-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Chumpster
Muutama päivä sitten duunikaveri kehuskeli, kuinka meidän toimistohuoneessa on hyvä tuoksu mun vapottamisen seurauksena. Tänään sama tyyppi kuitenki sanoi et voisinko lopettaa ku "jos siitä kuitenki tulee jotain huoneilmaan". Vituttaa.
Sitä on joku ASHol varmaan valistanu ja nyt se pelkää myrkytystä.
Joo,joku kerkes tekee "käännytystyötä"...hyi hyi sähkörööki .
-
Miksei näitä härystimiä ollut (minulla) silloin 2008 kun painoindeksi oli edes hetken lievän ylipainon puolella? Nyt on 6 viikkoa höyrytelty, ei yhtään analogista, ja paino silti pudonnut kolmisen kiloa. Silloin aikanaan loppui hetkeksi liikkuminen ja samantien (lue kolmeen kuukauteen) 15kg takas.
Nyt nimittäin tuntuis että voi hyvinkin jaksaa sen puolentoista tunnin reippaan kävelyn ilman puolikuolemaa, henki kulkee ihan eri lailla... pitäisköhän ihan alkaa käyttämään portaita?
-
Paskoja nää nykyiset näppikset, varsinkin läppäreissä. Toista oli vanha kunnon IBM naksunäppis. Ei tullu tuplapainalluksia. Muut typot on kyllä ennallaan...
-
Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
TrippyG
Voisivat ripotella noita kovia pelijulkaisuja ympäri vuotta, eikä aina tähän vuoden vaihteen kieppeille prkl!
Yllättävää että jouluks vaan kaikki :D mutta totta turiset vähän vois olla hajautusta.
Maaliskuussahan tuo ens vuoden kovin peli tulee, eli massa efekti kolomonen. :)
-
Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jimbomonster
Maaliskuussahan tuo ens vuoden kovin peli tulee, eli massa efekti kolomonen. :)
Näinpä! Muita hankinta listalla: Arkham City, The Old Republic ja tietysti Skyrim! Ärsyttää odotella julkaisupäivää. Hyvistä peleistä kuuluisi kertoa vasta kun ne on julkaistu. :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
TrippyG
Näinpä! Muita hankinta listalla: Arkham City, The Old Republic ja tietysti Skyrim!
Sulla on ilmeisesti enemmän tunteja vuorokaudes kuin mulla... :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jimbomonster
Sulla on ilmeisesti enemmän tunteja vuorokaudes kuin mulla... :D
ja silti välillä tuntuu, etteivät ne 25h/vrk riitä :D
emäntäkin tykkää! ::)
-
Kohta joskus tässä julkastaa kai Final fantasy xiii-2. Ja sims 3 lemmikki laajennus tuli kans just, et muistakaa hommata se aahhiii.
Dead rising 2 off the recordsi vois olla kiva kans
ps. Ärsyttää olla näin aikasin hereillä. Argh.
-
BF3:n co-op on kahdelle (2) pelaajalle. Ei enempää. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Voiko ihanammin päivän alottaa ku töissä Hämeenkatu 10 katolla :D että jos joku onnistuu bongaamaan nii hyvä niin :D se musta Taskinen sääli jolla on puhelin Koreassa :D
E: jep huawei päätti mitä kirjotetaan :D takkinen ei Taskinen ja kourassa eikä Koreassa :D
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Voiko ihanammin päivän alottaa ku töissä Hämeenkatu 10 katolla :D että jos joku onnistuu bongaamaan nii hyvä niin :D se musta Taskinen sääli jolla on puhelin Koreassa :D
E: jep huawei päätti mitä kirjotetaan :D takkinen ei Taskinen ja kourassa eikä Koreassa :D
Ja sälli on sääli... Huawei ftw
-
Ärsyttää kaikki pelimonsterien ärsytykset :D
Mutta vakasti puhuen sieppaa nyt ja joskus se, että tekis ihan sikana mieli pelata FIFAa, Pro evolution socceria tai NHLää, mutta tietää ettei siitä tule yhtään mitään. En meinaan vaan pärjää niissä riittävän hyvin ja vitutus nousee potenssiin sata. Se nyt vaan olisi tärkeää joskus voittaakin se "pelkkä peli", eikä harjoitusmodillakaan jaksais "muka-nauttia" ihan vaan pelaamisesta. Vielä jokin päivä näytän kyllä itelleni... Berhana 8)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jman
Mutta vakasti puhuen sieppaa nyt ja joskus se, että tekis ihan sikana mieli pelata FIFAa, Pro evolution socceria tai NHLää, mutta tietää ettei siitä tule yhtään mitään.
Welcome to my world!
