Mmh.. Pitänee koittaa sittenkin ottaa yhteyttä singapore postiin ja itse fasttechille jos saisi heitettyä ne nesteet sieltä tilauksesta pois..
Printable View
Mmh.. Pitänee koittaa sittenkin ottaa yhteyttä singapore postiin ja itse fasttechille jos saisi heitettyä ne nesteet sieltä tilauksesta pois..
Jos et saa tilausta mitenkään peruttua ja tullilta tulee laput tulla käymään tulliselvitystä varten, niin älä mene ollenkaan. Paketti on tullissa jokun aikaa (muistaakseni n. 2-3viikkoa) ja sitten se lähtee takaisin paluupostina. Samalla menetät kaikki tavarat mutta olen hyvin varma että tuo 110ml on sellainen määrä että siitä syyte tulee jos tullissa avataan.
Sitten kun tulli aukaisee paketin ja jää kiinni! Niin sitten ne vasta innostuu paketteja aukomaan.
Vaikeutuu ja kestää kaikkien pakkettien tulo.
Kiitos vaan kaikille, ketkä tuolta nikotiinia sisältäviä nesteitä tilaa :sneaky:
$29.45 Valkyrle Style Hybrid Mod - 1*18650 / sandblasted version at FastTech - Worldwide Free Shipping
Eikös nämä oo drippereitä alakaapäältä? vai oonko vääräs?
En tiedä onko hyvä kun on vasta tulossa, tai siis seisoo oottamassa jotain:
https://www.fasttech.com/products/14...pping-atomizer
ja toinenkin samassa paketissa: https://www.fasttech.com/products/0/...pping-atomizer
Onhan tuolla muitakin IGO-W malleja, niin ja nämähän on "Style" (eli sanoo kopio)
Noissa linkatuissa on hieman ongelmallinen coilien sijoitus. Eli kiinnitysreiät tolpissa sijaitsee drippikaivossa, pahempi on tietysti tuo ilmareikien sijoittaminen myös sinne! Eli jos coilit nostaa ylös ja poraa hattuun kunnon ilmareiät sopivalle kohdalle, niin drippikaivo vuotaa jokatapauksessa.
Selventävä kuva Nimbuksen tolpanreistä, näissä on jo tilaa ja korkeus kohdillaan.
http://i386.photobucket.com/albums/o...psk5wfeckg.jpg
Nopeasti katsottuna, ainoa joka täyttäisi ym kriteerit edes osittain, olisi 22mm patriot klooni.
Sekään ei sovellu käyttöön materiaaliinsa vuoksi(tolpat kromattua messinkiä)
Jos tuommoista käyttää subohmeilla, niin kromaukset lentelee silmille:laugh:
Muutenkin jo jännäkakka hommaa, niin ei kannata lelujen kanssa leikkiä. Tinkii sitten vaikka mitoista, mutta ei materiaaleista!
Tuossa Omega kopiossahan on aika hervoton lippi verrattuna joihinkin muihin drippereihin ja ilmareikä ihan sen yläosassa.
Niinpäs onkin, menee kuvat sekasin. Joten siltä osin varmaan ihan toimiva.
Mulle on toi omega kans tuloillaan. Eipä hirveesti harmita hinnan puolesta, jos ei ihan äly hyvä ole. :laugh:
28.1. lähti nemesis ja kaiffari tilaukseen ja nyt paketointi vaiheessa. Kauankohan tällä nyt vielä kestää?
On tämä putiikki vaan vaarallinen lompakolle. Ajattelin Chi Youn jälkeen että jos vähän pitäisi taukoa, niinpäniin tuon jälkeen on lähtenyt kuusi pakettia matkaan.
Tuostahan on tarjolla 22mm versiot blingatusta messingistä ja sitten perinteisestä teräksestä.
2-3 viikkoa siitä kun tulee seurantaan näkyville "despatched to overseas".
Vai 2-3 arkipäivää?
Itelle tuli 19.2. noutolappu postilootaan.
Liite 12869
edit:
suomessa seikkailu
Liite 12870
Riippuu niin säkästä kuinka sattuu, mulla nopein 8 päivää tilauksesta perillä ja hitain oli 7vkoa :)
Ja tilausjankohdasta,toimitustavasta,onko tuotteita saatavilla jne.
Kui laadukkaita tuotteitä nää myy.. ku hinnat on vähän liiankin hyviä ollakseen totta.... ainakin toimitus aika tuntuu heittelevän..