[emoji23][emoji23][emoji23]
Printable View
.
Jokainen tekee niinkuin itselleen hyväksi näkee.Olen melkein kokonaan lopettanut punaisen lihan syönnin, koska se pahentaa nivelrikon tulehduksia ja se on ihan tutkittu.Mun vatsa menee myös järkyttävän kovalle siitä.
.
Mullakin alkoi tänään uusi ruokavalio, pt teki uuden saliohjelman ja se teki myös muskeliruokavalion :eek: Vähän totuttelua kyllä, tänään kaupan lounassalaattibaarissa katsoin haikeana lasin takaa broilerinfileitä mutta kun niiden rasvaprosenttia ei tiedä niin ei saa ottaa. Maitokahvillekkin heipat kun maitotuotteetkin meni ainakin toistaiseksi pois hapanmaitojuttuja lukuunottamatta (no nekin on hetken kyl pois), ja proteiinijauhetta eli heraa saan kyllä vetää. :D Punttisalilla käymisessä on se huono puoli (muuten siinä on vaan hyviä puolia ja euforisia fiiliksiä kun pääsee alkutuskan ohi) että tulee NÄLKÄ. Kävin siis tänäänkin puntilla, ja söin sallitun ja tarkkaan koostetun ruoka-annokseni, mutta nyt satsuma kutsuu mua. Pitäis olla täynnä, mut saatanan satsuma yrittää vietellä mut. :sneaky: Mutta sitä ei nyt saa syödä koska se ei mahdu enää sallittuihin hiilareihin tälle aterialle. Mutta tää on mielitekonälkää ehkä enemmän, koska paprikan saisin syödä mutten halua sitä nyt :lol:
Mutta kohta pitäs alkaa raudan kolista punttiksella hurjaan tahtiin! Sitä ootellessa :cool:
.
Mullä on ikävä salilla käyntiä[emoji852] muttei nää kädet kestä painavaa nostelua, mutta oon vaihtanut liikuntalajeja, kun on ollut pakko.Pääasia, että tekee jotain eikä ole täysin liikkumatta.
Joskus on hyvä olla tarkkana ja ottaa itseään vähän niskasta kiinni (ja ravistaa :lol:). En mä nyt aatellu koko elämääni satsumoita vältellä, ja saan nytkin syödä satsuman vaikka iltapalalla mutta jos syön satsuman iltapalaks niin hiilarit menee sit siinä, ja mun tekee ehkä mieluummin mieli jälkiuunileipäsiivua. Molempia ei voi saada. :D Ehkä syön satsuman aamuhiilarina :thinking:
Salilla on kivaa, mutta on muutkin tavat liikkua kivoja ja tosiaan tärkeintä on että tekee jotain, ei oo pakko käydä salilla :cool:
Oi mä sain just hyviä uutisia[emoji3] kummityttö haluaa tupakasta eroon ja mennään yhdessä ostamaan sille sähkörööki hyvinkäältä perjantaina.Voi miten ihanaa[emoji8]
RIP Stan Lee :(
.
Kuulostipas muuten aika uskomattoman typerältä peruspaskapt:n hienosteludieetiltä. Sit se varmaan kattoo vierestä kun juokset matolla ja pistää tekemään jotain 15 toiston jumppasarjoja niillä technogym laitteilla, että "saat tuntumaa lihakseen".
Lehtikaali on muuten yllättävän hyvää vaikka pitikin joku 4-5 pussia eka ajella sisään.
Ootko naamis kokeillut lehtikaalisipsejä?
Sairaan hyviä, mutta pitää varoa ettei syö liikaa, alkaa tulee mustelmia se kun ohentaa verta.
Hyviä ovat sopivasti suolattuina. Tuo mustelma-asia oli ihan uutta. Tosin olen yleensä kohtuullisesti nauttinut kyseistä herkkua.
^jos ei syö niin ei jaksa, eikä kasva.
Naispuoliselle kollegalle oli pt tehnyt ruokavalion. Syö niin paljon kuin jaksat + protskut + bcaa tms. lisät.
Toisille tarttuu tietysti rasva nahan alle helpommin kuin toisille. Ei hän kyllä sillä treenimäärällä päässyt yhtään pyöristymään.
Mä liikun 5 päivänä viikossa, mutta ei sellaista hullua treeniä enää niikuin nuorena.Ikää kun tulee niin oon tullut lempeämmäksi itseäni kohtaan.
Toki tuo rikko vaikuttaa myös.
Voin myös kasvispainotteisella ruokavaliolla paremmin.Maitotuotteita ihminen ei tarvise enkä ole niistä ikinä tykännyt.
Vatsakin kiittää[emoji3]
Nyt öitä kaikille vaikka oonkin lomalla niin ei jaksa valvoa[emoji42]
Aijaa, mä taas käyn juustolla. Valkohomejuustoa salaatin kylkeen ja juustomunakas niin alkaa olemaan suuri osa päivän proteiinitarpeesta tyydytetty. Ei kai sitä ihminen oikein muuta tarvitse kuin esim. kananmunaa ja jonkun c-vitskun lähteen.
