2x 12mg ja 1x 6mg nallet tuli tänään. Samantien työnsin kaikki 30ml lasipulloon ja patterin päälle kypsymään :smoke:
Antais tuossa nyt olla vaikka yön yli ja sitten työntäis korkki auki kaapinperälle viikoksi.
Printable View
2x 12mg ja 1x 6mg nallet tuli tänään. Samantien työnsin kaikki 30ml lasipulloon ja patterin päälle kypsymään :smoke:
Antais tuossa nyt olla vaikka yön yli ja sitten työntäis korkki auki kaapinperälle viikoksi.
Mun mielestä Jalippo Bears pääsee täysiin oikeuksiinsa muutaman viikon kypsyneenä, meshillä isoilla tehoilla. Eilen tuli vedettyä 10ml ja rapiat Diablo Onella :D
Joo, reilu kaks viikkoa kypsyneenä tää nous omaan top-3:seen ihan heittämällä. Ite tykkään imailla tuota dripperillä, 0,9-ohminen dual coil pumpulilla antaa kivan pehmeät höyryt ja suun täydeltä makua :)
Uus setti haettu postista, ei ollu yksikään vuotanu ja pullot oli vaihdettu jäykempiin.
Nallet tuli!
Heti kypsymään, mutta eihän sitä malta olla maistamatta, sama kun antas lapselle joululahjan kätösiin ja sanos että viikon päästä saat sitten avata, eli dripperiin!
Ei-niin saippuainen maku kun olin odottanut, hyvää jo "raakanakin".
Piti kaiffarin tankki täyttää.
Pullot vähän vuotaneet, sen verran että sormet tahmassa.
Otin ensi maistiaiseksi 6mg pullon ja petyin kurkkutuntumaan. Maku oli loistava. Vahvempaa tilaukseen kunhan tili tulee.
Ei vieläkään täysin vakuuta. Ekasta erästä tilatut 5 putelia sotkin 50ml pulloon. Suurimman osan ajasta tuulettunu korkki auki. Kyllä tätä mielellään höyryttelee mutta kyllä jotenkin on maku kateissa. Hyvää mutta jotain puuttuu. Pistän kyllä lisää jossain vaiheessa tilaukseen niin selviää, että tuleeko "samaa" tavaraa. Varmaan ihan piruuttain pitää varmaan verrata johonkin muuhun nalle nesteeseen myös..
Oon kyllä samaa mieltä että tää on parhaimmillaan gennystä +20W.. Pumpulilla aika meh :| ja maku alkaa häviimään jo tankin puolivälissä.. 0.7 ohmia h-attystä 20w ja ai saatana mitä herkkua :)
Kovassa pullossa. Ei ainakaan mitään vaurioita näy noissa pulloissa, oliskohan sitten korkin alta karkaillu neste pihalle.
Ei noissa pulloissa vajetta näy, vaan senverran kussu että pullon kylki hiukan tahmea.
Saattaahan olla että lämpötilavaihtelulla on osuutta asiaan, olivat aika kylmiä kun hajin postilaatikosta ja toin sisälle lämpöseen.
fabfeb koodilla 25% ale libertyn hinnoista. Laitoin nalippoa tulemaan.:p
Koko sivu kaatunu :D
Kiva. Tilasin just 50e jalippoa....olis vähän pitänyt odottaa
Mä laitoin 10 pottua tuleen.:D
Tänään ilmestyi lootaan 10 pulloa ilman vuotoja 12ml pulloja näyttäisi olevan =) Sen verran maukkaalta tuoksahtaa että tekisi mieli ruveta jo höyryttelemään mutta jos nyt viikon verran antaisi kypsyä.
Mulla on kans nalle nyt testissä. Ei mielestä yllä hypetyksen tasolle. Pistin nesteet diabloon päivän odottelun jälkeen ja viikko meni postituksessa. Oisko tää pitäny kypsyttää pidempään tai pitää vaikka korkkia auki? Jotenkin maku on mielestäni vähän laimea :/
No pitääpä kokeilla ilmata toista putelia viikon verran ja kattoo vaikuttaako asiaan.
Reilu viikko kypsyttelyä takana ja vasta nyt alkaa olla jotain makua havaittavissa, tosin ei evod anna kokototuutta edes voltteja nostamalla, mutta kyllä tätä joutuu tilaamaan lisää.. Ja antaa vaan kypysyä kunnolla ja ehkä laitteita hommata lisää.. Sen kyllä huomasi että eri pulloissa eri tavalla makua.... Tai sit 18mg on liikaa jblle
Mulle saapuivat äskön ja kaikki pullot nähtävästi tätä uutta mallia. Yksikään ei ollut vuotanut. Värikin kaikissa jo hieman ruskehtava, mutta siltikin tuuletukseen kaapin perukoille. Vitalis kun ei malttas odottaa :p
Tilasin lisää, hyvää on.
