Jep kuulostaa aika erikoiselta.. Vuokrais vaikka pariks vuodeks sille kämpän jostain.
Printable View
Jep kuulostaa aika erikoiselta.. Vuokrais vaikka pariks vuodeks sille kämpän jostain.
Ahneus iskeny ja aatellu että pitää osan rahoista.
Ootteko muuten huomannu että flunssa on ihan vitun perseestä? Mulla on nyt ollu kuukauden putkeen flunssaa, kuume käyny jopa 40 asteessa ja lekuri sano ettei oo mitään erikoista testeissä, paha flunssa vaan.
Oon pitänyt näitä "makureseptorien" tukkeutumisia ihan höpöhöpöjuttuina. Tässä vajaan viikon ihmeteltyäni miksei mikään litku maistu millekkään, tempaisin eilisen päivän pelkkää vahvaa mentholia, niin kyllä se vaan tuntuu auttavan, tai sitten oon raskaana...
Nyt löytyy nesteistä ihan eritavalla makumaailmoja.
Harmi vaan kun kaadoin omia kokkauksia melkein desin viemäriin, kun ne ei oikein maistunut millekään... Tuskin ne oli edes hyviä, mutta kuitenkin ketuttaa vähän.
Se hame oli liikaa. Oot raskaana vaan :laugh:ì
Jaahas, Vaasassa paukkuu, liekö jäänyt tavaraa yli Tukholmasta.
Villi veikkaus tosin, että toi keissi taitaa olla velanperintää/pärinäpoikien kahnausta.
Perkeleen Itella. 16.12 illalla tilattu akkulasta akku, ei tänäänkään vielä perillä. 1lk maxikirje myöskin tulossa, eikä näy eikä kuulu.
En osta tänä vuonna pian enää mitää
Kaikki tilaukset mennyt vihkoon , toimitus kestää ja tavaroita puuttunut liikaakin eli osto lakkoa pukkaa pian täällä
Töihin matka käy :D
Toimistopäivät excelin kimpussa on kyllä raastavia, menny joku 7ml h16 läpi lientä 6 tunnissa. Onneksi on viel 2 täyttä akkua, josko noilla viel 2-3h selviäis.
Sauna pesty ja puunattu viimesen päälle! Kyllä kelepaa mennä puhtaaseen saunaan sitten jouluna.
Kuka per***een kukkahattu on mennyt vinkumaan mun facebooknimestä?! Nyt pitäis keksiä joku "sovelias" nimi... :banghead:
En kyllä muista mikä se oli mutta joku sanaleikki kumminkin :D
Aivan niin, olishan sen voinut kertookin tietysti...
Eli, Simo Hovari oli mulla pitkään nimenä ja nyt joku mulgersson sai koodin purettua ja meni pillittämään ylläpidolle... Pakko vetää kännit... Anoppikin tulee huomenna kylään...
Jaaha me ollaan sit molemmat raskaana! :eek: No ei vais, mä vihaan mentholnesteitä niin paljon eikä mulla ees ole mitään dripperistä vedettävää että kai se on luovutettava ja ostettava mynthoneita... Vaikka vihaan niitäkin... :D
Jee! Mä alotan kans tänään joulusiivouksen! :wheee: Vaihtu muuten JUST NYT nettiradiossa nrj dance JOULURADIOON.
Mä olin varmaan vuoden marsuprofiililla facessa. :D
Simo Hovari :lol: :lol: :lol:
Oli mun muisti sitten oikeessa kun simoa etsin :laugh: Kylläpä joku pienestä ottaa butthurttia, eikos se sulla kumminkin ole ollu jonkun vuoden päivät siellä nimenä :D
Kayfunissa chimneycoil @ 0.8 ohm ja maksimi vg:t. Tahtoo lisää höyryä.
http://mashable.com/wp-content/uploa...3/07/Glee1.gif