AI oliks se se vai ?
Okeeeiii .. [emoji87]
Printable View
AI oliks se se vai ?
Okeeeiii .. [emoji87]
Otin panacodia, ijan pihalla..kohta sänkyyn[emoji58]
päässä surisree[emoji38] tää alko vsikuttaa.
Eilen kaupasta poistullessani, kattelin (ja eritoten haistoin) jo kaukaa, kun yks jantteri poltteli tupakkaa mun ja viereisen - ilmeisesti oman autonsa välissä.
Vedellyt sitä norttiansa siinä ilmeisesti kauankin, kun mun auton sisälläkin oli hirveä tupakanhaju. Onneksi on "kesä", niin pystyi ajamaan ikkunat auki pitkän matkaa, ja sai suoraan sanoen melkein oksettavan käryn tuuletettua pois.
Täytyy vaan ihmetellä, miten on aikanaan voinut polttaa noinkin paskalle haisevaa moskaa. Tai kaipa se polttajan oma hajuaisti tuohon tupakanhajuun turtuu aika äkkiä...
Hyvältähän se haisee mutta hirveelle maistuu. Tulee vähän vertaus siitä yhestä jutusta mieleen mistä sanotaan että näyttää pahalta mutta tuntuu hyvältä :-D
Olin muuten aamulla aika jumissa töissä röökipaikalla, hetken aikaa mietin ittekseni miks noin moni tyyppi vetää vielä kartomisaattorin kanssa.. hetken päästä hiffasin että nehän olikin niitä analogisia. Vois vissiin nukkua öisin
.
Ei kun nyt katotaan friends netflixistä. Tupakan haju ei ole erityisen hyvä, mutta sellanen pinttynyt rööki esim. baareissa aikanaan haisi omaan nokkaan oivalliselta. Kai se assosioituu johonkin.
@Twisted: Onkos muuten tämä pulju sulle rovikkaa maksanut nimen käyttöoikeudesta (:sarcasm:):
ProSmoke.De - Dampfgeräte und Liquids zu günstigen Preisen
Hitto, on tainnu taloyhtiö lopettaa lämmityksen "kesäksi", kämpässä on KYLMÄ, kylmempää kuin talvella jolloin nukuin hyvin ilman peittoa ja nyt kesällä ei tunnu pärjäävän ilman peittoo, on sellaisia kylmän väristyksiä että luulee olevansa kipeä :( hrrrr
Parempaa huomenta! Eilen nukkumaan 23, tänään ylös 05.50, siis suorastaan ruhtinaalliset unet meikäläisen mittarilla. Tänään pitää käydä moikkaamassa Stadin Höyryn poikia, jos sieltä löytyis edullisesti höyrytilpehööriä.
edit1. On mukava ottaa välillä fyysistä kontaktia höyrytuotteisiin ennen ostamista, vaikkakin kotimaiset verkkokauppamme näyttävät myyvän monia tuotteita edullisemmin ja toimituksetkin ovat olleet nopeita.
.
Vit....kyllä väsyttää[emoji21] vaikka lääke saa nopeasti tajun kankaalle niin unen laatu on paskaa.Täytyy jumpata tänään jos se jeesais..ei noita viittis kauheesti napsia.Nimimerkki; mega silmäpussit[emoji51]
Juu mulla on noita jumppa juttuja ja en ihan heti lääkettä ota, vain jos kipu on tosi kovaa ja pää ei käänny[emoji52]
E. luumumehua kaapissa[emoji3]
Ei auta edes luumumehu. Mun on muutenki paha ottaa kolmiolääkkeitä, ko tulee helvetillinen show, jos joutuu työmaalla sylkitestiin. Mul on vähän ammattitautina aika usein hirvee lukko lapaluiden välistä kalloon asti. Keväällä vasta löysin oikeesti hyvän hierojan, joka saa lukon auki, mut se perkele on ollu jo pari kuukautta lomilla
Varmaan yksilöllistä tuokin, mutta pääasia jotta apua saa.Fyssarilla selvisi, että on myös yliliikkuvat nivelet ja mullakin voimistelu tausta takana kun olen aina ollut notkea luontaisesti.Työasentoni on ollut aina ihan väärät kun en ollut tajunnut yliliikkuvuutta ja se vielä pahensi asiaa aika paljonkin[emoji51] Joutuu kyllä olee tosi tarkkana omien liikeratojen kanssa, kun vaan aina muistaisi[emoji52]
Kaiva baari mis on jussina kasari/ysäribileet ja pistät muuvit kuntoon ;)
Huomenta. Itelle kelpais kanssa hieronta, sen verran on selkä ja hartiat jumissa. Tähän päivään lähden kuitenkin kahvikuppi kourassa ja istick toisessa.
Näin olen ajatellut jasso[emoji1] hyvin on helpottanut jo..jumppaillut olen aamusella jotta perjantaina pääsee joraamaan[emoji4]
E. Vantaalle ollaan menossa[emoji6]
Ysäribileet jussina olis kova. Tossa vois olla mun ens vuoden jussi suunnitelma.
Olis oikeesti kiva jotkut bileet miitti hengessä, mä olisin heti valmis[emoji3] laitan tämän mietinnän alle[emoji11]
Niin, voihan ne pitää joku vkoloppu, porukat vaan asuu niin hujan hajan pitkienkin matkojen päässä.Jotain varmaan saisi järkättyä kuitenkin..oikeesti kesän lopettajaiset elokuussa, mä otan tän asiakseni[emoji1]
Ai venetsialsiset?
http://www.venetsialaiset.fi/fi/etusivu/
Täällä rannikolla vietetään aina venetsialaisia :)
Kokkola on ihan stanan kaukana[emoji38] paitti jos joku tarjoo kyydin..on mulla autoki mut tuskin pystyis ajamaan takas kotio[emoji51] olis kiva ottaa koko vkolopuksi joku mesta...nooh mietin myöhemmin, pitää mennä kauppaan[emoji8]
No mitenkäs John Irvingin romaani Viimeinen yö Twisted Riverillä?
Olen "miettinyt" foorumin nikeille/persoonille sopivaa kirjaa, ja tämä on toinen niistä, jotka olen tähän mennessä keksinyt. Suositan, vaikkei korvausta olisikaan tullut.
Täytyy kyl sanoo et jalipon milkki ei hakannu patrikin pirtelöö :confused:
Päässä humisee kun on korvat lukossa, ollu jo viikon verran😐🙉
Eipä ole tullut vedettyä Patrikkia viime syksyn jälkeen, vois kyllä olla korkea aika laittaa taas kypsymään kun siitä tykkäsin kuitenkin. :rolleyes:
Vittu että on tuskanen duunipäivä, hiki vaan roiskuu ja kaikki vituttaa [emoji38] Onneks pääsee kohta menee ja huomenna on vaa kuude tunni päivä ja 5päivä jussiloma alkaa :)