Kookaupasta tollasta, omnomnom:
https://public.keskofiles.com/f/k-ru.../5017838820705
Ei se ole mikään höpöhöpö pt vaan ihan kehonrakennuksen sm-finaaleissakin pyörinyt kaveri joka varmasti tietää mitä tekee :cool:
15 toiston sarjat meinaa vähän sitä että tarttis lisätä painoja sen verran että 10-12 toistoa tekee tiukkaa :thinking: Riippuu tietenkin mitä hakee
Kyllä itse asiassa saisin syödä enemmän mitä eilen jaksoin (en jaksanut viidettä kierrosta enää) mutta ne asiat mitä mieluiten söisi on rajoitettuja ;) Eli mun kohdalla makeat asiat :angel: Ei silloin ole oikea nälkä jos himoitsee pitkälle makeiksi jalostettuja hedelmiä, mutta ne sallitut ruuat ei kelpaa määrättyä enempää vaan se on mielihyvänälkää :lol:
Ooooo tuota juustoa saa vielä! :eek: Se katosi äässiryhmän kaupoista joskus jo vuosi sitten ja oon nyyhkinyt sen takia. Tuota cheddaria kuutioina kinkkusalaattiin ja sinappisalaattikastiketta niin siinä on herkku vailla vertaa :drool:
Maitotilan tyttönä en tuomitse maitotuotteita enkä edes maidon juontia kohtuullisesti, eikä multa periaatteessa ole niitä maustamattomia jogurtteja/raejuustoja/rahkoja kielletty muuta kuin kuukaudeksi kun varmuuden vuoksi kokeillaan etten vaan ole yliherkkä sittenkin, kun jokin harmittaa välillä mun mahaa eikä se osaa kertoa että mikä :laugh: Mutta voi olla että se on vaan tyyppivika jonka kans on elettävä, mutta kaikki kannattaa aina kokeilla
Ja nyt pitäs syyä aamupalaa ja päässä soi vaan se laulu "onks pakko jos ei taho..." No nyt on pakko! :eek: Oikeesti on kivaa uudistaa elämäänsä eikä tehä luupäisesti vaan niinku on aina tehny :cool: Paras syötti aamupalan syömiseen on kun aattelee sen niin että kipeet lihakset oottelee ruokaa ja sit ne tulee surullisiks jos ne ei saa, eikä ne sit haluu lähtee niin pian uudestaan salille :lol:
Huomenta! Ihanaa kun tuittukin on pirteenä heti aamusta[emoji3] no joo minä rakastan juustoja ja etenkin cheddaria[emoji7] chilijuustot omnom! Jostain syystä en oo välittänyt maidosta tms oikein koskaan.Päivän kalsiumit saa kasviksista jos niitä syö oikeasti paljon ja mä syön kilon päivässä plus marjat ja yleensä banaani.
Nyt pitää korjata, kun annoin väärää tietoa eli lehtikaali hyydyttää verta ei ohenna.Sisältää paljon k- vitamiinia!
Mun mielestä maito on hyvää :D Tietty kaupan maito on valjua raakamaitoon verrattuna mitä nuorena tuli juotua, mutta kyllä mä tykkään kaupan litkustakin ruokajuomana silloin tällöin, jotkin ruuat suorastaan vaatii maitoa kyytipojaksi. Cheddarit on kyllä hyviä, tuon naamiksen linkkaaman lisäksi viskicheddar on tosi hyvää, sitä saattaa kauppojen juustotiskeistä välillä löytyä :drool:
Hei osaako kukaan sanoa mikä mättää? Mulla ei ole telkussa ollut nettiyhteyttä muutamaan päivään enkä voi katsoa netflixiä[emoji852] oon tsekannut asetukset ym.mutta en löydä mitään eikä pojatkaan löytäneet ne kun ymmärtää noista enemmän.Netti toimii muttei telkassa eli onko vika nyt televisiossa? Itse epäilen tätä[emoji848]
.
Ja tietenkin telsusta virta pois, siis kokonaan, sammutus ja sitten töpseli seinästä.
Sitten reititin ja mahdolliset erilliset tukiasemat sammuksiin, ja anna olla ~10 sekuntia.
Ja käänteisessä järjestyksessä takaisin tulille, ensin reititin, sitten tukarit ja muutaman minuutin päästä, kun netti muilla vehkeillä toimii, telkku tulille.
Monesti auttaa.
Minä testaan, kiitos neuvoista pojat[emoji8]
TOIMII[emoji173][emoji173]
.
.
.
Joku hommannut hevosen lemmikiksi ja ruokana sillä muutama heinäpaali :D
Hmm aika erikoiselta kuulostaa[emoji848]
.