-
Re: Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Ja sälli on sääli... Huawei ftw
Joo tää puhelin päättää mitä laitetaan :D no ehkä se on enemmän tän slidenäppäimistön erikoisuus ku puhelimen :D
-
Meni, prkl, liikaa persikan makua tohon liemeen! Pullo jotenkin muljahti kädessä ja annostus poskelleen!
Täytyy lantata puoliks, niin eiköhön se siitä parane. Muuten maku on hyvä.
-
Tilattiin sapuskaa ja sain pizzan nokan etee ja tempasin ekan palasen jo huiviin ku eukko rupes jutteleen vieressä ruokaan räkimisestä.. No se pizza jäi sitten siihen.. Vois kostoks käydä vetämässä vaimon kebabit jostain bioastian alta ja palauttaa samaan paikkaan... :D Toisaalta toimiva dietti muoto jos vaan saa tarpeeks vahvan mielikuvan :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Tilattiin sapuskaa ja sain pizzan nokan etee ja tempasin ekan palasen jo huiviin ku eukko rupes jutteleen vieressä ruokaan räkimisestä.. No se pizza jäi sitten siihen.. Vois kostoks käydä vetämässä vaimon kebabit jostain bioastian alta ja palauttaa samaan paikkaan... :D Toisaalta toimiva dietti muoto jos vaan saa tarpeeks vahvan mielikuvan :D
Meillä muu perhe kävi kyläreissulla ja kotiin tultua kersat 9v ja 6v rupes arvuuttelemaan mikse ne syöny siellä chipsejä kuin vähän alkuun... No paikallinen 3v oli hämmentäny niitä käsillään ja lopuks sylkeny sekaan. Yäk! Noista kumpikaan ei ois edes 3v:nä tehny mitään tommosta... oikeestaan mua ei ärsytäkään tää juttu: omilla kersoilla on päässä muutakin kuin sahajauhoja ja edes alkeellisia käytöstapoja. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Jea, mitkä jutut sulla :D ...Ja samalla deitti muoto, jos vaimo on kans siellä :o :D
Itellä vahvat menthol-fiilarit, kun oon siekaillut siellä täällä, MUT, ainoa ärsytys on, et ku rahat loppuuuuuu, kun kokoajan pukkaa jotain sikasiistiä tilattavaa :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Meillä muu perhe kävi kyläreissulla ja kotiin tultua kersat 9v ja 6v rupes arvuuttelemaan mikse ne syöny siellä chipsejä kuin vähän alkuun... No paikallinen 3v oli hämmentäny niitä käsillään ja lopuks sylkeny sekaan. Yäk! Noista kumpikaan ei ois edes 3v:nä tehny mitään tommosta... oikeestaan mua ei ärsytäkään tää juttu: omilla kersoilla on päässä muutakin kuin sahajauhoja ja edes alkeellisia käytöstapoja. :D
Mikää ole nii herkkua ku kerran kuolatut sipsit :D Nii ja vanhainkodin kanakeitto... melkeen yhtä oksettavia molemmat :D
jman jostain syystä se vaihto huonetta tuon jälkeen.. en kyllä osaa sanoa miksi :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Ärsyttää ku BF3 pilaa mun elämän..
Ei se mitään pilaa..kaunistaa vaan. Nyt sitten hopi hopi kirjautumaan battlelogiin...sieltä etsit vapaan Konsolifin platoonin...löytyy suomalaista peliseuraa helpommin.
-
Driptippi viikonloppusin puupurusta tukkeessa, pitäs vissiin driptippikin tehdä/suunnitella ite niin tulis hyvä. Joku pieni läppä päähän, niin olis aika hyvä tai sit ei ???
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Tai sitten kortsu päähän?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Tai sitten kortsu päähän?
http://dl.dropbox.com/u/11701671/E-s...A4h%C3%A4n.png
-
Eiku siihen driptippiin...
-
Mua ärsyttää niin vietävästi paskat atot...saatanan rahastajat kun tehdään täysin susia atoja. Suurimman vitutuksen saa atot, jotka saapuvat DOA. Sit tulee kuuluisa rage-naama: "FFFUUUU!" On se nyt perkele kun ei saada tehty TASALAATUISTA tavaraa...jumalauta kehitys menee eteenpäin kohisten, mutta joku vähä-älyinen ei osaa perkele pakertaa toimivaa atoa! Laitetaan atolle hintaa n. 4,6e...niin kyllä sen pitäisi toimia edes päivän,stana! Työnjälki on samalaista kun sokea ampumaradalla...sinne päin! Toiseksi ei ole mitään valvontaa, millaista paskaa saa markkinoille työntää...akkujen valmistajat varmaan tekee tahallaan osasta akkuja suoranaisia IED:tä. Pahaa aavistamaton höyryttelijä saa naamalleen kunnon kestovärjäyksen mallia: "perkeleen palanut".
p.s. kiitos tästä mahdollisuudesta avauta...nyt vähän helpotti :D
-
Mitä atoja käytät? Ite en ainakaan low resistance 510 atoja tahdo saada paskaksi mitenkään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Mitä atoja käytät? Ite en ainakaan low resistance 510 atoja tahdo saada paskaksi mitenkään.
