Pitäiskö munki laittaa vapetalolle viestiä että varaa perjantaille pari hyllyyn ku olis tarkoitus tilata pirtelöitä [emoji6]
Printable View
Mä tulin vaan pyytämään anteeksi! Kävin paikallisessa kivijalassa, eli Stadin Höyryssä ja kävelin ovesta ulos klooni kainalossa.
Sattui sieltä mukaan muutakin, pari 1.2 atoa Nanoon, 0.40 kanthalia ja maistiaisten perusteella heidän omaa tupakkimakutiivariaan Miriz Hajadi 1 Premium 10ml. Oli tosiaankin pehmeän hyvä, mukavasti tupakille vivahtava maku. Laitan tänään muhimaan, jos Posti suo. Pitäis pohjien tulla maxina lähi Prisman lokeroon, eilen noudettu va-resta, tänään ollut koko päivän "kuljetuksessa" prkl!
edit: siis ei maxina, vaan smartPostina.
Ilmeeni
http://gifsec.com/wp-content/uploads...GIF-9.gif?gs=a
ja silti vaan pakko katsoa tai oikeastaan kuunnella uudestaan ja uudestaan
https://vimeo.com/73550475
Enpä muista koska olisin ollut näin pahalla päällä[emoji35] HUUSIN jo pojallekin! Tätä tää sitten on kun ei saa nukuttua[emoji21] Kissakin meinasi lentää seinään!
Ihan kun taas kaikilla olisi jonkun asteinen menkka
Elämä on ja hevosella pääsee
Mikä on menkka? Yksi pisara? :thinking:
Ei mulla oo menkkoja..tänään vaan kaikki menee päin pyllyvä[emoji52]
Miten niin kaikilla, matkahuolto on hukannut paketin jonnekkin Järvenpää-Helsinki akselille ja sitä saanut tänään selvitellä tämän päivän. Mesh setupointi pitkästä aikaa aiheuttaa hiukan lisää verisuonten pullisteluja ja töissä on muutenkin lepposen vittumaista. Silti ei vituta yhtään kun on huomisen jälkeen 5 päivää vapaata :punk:
No niin...pyysin pojalta anteeksi, kun huusin[emoji52] nyt kuppi kahvia ja pieni rauhoittuminen.
Ei ole...olen höyrytellyt sitä tänään.Eikö se ole ihan normaalia, että joskus on huonoja päiviä..mulla niitä ei onneksi usein tule[emoji6]
Jees, tulihan se lokeron koodi vihdoinkin, mamma kipaisee töistä tullessaan hakemassa pohjanesteet, ettei papan tartte lopettaa roskiksen täyttöä..... epämääräisillä rautalanka häkkyröillä ja pumpuliklönteillä :)
Jasso on kuin paraskin dealeri. Ensin annetaan maistiaiset, johon koukuttuu heti, ja sitten pitää saada lisää, ettei tule tärinöitä. Kohta pitää saada jo vahvemmat aineet, niinhän se porttiteoria menee. Mutta mikä on Pluidia seuraava aine?
Ihme kyllä minä olen melko normaalilla mielialalla, vaikka oli taas sellaiset visiot tänään kehissä että oksat pois. Taidanpa jatkaa kaappien pesua.
Oli muuten hyvää koskenlaskija laatikossa[emoji39] tätä tulen useammin kokeilemaan.En itse syö juustoa niin ei ole tullut kokeiltua.
Ääh, mitään jaksa ruveta tekemään kun yläselkä taas jumissa. Kunnon jumpat pitää vaan tänään vetää.
Mullekin on kaksi pakettia matkalla :) Toukokuun lopun olin ostolakossa ja jopa pari viikkoa sen jälkeen kesti ennen kuin paketteja lähti matkaan.
Kiitos. Kolme päivää ja 40 työtuntia myöhemmin alkaa taas pienimuotoinen juhannusloma.
Minäkin odottelen pohjia lisää, hitto kun niissäkin isot putelit monasti loppu[emoji52] sitten otetaan pari pienempää.
Huomisen vielä kun jaksaa ilman että tappaa ketään, niin loma alkaa. 5 viikkoa prinsessa leikkejä ja hulinaa, eikä yhtään ajatustakaan millekään vitun tarroille. :thumbsup:
Tarroille? Nyt jäi kyllä uteluttamaan. Muutenkin ihmisten tokaisut töistään on hauskoja, kun ei tiedä, mitä he tekevät. Siis vaikka ammatti olisi tiedossa, ei välttämättä tiedä, mitä se pitää sisällään.
Baarijuhannuksesta: aika vähän tuoretta kokemusta, mutta kyllä minusta nykyään isommissa kaupungeissa on baarissa porukkaa. Ei kaikki oo nykyään mökillä.
.
Onhan tässä toimistoihmisellä ihan perjantai vapaata. On se kyllä ihan kivaa, pitkä viikonloppu.
Onneksi saa olla koko to-ti duunissa
Mitäs pahaa sitä oikein keksisi siellä ?
Suomessa osataan sentään tehdä kunnon draamakomediaa...
Siivoton juttu, katsastus ymym...
Täällä on nyt joku ihmeen länsirannikon mob jylläämässä kokkeleineen.
Ai niin Jasso, täällä päin on noi satiaisetkin hiukka reilumman kokoisia:
http://s27.postimg.org/o451ioy5f/P5200003.jpg