Juu pidit muru[emoji8] olin jo unohtanut ton[emoji2] Kait mun pitää alkaa taas ruotsiakin lukea, että pärjään kokkelissa[emoji53]
Printable View
Mä teen aina isompia talletuksia.. ei mee ihan kassapalveluna.. eiku mistä täällä puhutaan?
Ai saatana vedin kuivat tankista[emoji37]
Pitäsköhän täs ite kans vetää kuivat..
Miru ei tajuu...
Kyllä mä tajuan[emoji58]
Älykkyys on hienoa yhdistettynä kieroutuneisiin moraaliarvoihin.
Uteliaille naisille: pituus siis vain noin 180 cm ja painoakin on liikaa eli iso; kengänkoko 42-43. Muita mittoja en paljasta mutta niitäkin on, mittavasti.
Älykkyydestä en tiedä, tunneälyä on kyllä[emoji4]
Sekin riippuu niin kropan mallista. Itse yli 170, mutta yleensä tyssää siihen, että ei vaan millään sovi omalle kropalle vaatteet. Luusto mallia tiimalasi eli hartiat ja lantioluut erottuu. Yleensä takkeja ostaessa tulee ostettua isompi koko ja siirrettyä vyötäröltä nappia. Muotoon tehdyt vaatteet ei vaan sovi. Vyötärö ihan eri kohdassa, kädet liian pitkät, lantio itsellä liian korkealla, polvet ihan väärässä kohdassa pitkien säärien takia. Siihen päälle vielä se, että paita ei mene rinnan kohdalta kunnolla, vaikka en edes ole rintava millään mittarilla!
Iltoja. Täällä vaatekeskustelu jatkuu vaan.
PS. Löysin Tuitulle sen kaipaamat sinapinkeltaiset vakosamettihousut oikein 4 kappaleena ja pikkutakit mukaan. :p