Sinisiä on tehty 50kpl, ja jos se on sellainen jousiprikka niin se kuuluu sinne messinkipalan alle.
Printable View
Sinisiä on tehty 50kpl, ja jos se on sellainen jousiprikka niin se kuuluu sinne messinkipalan alle.
Ei ole jousiprikka? On sellainen yhtenäinen musta prikka. Napin sisältä löytyy vain yksi jousi ja jousiprikaksi en tuota sanoisi. Keskitolppa ei myöskään mahdu prikasta läpi. Olen kyllä käytettynä ostanut Onen, joten voi olla että on modattu jotenkin ja prikka laitettu jonnekin samalla.
Mutta, kuten jo totesin, ongelmaa ei ole. Nappi pysyy kasassa ja One toimii kuin junan vessa.
Tää on ihan naurettavan hyvä laite. Ei maistu enää pumpulikoneet miltään tän jäljiltä.
Harmi vaan kun en saa edes osia teetettyä sillä rahalla millä Liberty noita myy ja kalliimmalla ei mene kaupaksi.
Eli nyt niitä kannattaa ostaa kun on vielä saatavilla koska lisää ei enää tehdä.
Mmm. Meshiatot ei mee kaupaks enää, liian vaikeita eikä niillä saa edes clouds, bro.
Heti kun pääs kehumasta niin tämä lakkas tulittamasta. Mikähän tota nappia vaivaa, tuntuu jotenkin olemattoman pieneltä tuo liikerata verrattuna siihen kun vielä tulitti.
Mesh nyt pyyhkii bubulilla ne kynsilakat.
Ei voi olla käytetyssä laitteessa.
Laite kotiutui tänään. Mitäpä siitä sanoisi, pieni, kevyt ja nätti. Kaksi ekaa pulssitusta tuotti katkenneen langan, en muista koska viimeksi on noin käynyt. Eli virtaa kulkee hyvin. Makoisat höyryt. Pitää tosin katsoa saisiko vielä paremmat jos tekisi uuden setupin vaikka viikonloppuna
Helvetti että tää on hyvä laite. Pitää hommailla lisää katiskoja. Duunilaitteena yhä Vaporflask ja Sub mini akunkeston takia, mutta kotona tulee yleensä tartuttua Oneen.
Esimerkiksi tällaisen pussukan kun hommaa Onen kaveriksi, ei pikku tiputtelu haittaa. Itse kuljettelen Onea tällaisessa pussukassa, roikkumassa housun taskusta. Samalla pysyy pystyasennossa suurimman osan ajasta.
AccessoriesMod Belt Case :: Ego² :: En
Onneksi otin pois tän tuolta kirpparilta. Tuli tehtyä heti paras setuppi ikinä. Laitoin PALJON enemmän 200# meshii vaijerin ympärille, sillei että siitä holesta ei tule neste läpi muuta kuin meshin sisällä. Aikasemmin mennyt rotaryn videon mukaan pikkupalalla ja kurlausta sekä satunnaista dryhittiä tullut joskus (se on kyllä ollut varmaankin vaan user errorin syy kun ei ole kallistellut tarpeeksi kurlauksen pelossa). Nyt on kyllä hyvä. Ei tule näin liikaa sitä nestettä deckille ja siitä ilmarööreihin. Ehkä tässä alkaa pikkuhiljaa oppia näitten laitteiden saloja..
Uus setuppi, nyt neljän kiepin sijaan viis 0.32 lankaa ja umpitukki #200 superfiiniä. 80vg eikä vittuile yhtään.
Typerä kysymys.... ostin laitteen käytettynä joten tieto laitteesta loppui käytännössä ulkonäköön, mutta siis. Saako tuosta jotenkin tuota tankkia auki/purettua vai onko tankki tarkoitus huuhdella/pestä entisistä litkuista truuttaamalla ruiskulla vettä esim. mesh reiästä sisään?
Saa sen purettua mutta helpointa on vaan huuhdella siitä mesh reiästä.
Ei oo kyllä tullut tarvetta purkaa tota. Ruiskulla saa riittävän puhdistuksen aikaiseksi.
Typerä kysymys kaksi: mitä putkessa lukee ja mitä kieltä tuo on...japania? Kiinaa?
Devil on nuo kaksi ensimmäistä,mutta number on ei oikein tuota samannäköistä kiemuraa, eikä 1 eikä first :D
Tuon tiedon mukaan ite oon menny, en sitte tiiä onko miten oikein... kohdasta 5:10 https://youtu.be/U2rDZQ-Ng64?t=310
Onen ostin, ja täytyy kyllä sanoa, että olen erittäin tyytyväinen vehkeeseen. Aromikkuudesta en osaa sanoa vielä mitään varmasti, koska en ole tuttuja nesteitä kokeillut, mutta tuntemattomat nesteet vaikuttaisi antavan aika huimat aromit. Ehdottomasti jatkoon!
Itsellä kanssa One (hassun tuntuinen tuollein kirjoitettuna) Kyllä yksi parhaiten maut tuova "laitos" .Tykkään :thumbup:
Mulla Diablosta tuli koriste-esine kun en vaan saanut hommaa toimimaan. Samassa etnisessä puhdistuksessa RSST, rsst-c ja Kraken siirtyivät kaapin pimeään nurkkaan. Kun ei vaan osaa....
3 kieppiä 0,1 x 0,4 A1 tinselilankaa ja #500 meshiä, kummatkin saa Vapetalolta, tohotus vain siihen päähän, mihin tinseli tulee, ontto pötkölä ja wikkaa 50/50 nesteet ilman mitään ongelmia. Tohotus ei ole mikään pakollinen, mutta nopeuttaa setupin tekoa tinselilangalla.
Herran vuonna 2016 menin ja ostin vielä uuden Onen. Kuinka pitkän tukin se vaatii, käärin tässä odotellessa ennenkuin lähden postissa käymään.
Myyvät vieläkin hintaan 20.99£
...
Eiks se oo 29,99£
Jaa? Minä sain tilattua 20£ sen :)
Diablo Mods
Hinta noussu ;)
Noh nyt sitten tuli tilattua ONE "maailmanlopun masiinaksi" kysymys kuuluukin, että saako tuon toimimaan ihan pumpuli setupilla vai suositellaanko meshi setuppia? Meshiä ei ole tullut aiemmin pyöriteltyä 😒
Mitä helvettiä :crying:
Saatana pyhäinhäväistystä perusgennyyn ruveta bomppulia tunkemaan sanon ma!