No samanlaiset ne on kuin muillakin[emoji23] tai no onhan rinnoissa eroa.Mitään kuvia laita[emoji38] sillä naisella taisi olla kiima[emoji848]
Printable View
.
.
Mikä kumma siinä on, kun laitat esim. letkun tai sähköjohdon nätisti kiepillä. Sitten kun otat sen käyttöön, niin muutama metri avautuu hienosti, ja sen jälkeen loput on tuhannen solmussa...
.
.
.
No sulla on ollut jännä ilta[emoji57]
Mä olin kummitytön läksiäisissä, se lähti poriin työharjoitteluun 5 viikoksi, muut veti punkkua ja pitsaa, mulla oli tuorepuuro mukana, että jee jee[emoji38]
.
.
Mulla tuo 112 sovellus toimii jotenkin oudosti? Se yhden kerran kun soitin sen ohjelman kuvakkeen kautta, niin siitä se hyppäs puhelimen omaan soittosysteemiin, numero oli kyl valmiina mut piti viel painaa soittonappia.. Ehkä sen kuuluukin toimia noin, mut kun kysyivät vielä osoitetta, niin mahtoiko se paikkatieto edes mennä perille??
Ohjelman toimintaa ei oikein viitti testata :)
Joo-o. Ihmiset ovat outoja. Tuli mieleen sattumalta hirvestys näistä tilanteista. Nykyään nähdään reaaliajassa missä ajo menee.
Kohti tietä ajo käy, tien varressa pari oranssiin pukeutunutta ukkoa heiluttaa käsiään varoitellakseen liikennettä että kohta jotain saattaa tulla tien yli. Mitä siitä saa kiitosta, nyrkkiä ja haistattelua ja ei se vauhti paljoa hiljene.
Noh, jos nyt välttämättä haluaa maistaa hirven karvaa suussa niin mikäs siinä.
.
Se vähän riippuu minkä kokoset kumit on auton alla, 2.5baria on 15 tuumaseen renkaaseen hyvä paine, tietysti talvella on hyvä pitää 0.2baria enemmän renkaissa ilmaa. Ne mitä auton ohjekirjoissa tai sitten muualla sanotaan, niin ne on yleensä semmosset paineet mitä laitetaan jos lähtee keski-eurooppaan ajelemaan.
Nämä kuntoilu ja ruokavalio väittelyt on aina yhtä huvittavia, varsinkin kun suurin osa perustaa väitteensä omiin kokemuksiin => Jokainen väittelijä on yhtälailla oikeassa, koska ollaan yksilöitä ja jokaisella on omat tavoitteet ja jokaisen keho vastaa treeniin ja ravintoon eri tavalla :D. Mikä parasta, kehon reagointi edellä mainittuihin vaihtelee jatkuvasti johtuen useammasta muuttujasta, esimerkiksi treeniärsykkeeseen adaptoituminen, kehon hormoonitasapaino, kehon koostumus, stressitilat (henkinen/fyysinen), kuun asento taivaalla ja niin edelleen.
Omalla kohdalla oikeastaan mikään osa-alueista ei pysy jatkuvasti vakiona, vaan muuttuvat jopa päivittäin, eli käytännössä yritän kuunnella kehoa ja teen muutoksia tarvittaessa. Toki suuntaviivat yleisellä tasolla pysyvät, eli aina on jokin tavoite mihin pyritään. Pääasia kuitenkin itselleni on, että elämänlaatu pysyy kohdillaan ja nautin siitä mitä nyt ikinä olenkaan tekemässä.
Rengaspaineista vielä.. Eli kävin sit ite säätämässä paineet 0,1 bar yli ohjekirjan suosituksen ja muuttui kyl paljon miellyttävämmäksi ajaminen, pienet epätasaisuudet asfaltissa tuntuu jotenkin pehmeämmiltä ja rengasmelukin pieneni huomattavasti.
Mittailin myös urasyvyyksiä ja keskellä rengasta on 1-1.5mm matalammat urat kuin vähän reunemmassa, tosin en tiedä onko jo uutena ollut urasyvyydessä eroja.
.
Liite 33023
... :thinking:
[emoji23]
Yleensä diggaan maanantaita yli kaiken, mutta tänään oli ikävä päivä[emoji19] no ehkä mä toivun tästä...kohta uimaan niin mielikin virkistyy[emoji848]
No ei vittu tarvii uimaankaan lähteä saatana!! Avaimet virtalukossa ja ovet kiinni.Ihan turha kysellä vara -avaimia ja joo yritin jo murtautua autoon.Meinaa itku tulla[emoji31]
No olkoon saatana! Lähden lenkille VITTU !!
.
Kokeilin jo hiluxin avainta ym ruuvaria jnejne....mutta ei.Nyt ois kätevää kun mulla olis se mies[emoji848] mä jo rauhoituin kun kävin kävelyllä, nyt syömään ja suihkuun.Huomenna uusi päivä[emoji4]
Näin aukeaa pösön ovi :D
https://www.youtube.com/watch?v=dKImrwzjGD0
No niin some auttoi tässäkin asiassa, pomo on autoasentaja ja kuulemma tuttua kauraa.Tulee avaamaan ovet heti aamusta[emoji1] kaveritkin töistä haluu tulla jeesaa ja joku sanoikin, että eka kerta kun jonotetaan pösön perään[emoji23]
Onks muilla feispuukki nurin? Mulla kiukutteli jo päivällä ku olisin halunnu ostoskeskuksen sivua tarjoushaukkana katsella ja lagaili muutenkin ja nyt ei enää edes messengeriä saa auki :thinking: Eka luulin että läppärin netti äksyilee mutta sama se on puhelimellakin
Mulla toimii fase hyvin
.