Sama tääl. Otan ne rahana tos vuodenvaihtees :D
Printable View
Oho. Ei paha jos rahan tarve. :thumbup:
Kunhan saan koulutettua uuden duunikaverin, niin voisin olla koko kesän pienes pierus. Koska hänellähän ei ole lomia PIITKÄÄN AIKAAN. :lol:
Sain siirrettyä yhen vastuu alueen hänelle jo, mistä oon toivonut pääseväni eroon. :thumbsup:
Me saadaan itse päättää otetaanko rahat vai lomat, voi myös diilaa 50/50 tai miten itelle sopii.
Kymmenen viikkoa olisi pitämättömiä lomia jemmassa. Pahasti kyllä näyttää,että joulun tienoilla joutuu pitämään ainakin pari viikkoa. Toiveissa olis ollu,et olisin yrittänny kitkutella töihin vaikka väkisin tammikuun loppuun. Sitten olis voinut pitää lomat putkeen. Siihen rakoseen vois käydä etelässäkin piiiiiitkästä aikaa.
Mulla ei ole ollut kesällä lomaa ku vuonna 96 viikko. Lomat on olleet välillä tammi-huhtikuun puoliväli. Joskus kun lomia oli enemmän jemmassa,niin jäin jo joulusta,mutta sitten tuli sellainen viiden vuoden pätkä,että ei oikein voinut lomia talvellakaan pitää kun piti päivystää joulukuun alusta maaliskuun puoleenväliin.
Voi sanoa,että talvien ohjelma lomalla on tähän mennessä ollut puitten lisäily takkaan.... Vaan nyt on uudet tuulet. Talo alkaa olla eron jälkeen maksettu toiseen kertaan ja kerrankos täällä eletään. Se on nyt mentävä kun vielä kykenee.
Pomo aina sanoo että tän kohteen vielä ku vedät loppuun ni sit pääset pitkille vapaille. Ja aina sen uskoo ja elää siinä toivossa, että näin tapahtuu. Todellisuudessa uuteen kohteeseen pitääkin lähteä jo ennen kuin edellinen valmistuu ja sama homma toistuu. :thinking:
Tuttua,niin tuttua... "Perkuleen perkule....Mites, tota, kun yks pien juttu olis viel... Ei siel pitäs kauaa mennä,site ei oo kyl yhtää mitää tiios.."
Mä sekosin tänään täysin jyskissä[emoji23] ostin monta lyhtyä ja kilkettä, kun nykyään saa noita ledejä niin tungen joka paikkaan.Ihana tunnelma nyt kotona ja ostin eteiseen hyllykön minkä jo kasasin.Meinasin maalata seinän toiseen kertaan, mutta skumppa on noussut jo päähän eikä pysty.Kohta nukkumaan...
Sitä nykyään arvostaa lomaa ts. omaa aikaa paljon enemmän kuin rahaa.
Naisilla tuntuu olevan kiintymis kiiltäviin esineisiin. Meillekin tuli ledivalorimpsu,vaikka kovasti pistin hanttiin. Ei auttanut. Onneksi on niin kirkas,että ei sitä voi yöllä päällä pitää. Enkä pidä muutenkaan ellei tuoja ole paikalla.
Moon nyt juonut Finsky ice merkkistä vodkaa,mutta se on vissiin vaan jäästä sulatettua vettä kun ei toimi. Pari sormenleveyttä enää jäljellä,eikä humise ollenkaan.
Täällä humisee jonkin sorttinen eron jälkeinen singulariteeetti, paljon tyhjää on ympärillä missä kieppuu ties mikä. Mutta itsekin kyllä kynttelöitä polttelen. Ja ajatus askartelee vähän sekaivan oloisesti menneessä ja tulevassa josta ei se itse perkelekään tietäne juuri mitään.
Onko täällä enää nykysin mitään eloa?
R.I.P Sondra Locke :(
Liite 33097
Muistaakseni tutustuivat Clint Eastwoodin kanssa filmauksissa ja pitivät yhtä siitä asti jollen väärin muista[emoji848] se oli joku sarjamurhaaja pätkä vai?
Ainakin Sondra näytteli siinä ja oli hyvä leffa.Hitto en muista sen nimeä.
Ei ku viddu eroshan ne[emoji23] hyvin mä vedän taas, muistaako joku sen leffan?
Sudden impact eli ratkaiseva isku!! Se se oli[emoji3]
Kun nimi ei äkkiseltään sanonut mitään, niin katselin trailerin.
Tuttu leffa, ja unohtumaton repliikki. :)
https://youtu.be/ML86JjEyKiA
E. Shit väärä ketju
Noni. Just alkamassa Wahlström vs. Taylor. Menipäs myöhään...X-(
Edit. Olishan sitä voinut nukkuakin. Parempi voitti.
.
.
.
Kuplamuovilla?
.
Tuolla olis ehkä vinkkejä, mutta näkyy vaan tilaajille :(
Edit: Taiskin jo selvitä :)
Liite 33109
https://www.hs.fi/talous/art-2000002870286.html
.
Just tulin töistä, ai että kun väsyttää.Onneksi mä oon jo paketoinut kaikki lahjat, ei ole herkku hommaa[emoji51]