jaahas, 7.9. tilauksesta puolet shipattu suomea kohti eilen, mailissa oikein kuva paketista josko en olisi muuten uskonut. Loput tulee perässä "in a few days".
Kovin ystävällistä palvelua. Ei noilla putkilla niin kiire olis ollut.
Printable View
jaahas, 7.9. tilauksesta puolet shipattu suomea kohti eilen, mailissa oikein kuva paketista josko en olisi muuten uskonut. Loput tulee perässä "in a few days".
Kovin ystävällistä palvelua. Ei noilla putkilla niin kiire olis ollut.
Tulipa korkattua tämäkin paikka, neulakärkisiä pulloja reilusti :cool:
Heh, itekki laitoin 30ml pulloja 70 tilaukseen. Pärjää tovin :D
Juu pakko oli tilata ku halavalla sai :D 10, 30 ja 50ml pulloja...
Mä tilailin led-lamppuja.. autoon parkki- ja rekisterikilpivaloiksi.
Nyt on kyllä Slowtechia. 30.8. tilattu, 5.9. Singaporen posti laittanut kohti Helsinkiä eikä mitään merkintää Itellan seurannassa. Millä lie polkuveneellä tulossa.
Ite tilasin joku 24-26.8. Tänään sai noutaa
28.8. Shipattu suomeen. Ei vielä näy Itellalla. Aikamoisen kauan kestää tällä kertaa. Ennen ollut paljon nopeampaa.
Itse tilasin maanantaina 4 eri pakettia, yksikään lähtenyt ja ainoa tuote jota ei ollut hyllyssä oli neme klooni. Lähtisköhän ens viikol tulee :)
Pitipä kokeilla. Vähän kaikenlaista tilaukseen, ei pelkkää vapokamaa. Mm. paketillinen sähköhammasharjan vaihtopäitä ~2.5$
päivän pirkka-annos FT:ltä, positiivinen ylläri et toi boltti onkin alu eikä muovinen.
http://i10.aijaa.com/t/00588/12658664.t.jpg
nikotiininestettä geelinä, kattelin kanssa mut en oo uskaltanut koittaa :) eipähän ainaska vehkeet vuotas . Nemesis klooni ja joku kullitettu dripperi näköjään lähti eilen tänneppäin, saas nähä millanen on :D
täytyy varmaan joku päivä tilailla geelit tontille:D
Kaverit tilaillu jo vuoden verran täältä tavaraa tableteista ym... lähtien melkein kaiken pienelektroniikan ja kehunu laitteita. Tietenkin laitteitten speksit kannattaa lukea ettei halvinta ja ihan paskaa tilaa...tabeissa muistit,korttipaikat ym...Ihan ok tavaraa myy ja noin puoleenhintaan suomitavaraan verrattuna hintatasoltaan. Tarkkana pitää olla mutta halvalla saa ihan ok tavaraa ja palautukset ja takuu pelaa niinkuin kotimaassakin jos Lontoonkieli kääntyy ;) Saa jopa jotain yllätys lahjoituksia valituksista ja palautteista ;)
Geelithän on jo monesti todettu toimimattomiksi.
Muistakaa myös tilaussäännöt. Ei ETA-alueen ulkopuolelta nikotiininesteitä..
Tämä firma tilaa kaikkia meneviä laitteita semmosia määriä että pystyvät myymään halvalla...Tottakai osa ja varmasti suurinosa kalliista laitteista on kopioita mutta... Palstalla joku myy käytettyä puolet kalliimmalla kuin ihan orginaali halpa vehje ja on saman valmistajan tekele???
$37.21 INNOKIN iTaste SVD Telescoping Variable Voltage E-Cigarette Mod / Battery Compartment at FastTech - Worldwide Free Shipping
Onko feikki?? Kaverilla pelittäny ok eikä valituksen sanaa jotain 25 euroa????
Ei viimeisimmän tiedon mukaan.
Itse otan tuon kotomaan tukemisen paitsi sinä ihtenään, myös tulonsiirtona omaan hyvinvointiin. Alveista yms. maksuista kuiteskin, teoriassa, saa jotain takaisinkin.
Itsepetos on kivaa!
Hae Gigantista jos haluat ;) Vai oleks joku rölli myyjä jostain kodinkone kaupasta?? Itse työelämässä 25-vuotta ja tehny töitä ihan sikana...Suomalaisten kauppojen hinnat on karannu käsistä jo aikoja sitten ;) Ikää mulla 43 ja nähny tän työntekijän kynimisen että jos.......Kuka vit.. maksaa ylimäärästä mistään jos postikulut toiseltapuolelta maapalloa on ilmaset ja Itella kynii joka v..un paketista sen 10e...;) Varmaan kannattaa...Tää on just tätä jotka tiluttaa sitä ja tätä...maksa vittu samalla asuntolainaa ja silleen....kokoomus nuoriso hallitukseen yes!! ;) Ei millään pahalla mutta se meni jo se Suomi työ ja vielä tulee uudet YT:t monella alalla...Trolleri on kyllä hieno trolli...sori kun akdittoiduin ;)
Ei mulla muuta.:D
Pörssin myyjä??
Mä olen vain saanut kuulla tuon saman rantin NIIN monessa yhteydessä, milloin liittyen pimeään työhön, milloin vironviinaan, että se ei oikein enää innosta yrittämään perustella syvällisemmin.
