Saattais hieman helpottaa jos tietäis kuka on Anthony Kiedis [emoji848]
Printable View
Saattais hieman helpottaa jos tietäis kuka on Anthony Kiedis [emoji848]
.
.
.
Voihan v*ttu että on maailma sekaisin,lukekaa ja laittakaa nimmari:https://www.adressit.com/adressi_glo...kaamiseksi?a=2
Ei jaksa arvailla, vastaus voi olla mitä vaan.Pitää mennä nukkumaankin ihan just, aamulla herätys 05.45 pääsee lippuja nostelee suomen isille[emoji4]
.
Tuumasin tuosta karvojen ajelusta, kun kohta on vuosi tullut sinkkuna täyteen niin eipä ole paljoa jaksanut välittää koko asiasta.Uimassa käyn 2 kertaa viikossa ja välillä huomaa, että oho! Pitäiskö kintut ajella[emoji23]
Jaa täällä keskustellaan taas karvoista :laugh:
Kerro nyt Twisted mikä se elämänohje oli? :thinking:
.
Yritin googlettaa tota kysymystä, niin en löytäny mitään.
Tosimies kylvää vain rämeikköön, olkoon joku lurittaja mitä vain mieltä asiasta. Mutta arvaan, pitää kunnioittaa ja arvostaa, sitä mitä kohtaa viidakossa?
Welcome to the jungle. Minä olen ja arvostan. Karva suussa on kevyt sudenkorento.
Tekis mieli ostaa moottoripyörä. Edellisessä yövuorossa olis tehnyt mieli ostaa puskutraktori.
Varmasti ihan yhtä tarpeellisia kapineita molemmat. Ehkä näistä ajatuksen harhailuista ei tarvitse olla huolissaan, varmaan joku keski-iän kriisi.
En pidä karvoista. Mutta kasvakoot käsissä, jaloissa, tisseissä ja leuassa. Karvoista on kyllä hyvä puhua :blink:
Mä en kyllä näe mitään syytä keskustella karvotuksesta? En vain näe mitään syytä moiseen!?
Ja heti tuon sanottuani, keksin useammankin syyn:laugh: Voi helvetti sentään. Ehkä oikein rakastuneena voisin miellyttää toista, hänen mielihaluissaan? (Seksuaalineutraali kirjoitusasu, etten vaan loukkaa ketään)
Ehkä hyvä syy keskusteluun on se että karvat koskettavat meitä kaikkia? :laugh:
Karvat on kivoja. Kasvata partaa pyysi hän. Kasvatin ja nukun sohvalla. Mistäs vitusta tutustut sielunelämään?
Joo, mulla on ihme juttu. Olen muuten karvanen, mutta kädet ja naama on enemmänkin Johny Debb tyyliin, ollut. Nyt vanhemmiten sekin näköjään muuttuu, nyt karvat näköjään kasvaa jo poskipäiden yli ja joutuu haravoimaan vähän liian tiuhaan, no like
Ihan konkreettisesti, joskus vuosi sitten riitti haravointi per vko/1.5 about. Nyt jos höylää, niin seuraavana päivänä on jo valmis uuteen käsittelyyn:mad:
Mulla ole edes vaimoa:laugh: Naiset nyt yleensäkin on raskaita, siis rakkaita piti sanoa.
Huomenta! Kello on 6.05 ja lippujen nosto häämöttää.Ulkona sataa vettä voi pylly..tulee ikävä kierros [emoji849]
Toivotan kuitenkin forkan faijoille hyvää iskäpäivää[emoji8] ja omalle iskälle pilven reunalle myös, 40 vuotta siellä ollut jo[emoji173]
.
Höh! Mä odotin jotain härskimpää[emoji848]
Rundilta tultu ja sadekin onneksi lakkasi miltei heti, mutta muutamassa paikassa tuuli oikein kivasti niin oli lippu naamalla pari kertaa.
Nyt vaan rentoilua ja vähän ennen kolmea saa lähteä laskuun.Sitten pitää käydä mutsin ja faijapuolen luona kahveella[emoji2]
.
Huomasin myös koppurat kädet, töissäkin joutuu viemäreissä ym paskassa käsiä uittamaan kirjaimellisesti niin joutuu pesee usein.Käsirasva kulkee kätevästi laukussa mukana..joo joo on mulla kertiskäsineitä autossa muttei muista aina ottaa niitä mukaan.
Hyvää Isänpäivää kaakille!
Vähänkö muuten Miru on seksikäs, hän saa lipun nousemaan salkoon(päivän puujalka):laugh:
Hahhahahaa [emoji23][emoji23][emoji23]
Harrastan itsekin puujalkailua ja omat naurut on aina parhaat[emoji38]
Kaks kärpästä yhdellä iskulla, tänään on näköjään singles day myös. Seuraavaksi varmaan päivä kaikille, joilla on luomi vasemmassa pakarassa:thinking:
Jaahas, se pitäs kohta alkaa kokkailu:thinking: mutta sitä ennen tärkeä sivistyshetkonen. Kun nyt on harrastettu ihanaa ruostekorjausta, niin pohdin pojan kanssa että mitähän mönjää sinne pistettäisiin ? Kysymys kuului heti perään, "mit vit mönjää?"
Noh mönjä(ruots mönja) on lyijyoksidi eli 2PbO·PbO(eikös tähtien sodassa ollut joku tommonen:thinking:), käytetään moneen, mutta myös ruosteenestopigmentti on hän, tuttavallisesti hän. Kiitos, nam
.
Loma! Samalla alkoi 10 päivän puhdistuskuuri[emoji7]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...630c816ea1.jpg
Jännän näköstä skumppaa ;)
No siinä on lehtikaalia, pinaattia, varsiselleriä, fenkolia, inkivääriä, omena, sitruunaa, persiljaa ja kurkkua ja aivan helvetin hyvää!
.
Saattais tulla ylös.
Noh, puhdistushan sekin olisi. :D
https://media.giphy.com/media/l2YWoW...vEJi/giphy.gif
Hei ihan oikeasti mä tykkään.Olen tehnyt näitä ennenkin ja olen kova kasvisten syöjä muutenkin[emoji2] mutta joo miehet ei yleensä välitä tälläisistä[emoji848]