http://www.youtube.com/watch?v=gjTqm...ature=youtu.be
Printable View
Nyt on ensimmäinen testikaiverrus muoviin tehty. Ei katkennu terä ja jälki oli jopa sen näköistä kuin pitikin :)
Pitää huomenna jatkaa testailua ja katsoa jos vaikka heittäis jonkun kuvan tänne jossain kohtaa.
Diablo ollut nyt harkinnassa pidempään, saako tuohon tehtyä vuotamatonta setuppia? :D
Täysin vuotamattomaksi ei saa mutta sen kanssa oppii nopeasti elämään että pitää sitä aina pystyssä.
Ei saa tehtyä, sillä täyttöreikä on avoin, eli vuotaa vaakatasossa samalla tavalla kuin lähes kaikki gennyt.
Paitsi vaijerilla ja tulppa täyttöreikään :whistle:
^eli periaatteessa sen saa vuotamattomaksi :thinking:.
meshillä tulppaa täyttöreijän ja vaijeri jaksaa wikata reikä kiinni. Kai Se one pitää laittaa hankintaan kun tulee myyntiin :)
Mä taas kaipaan tuota ainoaa oikeaa akkukokoa eli 490/500 :D ja ei pienestä kammiostakan haittaa ole siksi one.
Tuota Onea ajatellen, olisiko gixxxerin mahdollista tehdä delrin/peek tms muovista tulppaa täyttöreikää varten. Tai miks ei normi diablollekin.
Saahan sen itseki tehtyä mutta tehdasvalmisteinen olisi varmaan paljon parempi.
Noita kyllä tarvis muihinkin laitteisiin, ihme ettei kukaan oo tehny vielä myytäväksi asti semmosta "kuulokeliitännän" tapasta missä se ohenee se pää.
Täyttöreikä sekä Onessa että Hybridissä on 1.7mm halkaisialtaan ja vaikka sen tankin laittaisi täyteen vettä ja kääntäisi ylösalaisin niin sieltä täyttöreiästä ei tule tippaakaan ulos. Kaikki mikä tulee pihalle tulee sieltä meshin kautta.
Hanus oli ainakin mun tietääkseni tuomassa myyntiin tommosia tulppia, mutta en sitten tiedä onko riittävän suippo, että menis Diabloihinkin..
Kiitos meni yöunet Hanus + Tappi = Anustappi vai :sneaky:
E : ei vaan mistä hanuksen tuotteita voi ostaa ?
Ostinpa tuollaisen lievästi naarmuisen Hybridin; kovin huomaamattomia ovat.Sen verran modasin laitetta, että porasin n. 0,7mm reiän alkuperäisen yläpuolelle ja tein POM-muovista kuristuspalan kammioon.Mukavasti pöhisee:thumbup:
Jos sulla ei Charun huomenna ole mitään niin tule pyörähtämään toimistolla. Olen paikalla 8-16.
Eiköhän tuo onnistu. ;)