Mutta onkos kenelläkään muulla sellaista havaintoa, että neste käyttäytyy (Mister) omituisesti. Aivan yllättäen saattaa pukata dryhittiä suun täydeltä. Seuraava imu taas normaali.
Mister myös vuotaa herkemmin kuin muilla nesteillä.
Alkavalta wickkausongelmalta kuulostaa. Tuossa on aika korkea (67 %) VG-pitoisuus, joten setupin pitää olla kunnossa.
Oisko hieman heikosti wickkaava setuppi ja siksi nestesyöttö niin auki, että ohivuotojakin voi tulla?
Nyt ainakin huomannut kylmien ilmojen tultua, että jos ato (H-atty) ei ole lämpöisessä taskussa, niin saa reilummin kallistaa kylmällä ilmalla, että jaksaa jähmettynyt neste wickata.
OT Voisitko mitenkään miettiä jatkavasi blogiasi täälläkin, alkaa olla hitusen yksinäistä bloggarien kadottua.
Löytyihän se paketti viimein. 3ml oli vuotanut (vain?). Nom nom nom
http://koti.mbnet.fi/sib77/jpg/jalippobears.jpg
Noin 2 viikkoa tuuletettua nallea tankki täynnä ja nyt on tullu se oikea maku esille. Saippuan maku jäänyt kaapin perälle :)
Yksinpuheluksi menisi, ilman mitään järkevää aihetta, niin surullista kuin se onkin.
Mulla on tullu (ainakin hetkeksi) ihan täysi game over tilanne... MPKO:n DNA20 boxi ja H-atty (Jalippo Bearsilla täytettynä) kokoajan kädessä, muut laitteet oonkin melkein jo myyny pois.
Nestekokkailustakin oon pitäny vähän taukoa, ettei rupee leipääntymään, alkoi meinaan jo tuntua työltä. :D
Olen varma että aktivoitumista tapahtuu taas jossain vaiheessa, pitäisi vaan saada jotain uutta kokeilemisen arvoista tuuteista ulos.
DNA30 tai Dani Extreme ehkes?
DNA30 on käytännössä vain ruuvin kiristystä, 20 riittää tällä hetkellä. Dani on "paranneltu" ProVari, mutta liian pitkä omaan makuun.
Taikasauvoja en rupea kuljettamaan jatkossakaan, eli kompakti koko ja mielummin vaikka kotelo, kuin sauva.
Tehonnälkään minulle on kyllä Gi2 tulossa, siitä ehkä lisää myöhemmin. ;) Paukauttaa 70 wattia dual 18650 akuilla, kaikki data isosta TFT-näytöstä jne...
Pariksi viikoksi jäi kypsymään laatikon pohjalle 30ml nallea kun ei jotenkin kaiffarista oikein napannut loppujen lopuksi kuitenkaan. Eilen kötöstelin puhtoisen setupin versaan ja vittu, alle 5ml enää jäljellä. Ja tätä on siis käytetty ainoastaan kotona ollessa, koulussa ollut kaiffari messissä. Hyvin on siis maistunut. :love:
ps. Vanilla Coke + JB = :wheee:
Kiitos kaikille kommenteista, mukavaa kuulla että nallet on pääsääntöisesti maistunut. Toivottavasti ihmiset malttaa tuulettaa nestettä ennen tuomiota, oon liian vähän puhunut tuosta, koska käytän automaattisesti kaikki testierät lämminvesihauteen kautta.
Tunnustan että olen valitettavasti vähän passivoitunut... JB höyryää joka päivä ja Liberty hoitanut jakelun mallikkaasti. Itsellä myös laitteisto vakiintunut H-atty ja DNA linjalle.
Pientä tietoiskua kuitenkin tarjolla, eli Liberty on tilannut pienen satsin Vanilla Berry tarveaineita ja sekoittelee pienen testierän siitä sisäiseen tuomioon... jos sieltä(kin) tulee peukkua, niin tämä tulee myös aikanaan myyntiin. :)
Jalippo Bears
Näyttääs olevan Vanilla Berry sivuilla, varasto saldona vain vielä 0.... =/
näyttäis ihan siltä, että saadaan kohta maistella myös Vanilla berryä? =))
Ja näkyis olevan myös perusjalippoa 0-niksalla tulossa.
Loistavaa :)
Ensimmäiset testit kaupallisesta Jalippo Bearsista 1,5 viikon kypsytyksen jälkeen. Onhan tää hyvää! Aikamoista lirua näyttäis olevan, vaikka pitäisi vissiin olla 67VG?
Misteristä meshillä imailen ja en kyllä saippuan makua huomaa, joten taisi tuuletus auttaa.
Kait sitä itsekkin pitää LF tilata kun tuntuu porukka tätä nallea ylistävän ;)