No on ollut aika ihme viikko..ei oikein tiedä vituttaako vai naurattaako[emoji36]
Printable View
No on ollut aika ihme viikko..ei oikein tiedä vituttaako vai naurattaako[emoji36]
Istun junassa viidettä tuntia joten mulla on oikeus vastailla mihin ketjuun sattuu:
Vituttaa kun foorumin aprillipila piti toteuttaa alleviivattuna vajakkiversiona ettei kukaan kehari vaan saa paskahalvausta ja menetä yöuniaan :hatsoff:
Kyllä vanhuksia tiettyyn pisteeseen asti jaksa kuunnella
Itsesääliä ei taas jaksa yhtään
Koitas vaihtaa lennosta ?
Eikös se naisilla onnistu tiettynä aikana kuukaudesta ainakin
Kiitä ukkoasi on se kova ... tai no kyl sää sen tiiät [emoji2]
Juu tää pappa kyttää koska tulen töistä ja usein tulee heti soittaa kelloa.Oon usein aika väsynyt ja nälkäinen kotiin tullessa joten aina en avaa ovea[emoji51] Minäkään en kestä aina sitä itsesäälin määrää...Olen muuten aina ihan iisi oli mikä aika kuukaudesta tahansa.Kiihdyn kyllä nopeasti, mutta rauhotun heti perään[emoji4] Jassohan on aivan ihana[emoji173] Se on tosi kova mä tiiän[emoji8] Nyt höyryä sohvalla ja kohta saa ruokaa niin helpottaa.Illalla saunaan ja vielä kun jasso soittaa niin ilta on täydellinen[emoji173]
Jaksaiskohan tänään veivata jogurtti nesteen kehitysversion mallia toivottavasti ny natsaa.
Ketuttaa tehä noita 30ml pottuja. Sais alkaa tekee kunnon kokosia määriä.
Mä teen aina satasen pulloja ja pienempiä ei edes löydy taloudesta[emoji2] Tosin duunissa pienempi puteli olisi hyvä, joten joutuu ehkä tilaamaan muutaman.
Kyllä mäkin noi muut nesteet (valmis tiivarit ja omat valmiit sotkut) teen satasen pulloihin, testerit 30ml. Siinä ehtii kokeilla raakana ja kypsyneenä kun höyryilee.
Ei ole VR vieläkään ymmärtänyt laittaa luxuxslipputyyppiä myyntiin: makuu paikka ravintolavaunussa.
Pukeutumisella nyt viestitään hyvin paljon muille ihmisille. Ihan syystäkin monissa töissä on pukukoodi. Nykyään kyllä taitaa olla vähän harhaanjohtavaa puhua muodin mukaan pukeutumisesta, kun ei varsinaisesti ole mitään suoraa linjaa missään asian suhteen. Nykyään taitaa enemmän olla kyse siitä mitä itse haluat viestiä muille. Esimerkiksi lumilautailijan/laskettelijan tunnistan ihan vain ulkomuodosta. Oma tyyli pyrkii tietynlaiseen klassisuuteen, että ei tarvitse parin vuoden välein tuhopolttaa mitään vaatteita yön pimeydessä. Kyllä siitäkin saa sitä paskaa niskaan, jos tarpeeksi kauas kotikulmilta lähtenyt. Vaikka jossain ei välitetä "muodista" tai "hienohelmojen rutkuista", niin on sekin tyylipäätös ja se näkyy monesti siinä suhtautumisessa.
jaa että perjantai, pukkua siis
Tuli vilkaistua päivän Metro-lehteä (paperiversio) ja jumalauta nyt tuli kiiru kauppaan:
Helsinkiläinen juo vuodessa keskimäärin 700 tölkkiä olutta päivässä.
Mää ostin vain yhden salkun....28 salkkua vielä jäljellä jotta tämän päivän keskimääräinen annos saadaan täyteen.... -hik-
Hesarissa oli varmaan virhe kun siellä luki, että 700 tölkkiä vuodessa ;)
Pukeutumistyylini vaihtelee. Työssä pakollinen määräykset täyttävä. Vapaa ajalla syksy-talvimallisto eli Core-tex kalvollinen asukokonaisuus jota sävyttää vereentyneet hihansuut ja kalanlimaiset polvet. Vapaa ajalla illan viettoon aina pelkästään mustaa. Erityisesti olen iloinnut siitä,että 80 luvulla käyttämäni nahkatakki sopii edelleen päälle. Hankin myös spittarit viime vuona eli paluu juurille. Olen muodikas noin 30 vuoden välein.
Mulla on se periaate et vaatteita käytetään kunnes ne hajoaa, sit ostetaan uusia (eikä mitään muotia, vaan sellaisia mistä itse tykkää)... Muut saa ajatella tuosta tyylistä mitä tykkäävät EVVK :)
Meinasin ottaa päiksyt, mutta päätinkin keittää kahvia ja tulla tänne[emoji4] Mulla on pitkät kalsarit ja duunipaita päällä, koska perjantaisin on ihana lilliä rennosti[emoji8]
No on täällä taas ihme kahinat :D Nimittäin tuulipuvun ;)
Sehän on kätevää kun käyttää aina samantyyppisiä vaatteita. Kohta ne on taas "muodissa" kuitenkin ja sitten on ollut edelläkävijä :P
Mä rakastan Hillfigerin vaatteita, koska kauniita mun silmään.Todella kalliita vaan[emoji53] Mulle on ihan sama mitä kukin pitää päällänsä, mutta liian pienet/ isot vaatteet ei pue ketään.Esim.jos on isokokoinen nainen niin se xs koon napapaita ei välttämättä ole paras vaihtoehto[emoji58] Näitä taas kohta näkee, kun kesä tulee....