Joka asialle löytyy oikein hakemalla oikeutus omassa mielessä, eikä siinä, jokainen kantaa rahansa mihin haluaa.
Takuuongelmien iskiessä se säästetty raha ei ehkä ole enää niin halpaa.
Tuokin on ihan paskapuhetta...parilla kaverilla jotka tilaillut kymmeniä tavaroita muutamissa jotain ongelmia. Sähköposti viesti firmaan ja uudet tavarat heti paketissa ja tulossa...Saa uskotella itselle ja omalle ketjulle mitä vaan mutta näin se menee...gigantti,pörssi?? Tuolta tilataan kaikki kun järki on päässä ja hinnat kohillaan :) Takuu toimii 100% ainakin tässä firmassa...eikä tarvinnu lähettää rikkinäistä ever takasin ;) Gigantti,pörssi,tekniset...........
50ml ainakin on tosi onnetonta materiaalia...
sellaista ihme pehmeää kumimuovia.
ei sitten kestä sekuntiakaan näiden putelit mitään "pikakypsytystä mikrossa".
kokeiltu on, ja puteli suli ja nesteet meni kanssa mäkeen sen jälkeen.
tuosta viisaantuneena käytänkin vain juomalasia nesteiden kypsyttelyyn,ja sen päällä lautanen ettei kaikki nesteet haihdu kun kiehuu..
Ja taas on IHAN pakko...
http://www.youtube.com/watch?v=61oepey4u3o
Onhan nuo takuuhommat suomen liikkeissäkin päin peetä. Vai onko kukaan käynyt puhelinhuollossa istumassa muutamaa tuntia mistä sitten puhelin otetaan huoltoon muutamaksi viikoksi. Ja sähkötupakan puolella noita kivijalkamyymälöitä on aika niukasti. Joudut viemään tuotteen liikkeeseen missä selvitellään missä vika. Sitten tuote lähetetään myymälästä kiinaan ja parin viikon jälkeen voit sitä mennä myymälästä noutamaan.
Mä vein Soneran viralliseen huoltoon aikoinaan mun samppa s3:n laturin kanssa. Yhtä pelleilyä. Vika oli laturissa ja halusivat koko puhelimen.
Mitään puhelinta en olisi saanut varalle huollon ajaksi joten tietenkin
Sanoin että ei käy, ottivat sitten johdon.
Parisen viikkoa meni ja ilmoitetaan että johto rikki, saan uuden.
Sekin piti luonnollisesti itse hakea sieltä tai asiakkaan maksaa postikulut..
Olisihan se ollut helpompaa ostaa suoraan kympillä muualta uusi piuha laturiin , mutta ihan periaatteen vuoksi vein koska takuu oli voimassa.
Joopa joo..
Mutta takaisin itse tähän puljuun ..
20. pv lupasivat shipata Nemesis kloonin, mutta äsken oli tullut viestiä, että toimitus on matkalla. Nyt vain pitkä ja piinallinen odotus, pitikö tuo purkaa paineita ja laittaa RSST tilaukseen.. :unsure:
Tilasin chi you kloonin ja sanyon 18500 akkuja. Modista käyttöön tulee nappi chybridiin :)
testi tilaus heitetty
Joo samoin.. Shipped jo yli 2 viikko sitte eikä vaan näy.
$9.39 Protank-II Style Bottom Coil Clearomizer (2.5mL) - translucent / 2.5ohm / beauty ring at FastTech - Worldwide Free Shipping
katoin ekaks että ihan aito ja äkkiä tilaukseen ennenku loppuu ja ei tuu ikinä takas.
ihan samanlainen boxi ku protank 1 myytiin mutta eri atopää, driptip ei näytä ss, ei protank 2 logoa. :(
toi laatikko hämäs kyllä ihan kympillä.
X9 yli protank 1 kopio, 4.5ml tilavuudella on hyvä kopio, parempi ku protank 1. Eiköhän toiki siis oo hyvä.
Piti tilata lisää 18500 akkuja, trustfire IMR merkkisiä koitan tällä kertaa.
Onko noista chi you klooneista kokemuksia ja onkos nuo kaikki muuten saman laisia paitsi viimeistelu vaan eri.
Tämä ainakin on HCigarin-versio, ja kaverilla testatessani vaikutti varsin asialliselta. Käsittääkseni se kalliimpi (32$) on jonkun toisen (kökömmän) valmistajan versio. Dont quote me on that, kuitenkaan
Näin sanoisin minäkin jolla tuo 32$ versio on. Ei tässä oikeestaan muuta vikaa oo kun lukitusrengas ja ilman säätö rinkula pyörii ku hullun se mielettömän siellä :D Tuossa 27$ versiossa on ilmeisesti terästä nekin ja tässä alumiinia toki mulla tää onkin vaan kotikäytössä drippailussa niin ihan sama kuinka pyörivät kun tulittaa kuitenkin sen verta kivasti.
$20.13 Bagua Mechanical Mod / E-Cigarette Battery Compartment at FastTech - Worldwide Free Shipping
Tollanen lähti tänään tilaukseen oli vielä in stock
Joko jollain on?
Milloin ne nemesikset nyt lähtee tulemaan :banghead: