Alkuperäinen postaaja
Joe
Morjesta! Olen uusi höyryttelijä ja vanha tupakoitsija. Olen nyt kolme päivää ollut tupakatta, kovasti on sähkörööki laulanut ja helpottanut vieroitusta. Höyryttelen tuossa välillä 24 mg Liquan Cappuchinoa (omnomnom) ja välillä aloituspaketin mukana tullutta 18 mg punaista mallua. Tilasin jo miedommat nesteet, haluaisin vähentää nikotiinin jossain vaiheessa aivan minimiin. Alotuspaketiksi valitsin Finnvapen tarjouksessa olleen paketin, jossa höyrystimenä Aspiren CE5 BVC ja akkuna eVod 900mAh. Tuli napattua lähinnä edullisuutensa vuoksi. Mutta hyvin tuntuu pelittävän ja homma toimii. Ei ole tehnyt tupakkaa mieli yhtään, tunkkainen olo on lähtenyt ja savu inhottaa. Ainoat vieroitusoireet jotka olen huomannut on yleinen v*tutus ja alakulo. Ekaa kertaa uskon että onnistun lopettamaan tupakoinnin. Olen aikaisemmin kokeillut kaikenlaista nikotiinipurkasta buprioniin, mutta mikään ei ole tuntunut yhtä loistavalta vaihtoehdolta kuin sähkörööki. Vietän tietynlaista "kuherruskuukautta" uuden höyryttämisharrastukseni kanssa. Mielenkiinnolla odotan tulevaa, saas nähä miten äijän käy.