Enimmäkseen Mojun MV atoja...on noita LF:n perinteisiä 510 myös tullut käytettyä (niistäkin on ikävä kyllä tullut näitä DOA). Olen koittanut etsiä hyviä 510, joissa resistanssi olisi siinä 3.5ohm...vapottelen enimmäkseen 6V ja olen todennut et toi 3.5 on just sopiva mulle. Ajattelin seuraavaksi kokeilla 901. Onko mitään kokemusta miten pelaa 6V kanssa?
-
901:set vuotaa ihan helvetisti, kannattaa ehdottomasti dripshield jos meinaa noita käyttää.
-
'Tanan 30ml dropper bottlet. Kolmea tippaa yritin, taisi tulla pikemminkin kymmenen kun sain imaistua driptipin kautta nestettä suuhun. NAM.
-
edit. eikö täällä voi poistaa enään omia viestejään?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
edit. eikö täällä voi poistaa enään omia viestejään?
Ei näemmä... ainakaan samanlai ku ennen...
-
Ärsyttää kun täällä ei ole "Everything went better than expected" -ketjua. Eikä uskalla perustaakaan kun ei positiivisuus ole suomalaista.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Ärsyttää kun täällä ei ole "Everything went better than expected" -ketjua. Eikä uskalla perustaakaan kun ei positiivisuus ole suomalaista.
Hieno idea! Perusta ihmeessä! Sellaista kaivataan. Olisi kiva lukea myös onnistumisista, euforisista mauista ja muistakin hienoista elämyksistä. Olisi jotakin positivististakin luettavaa.
-
AKUT!
Taas on analoginen huulessa. Olen ostanut 6 akkua ml. starter-kitin akut 2 kpl. Yksi uusi oli DOA ja toinenkin vähän heikko. Tänään posahti viimeinenkin Starter Kitin akuista, ja nyt on 3 kpl ihan tyhjää akkua latauksessa, ei tuu hatsin hatsia.
Allekirjoituksesta löytyy aika, jona nämä kaikki akut on tuhottu :(
-
Jarif on kyllä kerännyt kaikki maanantaikappale akut itselleen. Jaksamisia :-\
-
HIMYMin uusia jaksoja pitäisi oottaa, parin viikon aikana katottu kaikki ja riippuvuus höyryn tasolla :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
AKUT!
Taas on analoginen huulessa. Olen ostanut 6 akkua ml. starter-kitin akut 2 kpl. Yksi uusi oli DOA ja toinenkin vähän heikko. Tänään posahti viimeinenkin Starter Kitin akuista, ja nyt on 3 kpl ihan tyhjää akkua latauksessa, ei tuu hatsin hatsia.
missä myydään noin paskoja laitteita ?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
arska-76
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
AKUT!
Wizardin starter kit tuossa alussa. Eka akuista sippas pari päivää yli 30pv takuuajan. Toinen meni tänään, mutta syynä oli Carto joka meni oikariin ja akku ei handlannut tilannetta ja suli käteen. Toimivat akut on 2 kpl Peleonista. Uusimmat kaksi MadVapesilta SmokTechin akkuja, joista toinen DOA ja toinen aika muuten vaan heikko.
Mulle ei 2½ 1100mAh akkua riitä päiväksi, kun istun kotona ja höyrytän koko ajan. Ei riitä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
arska-76
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
AKUT!
Wizardin starter kit tuossa alussa. Eka akuista sippas pari päivää yli 30pv takuuajan. Toinen meni tänään, mutta syynä oli Carto joka meni oikariin ja akku ei handlannut tilannetta ja suli käteen. Toimivat akut on 2 kpl Peleonista. Uusimmat kaksi MadVapesilta SmokTechin akkuja, joista toinen DOA ja toinen aika muuten vaan heikko.
Mulle ei 2½ 1100mAh akkua riitä päiväksi, kun istun kotona ja höyrytän koko ajan. Ei riitä.
Jätän tämän vain tähän: http://peleon.pl/product.php?id_product=1290
Helpottaa huomattavasti kun ei tarvi odotella että latautuu vaan voi käyttää samalla :)
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Ja ipad laturi että jaksaa antaa hönkää tuolle :)