Ei oo Rokuli tainnut hetkeen täällä käydä? :D
Printable View
Ei oo Rokuli tainnut hetkeen täällä käydä? :D
^No enpä oo pahemmin käynynnä, lueskellu kylläkin lähes päivittäin. Onko joku kuollu tai kuopattu? Ja kyllä olen lukenu ja tietoinen tasmanian tuholaisen lähdöstä.
Seuraava ostos :3
http://i.imgur.com/3rTQjRi.gif
HEIIII MÄ OON ONNISTUNU TARTUTTAAN SUHUN ":3"! :3
Mä olen vihannut hymiötä :3 jo silloin ku sinä olit ala-asteella mutta joskus sitä vaan on pakko käyttää :lol:
No hatusta heitän että vuonna 2000 olit vielä ala-asteella? Tai 1999 :D Kyllä silloin jo hymiöitä käytettiin, hyvinkin.
Niin olin, syksyllä 2001 kun menin yläasteelle sain kännykän (3310 :cool:) ja tietokoneen. Silloin kai hymiöihin tutustuin. No mutta kuitenkin, ymmärtääkseni sä olit hieman aiemmin ala-asteella kuin minä. :laugh: Ja ei kyllä silloin käytetty ":3" ainakaan niin yleisesti mitä muutama vuosi sitten alettiin käyttää. ^_^, o.O jne. oli niitä eksoottisempia hymiöitä joita alettiin käyttää kavereiden kanssa ehkä joskus ysiluokalla. Lähinnä kuitenkin xD xD XDDD
No okei, ehkä siinä oli vähän lapin lisää mutta en minä silti siitä hymiöstä tykkää X-(
Enkä edes tiedä miksi :lol:
On kyllä itse Saatanan tuotoksia koko hymiö:sarcasm:
Ei kun se on tyytyväinen söpöilevä kissa!
Ps. Katson Paavoa vielä järvestäkin ihan :3
Noh, ajat ja käyttäjät muuttuu. 5 kk höyryttelyn jälkeen en omista vieläkään yhtään laatikkoa, tosin yhden modin, jolla lailattelen yleensä noin 12 w:lla. Hädin tuskin tiedän, mikä on dripperi ja mitään en osaa tehdä itse paitsi tilata atopäitä kaupasta. Ja ihan hyvin sujuu näinkin. Haittaakse?
Hmmm. Minähän siis höyryttelen ainoastaan julkisesti ja parvekkeella. Höyryän kuten poltin, eli tauoilla, johonkin lähtiessä, ulos tullessa jne eli ei puhettakaan, että lähtisin ulos ilman höyryvehkeitä. Kukaan tuntematon ei ole ikinä tullut sanomaan mitään höyryttelystä. Itse asiassa varmaan puolet kanssakulkijoista ei huomaa asiaa millään lailla. Tuommoinen 15% luulee, että poltan tupakkaa (koska jotain savun näköistä tulee suusta ulos). Loput jollain muotoa huomaavat, mistä on kyse, mutta näistäkin vain pieni osa on ollenkaan kiinnostunut asiasta. Jonkun kerran olen kohdannut kiinteää tuijotusta, mutta se on yleensä sellaista "mitä ihmettä tuo tekee". Ja tämä siis tienoolla, jossa ihmiset legendan mukaan tölläävät toisiaan. Itse asiassa höyryttelyn saama huomio ei ole mitään tupakanpolttoon verrattuna.
Riippuu millä vehkeillä höyryttelee, ei munkaan höyryttelyä noteerattu noitapilli-eRollin aikoihin, sidi sai jo vähän tuijottelua osakseen kun hervoton kirkuvan violetti valomiekka kooltaan ja joskus porukka tuli kyselemään, drippailuun siirtyminen alkoikin jo herättää hieman enemmän huomiota kun höyryä tulee siihen malliin että jos menee liiterin taakse piiloon höyryämään joku soittaa palokunnan. :lol: Kerran on huudettu että ONKS TOI JOKU HUUMEPIIPPU!?!?! Taisi olla vaan papalta tyhmä keskustelunavaus kun ei yhtään mukissut vastaan tai epäillyt kun sanoin että sähkötupakka.
