höyrymakkarasta joskus :D On ne kaupan perunasalaatit nyt ihan syötäviä mut toki parasta on jos jaksaa tehä ite
BAILEYS AUKI