Orginaali Nano 52mm liittimen pohjasta kanteen ilman tippiä. Basen pohjasta mitattuna 47mm.
Printable View
Orginaali Nano 52mm liittimen pohjasta kanteen ilman tippiä. Basen pohjasta mitattuna 47mm.
Eli SubNano --> TopNano lyhentynyt 3mm...
Olisivat ennemmin jatkaneet lasia 10mm niin sopisi lisää mehua.
Sitten se olisi Mini :rolleyes:
Liian paksu.
Saisikohan TopTankin Nanon modattua jollakin toisella lasilla pidemmäksi?
Olisi sitten passeli eNVy17 kun RBA pohjaakin saa.
Toisaalta jos alkaisi taas oikeasti modaamaan pitkän tauvon jälkeen, Koko sanka mäkeen envystä ja jyrsimellä lisää tilaa niin että mini menee...
<-- sitten oltaisiin taas samassa kuin avatarissa oleva DNA20 Mod1
Nousee ylös kyllä mutta lisää hukkatilaa. Mieluummin jatkaisi tankkia.
Teoriassa pidempi lasi toimii.. Mutta sit pitää jotenkin jatkaa tuota kierrettä (kuvassa toinen oikealta), että saa ruuvattua paketin kasaan..
Liite 25959
Eihän tuohon tarvitsisi kuin tyttö/poika jatkoholkin.
Missään toptank nanoa hyllyssä?
Kumpaa suosittelette aloittelelevalle kaverille, subtank miniä vai toptank (?) miniä? Toptankista mulla ei kokemusta, onko joitakin asioita mennyt huonompaan suuntaan?
Mä annan ääneni Subtankille. Mulla on jotain henkilökohtaisia ongelmia näiden top fillereiden kanssa ja olenkin täytellyt tuota Toptankkia subtank tyyliin pohjasta kun se molemmilla päältätäyttöyrityksillä muutaman pisaran puski pihalle. Muutenkin tykkään enempi tosta Subtankin isompireikäisesti RBAsta.
Toptank mini... Aikoinaan kahtakin Subtank miniä kokeilin, mutta ne ei oikein taipunut mtl-höyryttelyyn. Tämä toptankki toimii vähän joka tyyliin (mtl toimii ainakin 1.5 ohmisilla), tää taitaa pysyä mulla :)
Ei tämä toptank mulla tuuppaa nesteitä ulos täytön yhteydessä, jonkun aikaa kyllä kurlaa eli aika hilkulla ettei vuoda....
Ei mitään väliä kumman otat. Oli se täyttö alta tai päältä niin siinä menee sama aika ja vaiva. Mutta jos haluat tankin joka pysyy hyvännäköisenä kauan, ota teräksinen.
Tuli veivattua clapton coili subtank miniin. Onko ihan ok, että tuota pitää ajaa aika kovilla tehoilla ennenkuin alkaa tapahtua mitään. Tällä erää 37w taulussa 50w iTikulla.
Noidenhan kuului olla loistavia maun tuoton suhteen. Putsasin tankin ihan kauttaaltaan ennen tätä eli kaikki osiksi ja kiehuvaan veteen ja fairyn kanssa jynssäsin puhtaaksi. Kaikki röörit vielä vanupuikolla ja lopuksi kunnon huuhtelu.
Jotenkin vaan tuntuu nyt, että teinpä tämän minin kanssa mitä tahansa niin aina maku on sillai vaimea. Alkaa mennä usko :crying:
Ruoan kyllä maistan, mutta näistä nesteistä tuntuu se aiemmin läsnä ollut maku nyt puuttuvan tai tulee vain vaimeana.
Liekö nyt se surullinen vapers tongue iskenyt vai jotain muuta mätää. Vettä juon riittävästi ja suun pidän puhtaana. Millähän ilveellä sitä saisi aiemman nautinnon takaisin?
En ole Toptankin kanssa kokeillut, mutta Goblin Mini V2:n kanssa Tomassinon ohje sulkea ilmansäätö ratkaisi Goblinin kusemisen. Toptankissahan voi ton ilmansäätörenkaan pyöräyttää keskelle ei mitään. Kertokaa jos toimii....missä helvetissä mun Toptank muuten edes on!? KRIISI! Kukaan ei liiku ennenkuin se on löytynyt.
Mulla ei oo sub/top/mid/mini/nanot gussu koskaan alle. En ymmärrä muuta kuin että joko wicki päästää ohi tai neste on liian laihaa..
Kyllähän se niin on että claptoni joka on huomattavasti isompi massa lämmitettäväksi vaatii enemmän tehoa kuin perus 0,32 langasta tehty coili. Itellä rbassa UD valmis clapton lankaa kolme kieppiä 2,4mm ruuvarin ympäri 0,44ohmia. Alta 25w turha tulitella kun höyry on viileää ja ei maistu miltään.
Mulla kans aina hetken saattaa tää toptank kurlata täytön jälkeen, mutta se loppuu aina itsestään hetken höyryttelyn jälkeen. Tosin saa pestä aina dripperin ja vanupuikolla kuivata ton keskiputken ja ton ruuvattavan yläosan.
Sen jälkeen aina pelittää moitteetta. Pitäisi vissiin kokeilla ruuvata ilmareiät kiinni täytön ajaksi?