http://img.yle.fi/uutiset/terveys/ar...letti+2043317A
Niin näitä?
Otat kato ne tabut ennen ku tuut tänne foorumille :eek:
Printable View
http://img.yle.fi/uutiset/terveys/ar...letti+2043317A
Niin näitä?
Otat kato ne tabut ennen ku tuut tänne foorumille :eek:
Minä olen vaan niin selvinpäin että kävelen askeleen eteen ja kaksi taakse. Tulee otettua niin harvoin että sitten kun ottaa niin sen kyllä huomaa, :D Nyt keväällä tullu vähä enemmä.
Homotuomarin erottaa ku sillä on sellane persesorvauskeppi kädessä, pelkillä tuomareilla on vaan neekerinkhyllinnahasta tehty koppalakki.
edit. HAHHAHAHAA ROUVA PÖRRI HUAAAAAAAAAAA HAHAHHA HAAAAAAAAAAAAAAAAAA :DDDDD
Akka lähti kylille ja ite otan kevyet kalsaripierut kuunnellen petri nygårdin ekaa levyä :facepalm: Hyvää vappua vaan kaikille!
öri öri
:thumbsup:
http://a.fod4.com/misc/Cat%20Box%20Zoom.gif
Noup, persesorvauskeppi on yhtä nolo ku selfietikku
Minkälainen on persesorvauskeppi? :thinking:
Hauskaa vappua tännekkin :)
Se Jamon ehdottama tupakkineste oli aika karmasevan makuinen (siis Gentleman's Whisper special edition). En kyllä löytäny siitä sitä kirsikkaa mitä pelkäsin mut muuten ei uponnu yhtää. Toisaalta ei ollu häävi dripperikään millä testasin, joku bully.
Niin ja vapun piristykseksi: http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2015...21051_fd.shtml
Sukset
https://averagenobodies.files.wordpr.../dog-stick.gif
TOiselle mun marsuista käy melkein joka päivä noin porkkanan tai kurkun kans ku koittaa viedä sitä mökkiin toiselta mursulta piiloon<3
Oikeestaan muuta väliä kuka aina voittaa liigan, kunhan se ei oo HIFK. Itte toivosin, että ens vuonna KalPa tai Saipa.
Ja änärissä tänä vuonna sais Chigago viiä kannun. Sais Timonenki nimesä hienojen miesten sekaan! :)
Mua harmittaa nyt ihan perkeleesti etten silloin kerran aikanaan kaivanut kameraa ja ottanut kuvaa.
Oltiin pitkällä vaelluksella käsivarren lapissa. Saavuttiin viimeiselle autiokämpälle ennen Kilpisjärveä. Siellä oli ulkohuussissa sellanen tappi, siihen oli puukolla kaiverrettu selvä kierre. Tappi oli noin 25-30cm mittainen ja se oli sijoitettu vessaan. Kierre oli tapissa aika syvä, n.1cm. Ja tappi oli vessassa saatesanoineen. Paperissa minkä päällä taapi oli, luki: Pahoihin pukamiin, käytä harkiten... tms.
Ai siis mihin/minkä takia? ;)
Ja oikeasti, vaikka hauskalta kuulostaakin, niin dementia ei ole mikään "kiva" tauti. Mummovainaalla sellainen oli ja ei läheltä seuratessa loppu vaiheessa kovinkaan hauskalta taudilta enää vaikuttanut. Sopiva "höppänyys" on vielä hauskaa, siitä napsu pahempaan ei enää ole. :(
Ja selvennyksenä; ei ole minulla dementiaa vielä (muistaakseni) diagnosoitu...
Äärimmäisen totta tuo mitä hauskuudesta mainitsit.
Mulla oli yks työkaveri joka viimeiset pari vuottaan töissä, eli ihan täysin 70 luvulla. Välillä oli pukuhuoneessa kaappikin varastettu :facepalm:
Lainasit sille taskulampun, se palautti kuulakärkikynän. Ei se kyllä oikeasti enää hauskaa ollut.
Hitto miten sekavat jutut mulla taas, hyvä merkki että tajuan hävetä, :facepalm: Vois mennä saunaan, jos vähä selviäis, tai sit tipun kiukaalle perseelleni
Totta, aikoinaan kun taksia ajoin oli muutaman kerran kyydissä vahvasti dementoituneita vanhuksia.
Ei se paljon naurata kun 80v ukko/akka kuvittelee sinut lapsenlapseksi tai elämään jotain toista aukakautta tyyliin tässä "pitäisi" olla sen ja sen kauppa tai vastaava. Ne ovat kevyitä tapauksia jotka kertaavat tapahtumia menneltä vuosilta. Dementikot saattavat elää vuotta 63. Miten siihen sitten suhtautuu.
Kyllä muuten vituttaa kun kapassa ei saa enää polttaa tupakkia. Vittu kun pääsis kapakkaan, missä sais polttaa oikeaa tupakkaa, ois jukeboxi ja biljardipöytä. Ei pysty nykyään menemään baariin ollenkaan kun haisee kaikki parfyymit, kuset, hiki ja paska sekaisin.
Se piti laittaa vielä että kännissä minun pitää polttaa oikeaa tupakkaa. Höyryillä menee vielä nousuhumala.
Nyt se rupiaa tuo ktdd:n äänestys näyttämään siltä miltä pitääkin :eek:
2011 lokakuussa aloin höyryttelemään ja 2012 heinäkuussa polttanut viimeksi tupakan ihan kokeiluna ja jo ennen sitä "lopettanut". Miksi pitää polttaa humalassa? Itellä varmaan lähemmäs tai ehkä jopa yli promille tällä hetkellä, mutta ei oo vittu tupakkaa poltettavaksi eikä ole ollut yli kolmeen vuoteen. Eikä ole tarvetta, hyvin menee höyryillä. Juxeboxi ja biljardipöytä olis ihan kiva.
Okei, tää kuulostaa saarnalle, mutta en vaan ymmärrä. Miksi analogista missään tilanteessa?
Kyllä!! Tilannehan on vähän sama kuin nuorempana viimeisillä tunneilla baarissa. Kolme kaverusta tavoittelee Kanadamaljaa. Tiukkaa on, muttei liian..:laugh: Ettei vaan taas kävisi tässäkin niin, että neljän kimppaan päättyy tämäkin. Apropoo...mikäs palkinto tässä äänestyksessä olikaan?
Sen kun tietäis mikä siinä viehättää. Tykkään höyrystä kyllä paljon enemmän kuin tupakista, mutta kun lähtee ottamaan kunnolla mukia niin äkkiä on oikea tupakka huulessa. Eikä minusta kunnon kännissä ole täyttämään yhtäkään atoa. Helpompi ottaa körssi ja sytkäri taskusta. Sori että puolustan analogista savuketta tällä foorumilla, mutta näin itsellä menee.