Totta tuokin. Ensimmäinen tehokas vehje parvekkeella... Pelkäsin oikeasti, että naapuri hätääntyy. Nyttemmin en enää välitä :D
Eniten töllötystä olen saanut osakseni arviolta 30-60-vuotiailta naishenkilöiltä. Eräs äiti tuijotti lähietäisyydeltä suu auki sillai, että kävi jo mielessä, onko kaikki kotona. Ilmeestä päätellen hän oli lähinnä hämmentyneen utelias.
Tupakka-aikaan jo tottui mulkoiluun ja siihen, että tuntemattomat ihmiset tulevat avautumaan. Tässä on kuitenkin se yksi merkittävä ero - haju puuttuu. Ihmiset eivät ärsyynny ollenkaan samaan malliin enää.
En ota höyry vehkeitä mukaan, kun lähden kaupoille tms.En koskaan ottanut tupakoitakaan, että kai se on jäänyt tapa..voin olla ilman muutaman tunnin hyvin.
Hyvää Vappuva kaikille [emoji106] [emoji322] [emoji323] [emoji324]
E : Eka BFF korkattu missä 2 papua [emoji123]
Et ois korkannu, se on kuitenki joku keräilyharvinaisuus jonka olisit voinut myydä 900 eurolla!
Kuka haluaa hiekkaa? Mää lähen kohta kotiin, voin samalla kuorman tuoda :D
Matkahuollossa ja veneilytarvikemyymälässä pitäis viä matkalla vierailla. Matkahuollossa odottaa niin iso kylmäboksi veneeseen notta sinne mahtuu vaikka miehimys maate.
Todella vähäistä on tuo kalvo-ongelma kotona puhdistimen myötä. Kyllä ne enimmät vg-mällit näyttää löytyvän suodattimista eikä ikkunoista.
Jännä juttu tuo automaattitoiminto kun ei höyrystä välitä mitään. Hiuslakat, pesuainehuurut, ruuankäryt, suolikaasut yms. saa sen kyllä huutamaan villisti. Oisko taas yks lisätodiste siitä ettei tuossa höyryssä suuria myrkkyjä ole.
Tulee yleensä kaukosäätimestä napattua 2-3 teho päälle kun kotona yksinollessa ja lasten nukkuessa höyryää. Joskus pidän sitten jonkunaikaa täysteholla ennenkuin väki kotiutuu.
Jos jonkun kotona tulee sanomista joidenkin nesteiden tuoksusta niin tuo laite ja tunteroinen täysteholla on siihen tehokas lääke. Muistaakseni hämmentaa 330 kuutiota ilmaa tunnissa läpi ja aktiivihiili suodattaa tuoksut tehokkaasti.
Niin joo hyvää vappua! Munkit jo syöty ja hyvät sokeripöhnät päällä. Siinäpä kai tärkeimmät :)
Tänään sain duunissa tupla munkkia (ja pervot EI ole tissejä)
Vaan juuri paistettu tyttömunkki eli perinteinen ja juuri paistettua kilomunkkia nam
Pistinpä vappuun liittyvän gallupin, antakaahan ääniä :D
Mä en osaa tuohon vastata kun en syö oikeestaan ikinä munkkeja, tänään kyllä mietittiin kaupassa että pitäiskö ottaa, mut nääh.
Tänään grillikauden avajaiset, tänä viikonloppuna tehdään ainakin grillissä nyhtöpossua, aurajuustoperunoita ja hampurilaisia. Hampurilaissämpylätkin leivotaan itse ja tehdään grillissä. Ei muuta kuin weberi tulille. :thumbup:
Eka sima testissä, ei tämä Sinebrycoff hirmu hyvää ole vaikka menettelee.
Ehkä ilmaisin itseni huonosti, mutta gallupin tarkoitus on se että sanotteko te munkkipossu vai possumunkki. Tästä saa aina hyvän keskustelun aikaiseksi :D
Mun mielestä se on munkkipossu. JÄIT PAAVO MUUTEN KIINNI VAKOILUSTA! Näin äsken kassajonossa kuinka pompit hyllyjen takaa ilmaan intensiivisesti tuijottaen. :sneaky:
Minäkin toivotan kaikille hyvää vappua :) se menee kuskin hommissa tämä ilta ja MUNKKIPOSSU on ainoa oikea!!!!!
Kikkelbyyssä minä olen saattanut käydäkin http://i.imgur.com/udgIiQF.gif