Juopon merkkejä selvästi[emoji848]
Printable View
Juopon merkkejä selvästi[emoji848]
.
Paypallin yritystili, pitäis saada sinne pankkitili liitettyä.
Käytössä jollain muulla tilillä paypalin mukaan, tosin välillä sen mielestä tilinumero ei ole oikein.
Kolme kartaa laitettu tiketti kolmen viikon aikana, yhteenkään ei vastausta.
Tosin sähköpostiin tuli jossain vaiheessa mainos otsikolla "näin otat meihin yhteyttä".
"Vastaamme mielellämme mahdollisiin kysymyksiisi.
"Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Palvelun tehostamiseksi annamme sinulle kertakäyttöisen salasanan, jonka näet kirjauduttuasi sisään tilillesi."
Eipä auttanut, viikkoon ei ole vastattu tuohonkaan.
Tikettiä laittaessa häätyy kirjoitella nimet ja osoitteet, vaikka on kirjautuneena. Kertovat siinä, että 24h on maksimi vastausaika. Jospa tuo h tarkoittaa tuossa half-monthia.
.
Pistin Paypalin foorumille viestin aiheesta uuden tilin kautta. Sen verran noob olen Paypalin tukihommien kanssa.
Kuuhun ei päästäkkään enää, mutta Marsiin on jo kova hinku:
https://www.youtube.com/watch?v=wl1H1WxWTuc
Salaliittoteoriitikoiden suosikkiaiheita, siis onko kuussa oikeasti käyty, vai oliko kaikki vaan taitavasti tehtyä bluffia? Samaa kategoriaa mm. WTC iskut, JFK:n murha jne. Netistä(kin) löytyy mielenkiintoisia videonpätkiä, miksi joku asia ei muka mennytkään niin kuin on virallisesti kerrottu.
Kai ne sittenkin aikanaan kuussa kävi, mutta Elvis ainakin elää. ;)
Ei helvata miten väsyttää jo nyt [emoji848] tein fyssarin jumpat ja pientä iltapalaa pitäis tehdä.Sitten on varmaan mentävä koisimaan, aamulla lippujen nosto niin saa kuudelta lähteä liikkeelle[emoji3]
.
En ole edes kuullut Quorasta ennenkuin nyt (piti googlettaa) tai sit en vaan muista :)
Kokeilin äsken sitä vanhaa Paypal-tunnusta ja kas, pääsin sillä kirjautumaan. Sitä ennen se pyysi lisäämään uuden käyttäjänimen. Tällä kertaa siinä ei tullut vastaan yhtään security-check varmistelua.
Enkä ollut edes ko. puljun tukeen yhteydessä, lukuunottamatta heidän foorumilleen laittamaani viestiä.
Pitänee vielä testailla, että toimiiko se niinkuin pitääkin, esim. tilisiirron osalta. Siellä oli wanha helsingin aikainen osoitteeni, joten taitaa olla oikea käyttäjätili.
Mutta en vaan käsitä, että millä hiton logiikalla tuon firman käyttäjien tunnistautuminen oikein toimii :confused:
.
Lapsien raiskauksia, bussikaappausyrityksiä.... oikeen hyvää itsenäisyyspäivää
Samanlainen päivä tämä on muiden joukossa....
Periaatteessa joo. Itse tätä oon juhlinu itsepäisyyden päivänä joka mahdollistaa yllätyksiä jos on henki päällä. Hyvä päivä.
Kaikki on aina hyvin tai huonosti ja se on juttu joka ei koskaan muutu.
Onnekkasti me ollaan päästy röökistä eroon, luultavasti älyllä.
Sähkörööki on paljon parempi vaihtoehto.
Uskon asia tää ei ole vaan menee kokemusten puolelle.
Tai sitten ei, mutta mä oon pystynyt olemaan 8 kuukautta ilman poltettuja röökejä ja sen huomaa ainakin siitä, että jalat toimivat paremmin.
Ehdin polttaa melkein 50-vuotta.
Terkkuja jänkhältä ja hyvää yötä <3
https://i.imgur.com/y0LOWuS.jpg
Sanon huomenta, se olis taas liput salkoon[emoji3]
.
Juu[emoji3]
.
.
.
.
.
.
.
Tsmoi... :D
[emoji848]
.
Kaksoset kuumeilivat eilen eivätkä päässeet päiväkotiin. Nyt ne hilluu keskenään yläkerrassa ja mä olen poissa töistä lasten sairastelun takia. iimakki päälle, stereot päälle ja kiikkustuolissa Tidalista Leonard Cohenia soimaan.
Ei tän aina tarvitte olla kurjaa. Keittäisköhän kahvia?
Jaa niin neiti oksenti ison maton päälle, mietin pesemistä tuossa kylppärin lattialla ja nakkasin maton pihalle. Ei onnaa, ei oo tilaa, ei ole painepesuria ja tuskin se toimisi muutenkaan pakkasessa. Pesettäminen maksaa enemmän kuin uusi. Ikeasta uusi, ekologista ei.
Pistin blackin sirkusnestettä nic saltin sekaan. Ei mee enää kauaa niin puol vuotta ilman röökiä. Tuotakaan asiaa ei oo tullut mietittyä, jotenkin elämänmuutos on tapahtunut.
Missä lie twisted seikkaillut, mutta minä laitoin joulukortit postiin tänään.Tänään täytyy piirtää piparkakkutalon kaavat niin saa huomenna paistella.Kotiin en tee, mutta toimiston tytöille ja yhdelle lvi-liikkeelle tuli luvattua.
Ihan pienet vaan, ei aika riitä muuten[emoji3]
Voi kun tulis lunta joka myös jäisi maahan, se tekee joulun.
.
Mä kasasin justiin yhden piparkakkutalon ja vielä toinen pitää ehtiä, että saa aamulla kiikuttaa porukoille.Pitikin luvata[emoji16]
Aloin vielä uudistamaan eteistäkin ja pari seinää ajattelin maalata [emoji848]
Poikien lahjat hommattu ja paketoitu, töistä saan kinkun ja homma alkaa olee paketissa.Saa joulu tulla[emoji3]
Viddu. Tässä tullut pähkäiltyä kun viikonloppuna tankki alkoi vuotamaan. Ei oo ennen tehny,eikä sen jälkeen. Vissiin metron korkeusero tais tehdä sen. Paras arvaus.
Jahas. Se ois sit 3 viikon loma. Mitähän puuhailis :thinking:
Vielä 3 päivää töitä ja sit vasta loppiaisen jälkeen seuraavaksi :)
Jännää sit tulla töihin kun loman aikana ERP on vaihdetty SAP:iin, veikkaan et aika häslinki tulee olemaan...
Olis reipas parikytä päivää pankissa. Kesäl ajattelin et otan sit joskus syksymmällä toisen loman, mut se syksy tais jo mennä. :thinking:
Noo ei oikeestaa. Eiköhän toi noiden ipanoiden kaa touhutessa mee ku isiloma kuitenki. Ekan viikon rauhoitutaan ja toisella sit onki vaikka mitä puuhaa. Mut ihan kivaa vaihteluu. Ollu aika hektinen syksy töissä. :)