Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Se inhottava tunne kun saavut kotiin juuri niihin aikoihin kun postia jaetaan. Mitään postia ei omasta luukusta ole tippunut, mutta ehkä kusti ei ole vielä polkenut tätä kautta http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/...uturamafry.jpg
e: Nythän tuo vasta tuli, mutta ei ollut mukana minkäänsorttisia kuplamuovikirjekuoria. Viikonloppu pilalla. http://gifwall.net/gif/itkeminullejoki.gif
mr. darwin hyppäsi kolmannen kerroksen parvekkeelta alas :'( huomenna rankka päivä saattaa viimeiselle matkalle.
Tänään ärsyttää kaikenlaiset uhoamiseen liittyvät t-paidat, kuten "saunan takana on tilaa" jne...vaikka sulla on jumalauta päällä kallis tapout-paita niin ei se tee susta yhtään enempää MMA-ottelijaa. Pelkkiä puheita, mutta ei tekoja...tosimies jättää turhat lätinät pois ja sanoo totuuden ääneen.
Päivän kuumottavin tapahtuma: pitkätukkainen (en tarkoita hevaria) poika n. 15-17V....ulkomuoto suhteellisen epäsiisti ja ajasta jäljessä. Istuskelee remontointiosastolla kirves kädessä ja naureskelee...puhuu itsekseen ja hekottelee kun kauhoo ilmaa kirveen kanssa. Ottaa käteensä vasaran ja tekee alaspäin suunnattuja iskuja...selvästi vasaran iskuilla oli jokin kohde. Seuraavana vuorossa on käsisaha...ihastelee terää ja leikkii sahaavansa jotakin. Jättää sahan paikoilleen ja tekee hallelujah-liikkeen ilmaan (vähän samanlainen kuin urheilutapahtumasta tuttu "aalto")...
Todella kuumottavaa...pitäiskö johonkin ilmoittaa...vaikee sanoa...ei se kuitenkaan tehnyt mitään väärää. Taidan vetää nyt ihan ekaksi höyryt ja sit seuraan, mitä se seuraavaksi keksii...
^ Kaverilla on vissiin jäänyt lääkkeet kotiin :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Tänään ärsyttää kaikenlaiset uhoamiseen liittyvät t-paidat, kuten "saunan takana on tilaa" jne...vaikka sulla on jumalauta päällä kallis tapout-paita niin ei se tee susta yhtään enempää MMA-ottelijaa. Pelkkiä puheita, mutta ei tekoja...tosimies jättää turhat lätinät pois ja sanoo totuuden ääneen.
Päivän kuumottavin tapahtuma: pitkätukkainen (en tarkoita hevaria) poika n. 15-17V....ulkomuoto suhteellisen epäsiisti ja ajasta jäljessä. Istuskelee remontointiosastolla kirves kädessä ja naureskelee...puhuu itsekseen ja hekottelee kun kauhoo ilmaa kirveen kanssa. Ottaa käteensä vasaran ja tekee alaspäin suunnattuja iskuja...selvästi vasaran iskuilla oli jokin kohde. Seuraavana vuorossa on käsisaha...ihastelee terää ja leikkii sahaavansa jotakin. Jättää sahan paikoilleen ja tekee hallelujah-liikkeen ilmaan (vähän samanlainen kuin urheilutapahtumasta tuttu "aalto")...
Todella kuumottavaa...pitäiskö johonkin ilmoittaa...vaikee sanoa...ei se kuitenkaan tehnyt mitään väärää. Taidan vetää nyt ihan ekaksi höyryt ja sit seuraan, mitä se seuraavaksi keksii...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
^ Kaverilla on vissiin jäänyt lääkkeet kotiin :D
Kaveri vissiin ottanu muutamat lääkkeet liikaakin? :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
pitkätukkainen poika
Olet kohdannut syrjäytyneen nuoren, heitä on kymmeniä tuhansia lisää...
:(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Olet kohdannut syrjäytyneen nuoren, heitä on kymmeniä tuhansia lisää...
:(
Toivottavasti ei kirves kädessä sentään :D Poika sekoili hetken aikaa osastolla...ja poistui paikalta tyytyväisenä...mutta ensi kerralla, ota Topi ne perhanan lääkkeet ennen kun lähdet kaupungille testailemaan kirveitä. Tämä poika oli tosiaan selvästi syrjäytynyt...siitä ei ole epäilystäkään...jospa näitä yksilöitä voitaisiin tulevaisuudessa auttaa...jos rahaa jää enää jäljelle Portugalin, Kreikan ja Espanjan jälkeen. Listasta uupuu Italia...odottellaan nyt vaan, koska se pyyntö sieltä napsahtaa.
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Emo kuivaharjoittelemassa talonrakennuslinjan näyttöihin?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mulqvist
mr. darwin hyppäsi kolmannen kerroksen parvekkeelta alas :'( huomenna rankka päivä saattaa viimeiselle matkalle.
Lemmikki?
Ymmärrän fiiliksen. Meidän kissa jäi kaksi viikkoa sitten auton alle. Pahaa teki.
juu taitaapi olla "tavallaan" lemmikki ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Ylipäätänsä tekstipaidat on ihan helvetin mauttomia. "Haluttu mutta varattu", "nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla" jne. Vielä mauttomampaa on ainoastaan semmoset tekstipaidat missä kiroillaan esim. "vittu ku vituttaa". ::)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
juu taitaapi olla "tavallaan" lemmikki ;)
Joo, pistäkää vaan kaikkiin mun viesteihin henkiset [tyhmä][/tyhmä]- tagit... Miten noloa :-[
^ Kyllähän se "lemmikistä" käy :D
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...bytu4u78CwsnDA
Edit: funeral kuva näyttää löytyvän tuolta valokuvakisa ketjusta: R.I.P.
Edit 2: osanotto myös Chanelin kissa paralle..R.I.P
jahas, täällähän jaetaan Darwin-awardseja!
http://2.bp.blogspot.com/-XtKaxmzR3z...640/darwin.jpg
:D
paras tekstipaita jos niitä nyt voi parhaaksi sanoa, oli täällä kylillä helvetin lihavan miehen päällä. musta t-paita
jossa keskellä valkoinen pystyraita 20cm korkea. alla teksti : pystyraita hoikistaa.
R.I.P mr. Darwin...pääsit paremmille höyryille! Osanottoni omaiselle.
kiitos. kyllä tämä varmaan tästä. ainakin on hyvä vapotin odottamassa, kunnes aika ittestäkin jättää.
Voishan siitä sisuskalut antaa elimensiirtoon. ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Chanel
Ylipäätänsä tekstipaidat on ihan helvetin mauttomia. "Haluttu mutta varattu", "nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla" jne. Vielä mauttomampaa on ainoastaan semmoset tekstipaidat missä kiroillaan esim. "vittu ku vituttaa". ::)
Yksi hyvä mikä tässä vasta tuli vastaan oli missä luki: Vain juntit pitävät tekstipaitaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
Emännän ranskalaisesta ilmastointi paskana - korjausarvio 1250€! :(
Mä voin tukea. Muistaakseni sulla oli joku myytäväksi kelpaava modi ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Stoney
Mä voin tukea. Muistaakseni sulla oli joku myytäväksi kelpaava modi ;)
Taitaa ennemmin lähteä emännän ranskis rikkinäisellä ilmastoinnilla myyntiin, kun meikän modit... :D