Ota se Generaden proto mukaan. Jos saan vaan kuvan siihen mennessä niin katsotaan saadaanko se nappi tuhottua vai saadaanko siihen joku tunnistettava logo aikaiseksi :D
Printable View
Ota se Generaden proto mukaan. Jos saan vaan kuvan siihen mennessä niin katsotaan saadaanko se nappi tuhottua vai saadaanko siihen joku tunnistettava logo aikaiseksi :D
Selvä homma. :D
Onko noissa alennetulla hinnoilla olevissa kiillotetuissa Diabloissa vain pientä naarmua?, kun siellä mainitaan myös että olisi naarmujen lisäksi "imperfections" eli jotain puutteita.
Pääsääntöisesti niissä on vain naarmuja pinnassa. Joissain kappaleissa on epätasaisuutta kiillotusjäljessä ja joissain kappaleissa voi olla pieniä klommoja (0.2mm-0.3mm syviä).
Laitteet on täysin toimivia ja sen suhteen niissä ei ole mitään virheitä.
Lähden ensi viikolla VaperConiin eli jos laitteen haluaa nopeasti niin tilaus sisään viimeistään maanantaina klo 14.00 mennessä. Muuten toimitus menee sitä seuraavan viikon keskiviikkoon.
Testiajoa muoville :)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/.../kaiverrus.jpg
Diablo Onea odottanut kohta vuoden. Nyt kun sitä on muutama jo myyty
en löydä arvosteluja tai niinkuin Diablon kohdalla kehuja mistään.
Ainoa asia josta saa lukea on kuoren hilseily.
Äkkiseltään tästä voisi päätellä ettei One kummoinen laite olekaan?
Keskiviikkona tulee HillGiantin revikka laitteesta. Olen itse showssa vieraana paikan päällä joten suosittelen katsomaan sen jos kiinnostaa arvostelu laitteesta.
VapeOn.tv
Itekin vähä ihmetelly tota et miks ei kukaan ole kommentoinut laitetta edes muutamalla lauseella.
Silti koitan haalia jostain yhden itelle.
Kyllä noita kommentointeja tässäkin ketjussa on muutamia ollut mutta ei toki kukaan ole tehnyt minkäänlaista revikkaa laitteesta.
^^Pojat valot päälle, onhan Onesta useitakin kommentteja tässä ketjussa, mutta lisätään nyt vielä sen verran et loistava hybridi on. Todella äkäiset ja intensiiviset höyryt antaa. Omasta ei ainakaan ole pinta irtoillut mitenkään eikä mitään valittamista ole. Punainen täytyy saada kaveriksi mustalle :)
Huippulaite, on ollut päivittäin käytössä.Antaa tosi hyvät höyryt ja maku on H-Attyn kanssa samalla viivalla, imuvastus vakiona parempi/löysempi kuin H-Attyssa tai Diablo Hybridissä.
Pinnoitetta on hiukan lähtenyt pinnasta, hatun sisäpuolelta pinnoite on lähtenyt melkein kokonaan,paitsi sieltä itse kammiosta, mutta nämä eivät haittaa koska toimii muuten niin hyvin.
Lukitusrengaskin toimii nyt hyvin,kun alkukankeus on kadonnut.Samoin nappi vaati n.viikon käytön että alkoi toimimaan pehmeästi.
One on ottanut paikan ykköslaitteena, jaetulla kakkospaikalla on MISTer,Diablo Hybridi ja kombo Nemesis+H-Atty
Diablo hybridi on kyllä helpoin saada toimimaan hyvin, mutta ei noi mun muutkaan HE-laitteet mitään hankalia ole.
Liite 9754Joo hiljaseks vetää, on tää niin hyvä laite. Omassakaan ei pinnoitus ole hilseillyt ja puskee uskomattomasti höyryä.
Muutamia säätöjä joutunut tekemään: Kumitutti antamaan etäisyyttä hattuun, joka kovassa käytössä kuumenee. Valkoinen teippi akkuputkeen , osoittamaan ilmareikien ja mulla peukalon paikkaa. Teippi auttaa pimeässä, eli noi kanjit vois olla ilmareikien alla niin ei tarttis teippiä. Tutti on smok mdcc:n lyhennetty ja sopii kuin nenä pyllyyn.
Tilaukset verkkokaupasta aikavälillä 28.10.2013 ja 05.11.2013 postitetaan 06.11.2013.
Jos satutte olemaan hereillä keskiviikkoyönä niin kannattaa katsoa HillGiantin All Meshed Up show jossa olen vieraana. Kyseisessä ohjelmassa annetaan palkinnoksi Diablo Reaver prototyyppi.
www.vapeon.tv
Diablo Reaver prototyyppejä:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...44/reaver1.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...44/reaver2.jpg
Tänne kelpais rst 18350....
Nättejä kun piru pienenä:eek: kelpais mikä vaan:p
Rotary kävi hakemassa yhden proton testiin niin sieltä tulee varmasti ensitunnelmia jossain kohtaa.