Veikkaus että kyllä juurikin 0.5 A1 ja viisi kieppiä kun valmis atoissa on nr-jalat niin siitä ei vastusta tule
Itse käytin rba päässä 0.5 letkua ja viisi kieppiä 2.4mm tapin ympäri = 0.5 muumia
Printable View
Veikkaus että kyllä juurikin 0.5 A1 ja viisi kieppiä kun valmis atoissa on nr-jalat niin siitä ei vastusta tule
Itse käytin rba päässä 0.5 letkua ja viisi kieppiä 2.4mm tapin ympäri = 0.5 muumia
Kyllä se kanthalia on
.
Tuosta selvittelemään :whistle:
http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...tml#post642448
Kiitos muille vahvistuksesta ja RiMa,
A) Ei ihan järin äkkiä löydy tuolta 130 sivun seasta.
B) En kysellyt valmisatopäistä, vaan paketin mukana tulleista valmiiksi kiepitetyistä vastuksista.
Kyllä se välillä on helpompi vaan kysyä joku asia uudelleen vaikka threadin pituus taas kasvaisi muutamalla viestillä. Ei mulla kestäisi hermo alkaa kahlaamaan 2800 viestiä jonkun helpon ja nopean vastauksen toivossa. Jos on ihan uusi forkkalainen ja uusi harrastuksen parissa ja uusi subtank kädessä, niin sitten kyllä kannattaa ainakin selailla näitä läpi jotta saa käsityksen mikä laite on edes käsissä :D.
Ok, kuvittelin että puhutaan valmiscoileista :rolleyes: ja linkkasin tuon taulukon. Väittäisin että vuodentakaisessa subissa rban coili oli 0,4 lankaa, uusimmassa toptankissa näytti olevan tuo jo mainittu 0,5mm.
Minulle tuli Toptank Subtankin rinnalle. Todella tyytyväinen olen ollut tuohon. Päältätäyttö on todellakin ollut toimiva, eikä mitään ongelmia ole ollut.
Nykyään jo suorastaan ärsyttää toisen tankin ruuvailu auki ja altatäyttö.
Reilut 2 viikkoa menty samalla Ni200 atopäällä. Muutenkin tyytyväinen noiden valmisatopäiden kestoon. Parhaillaan mennyt 6 viikkoa samalla OOC 0,5 ohm. päällä.
Jopa tämmöinen rähmäkäpäläkin osaa tuon RBA:n rakennella :)
Mitähän teen oikein väärin. Kyseessä uudempi rba joka aina jossain vaiheessa päivää alkaa kusemaan oikein huolella. Olen yrittänyt laittaa enemmän pumpulia mutta sitten kärtsää. Saattaa suurin osa päivästä mennä hyvin ja yhtäkkiä alkaa vuotamaan. Minkälainen pumpulointi tähän siis pitäis väsätä?
Tällä tyylillä menty jo yli puolivuotta, kertaakaan ei ole kuseskellut, muutaman kerran ollut jälkipolttoa jos on tullut liian ohut villasiivu.
Sama kävi mulla. Ratkaisu oli tunkea sisäkautta pumpulia aivastuksen verran rei'istä ulos, kostuttaa ja hellästi litistää reiän ympärille. Pumpulia tulee tuon reunan yli <0.5mm, eli tosi snadista määrästä kyse. Kuvan laatu on paska, mutta yritä nyt perkele saada kameraa tarkentamaan noin pienelle alueelle.
Liite 25900
Voi toki, mutta se on mun mielestä hankalaa kun pitää saada coilin reiät samalle tasolle. Ja jos coilin halkaisija on yhtään isompi ku reiät, Pumpuli jää helposti liian ohueksi sen sisään.
Toki pumpulia voi sulloa reippaasti reiästä, mutta riskinä on sen pakkautuminen reikiin.
Onko uusi toptank nano pidempi kuin edeltäjänsa Subtank Nano?
Toptank mini on ainakin 2 milliä Subtank miniä lyhyempi. Nanoa mulla ei oo kuin toptankina, mutta sen korkeus on 44 mm ilman tippiä