Niin kumpi on lopettanut Vel vai Jon vaiko molemmat? :D
Printable View
Niin kumpi on lopettanut Vel vai Jon vaiko molemmat? :D
Vel on luopunut harrastuksesta. Ei vaikuta mitenkään toimintaan.
Ambassadeur 18350 koko nyt saatavilla!!
Myös DNA 30D piirit rantautuivat kauppaan!!
Onko tulossa myyntiin 18500 ja 18650-putkia stickeriin?
eikö olisi mahdollista niille alentaa hintaa tosta 350 mallista jotka osti 500 mallin :D
Kaupankäynnin vitsihän on siinä, että jos joku on halpaa niin kuvitellaan automaattisesti et sen saa vielä halvemmalla. Senpä takia kannattaa heti Suomalaiselta pyytää tonni, teki mitä hyvänsä. Sit hinta tingataan 350 egeen ja ostaja on tyytyväinen. :evil:
tulipa sitten tilattua mini amppakin tuon isomman lisäksi. ilman alennusta. :D
Luulisi että kysyntää löytyisi myös kalliimmalle esim. täyskupariselle 26500 versiolle johon käy 30A 3000mAh akku, ja silti olisi tosi pieni ja näppärä modi. 18xxx putket ovat kuitenkin aika kilpailtuja myös kuparisina, mutta tuollaista 26500-putkea ei taida löytyä. Varmasti myös saksasta ja usasta tilattaisiin satoja putkia.
26mm atoja kuitenkin löytyy ihan puffiltakin, mutta ei kovin hyviä modeja.
Onko pakko olla kuparia? Jos kysyntää on esim rosteriselle abassalle 26500 koossa tilaan niitäkin satsin?
Kyllä rosteri-26500 myös kelpaisi, onhan se edullisempikin. Kupariversio olisi lähinnä päiväunta.
26650 rosteri Ambassadeur olisi kyllä kova
Tai miltä kuullostaa 26 halkasialla oleva mister ato 510 liittimellä lasitankilla ja yläpuolisella täyttöröörillä ? Oon tota jo hetken tässä pyöritelly mielessä ja nyt vois olla oiva hetki pyöräyttää moinen ulos?
Aika heikosti on tääläpäin vaan noita 26** akku modeja :rolleyes:
Hyvältä kuulostaa kyllä. Veikkaan että myös 22mm 510 misterin atolle olisi kysyntää. Itse ainakin voisin kaiffarista luopua jos moinen tulisi :)
Tai miltä kuullostaa 26 halkasialla oleva mister ato 510 liittimellä lasitankilla ja yläpuolisella täyttöröörillä ? Oon tota jo hetken tässä pyöritelly mielessä ja nyt vois olla oiva hetki pyöräyttää moinen ulos?
Ja minä ostajaksi.
Kuulostaa hyvältä ja sopisi tuohon omaan dna palikkaan paremmin kuin hyvin.
Vielä kun hommailette kauppaan sitten sopivia akkuja. Vähä meinaan suolaaset postit jenkkilästä akkuja tilailla :)
Ilmeisesti 26500-versiota ei kannata tehdä. Ainoa vähän parempi tuonkokoinen akku, efest 3000mah on jo 5A ja sitä suuremmilla purkuvirroilla ihan onneton: Test of Efest IMR26500 3000mAh (Blue)
Hyviä 26650 akkuja löytyy paljon paremmin.
Samaa tutkiskelin itsekkin, 26650 koosta sitten MNKE: akut on 20A ja hulluille löytyy sonyn 50A :rolleyes:
Vielä mittaustulokset AW IMR 26500 2300mah akulle. Tämähän suoriutuu todella hyvin, paremmin kuin edes 18650: AW IMR Cell Testing
edit: valmistus lopetettu, ei löydy hyviä 26500 kennoja.
22mm 510 mister ato, ääni sille:)
Mitä tulee 26xxx kokoon, niin empiiristen tutkimuksien jälkeen suosittelisin 32,5mm halkaisijaa.
22mm 510 mister ato, ääni myös tälle. Heti ostan jos tulee saldolle.
Minä myös kannatan tuota 22mm 510 Mister atoa. Henkkoht. ei kiinnosta tuo 26mm molkeri.
Hyvin on pärjänny 20x1 mistereillä mut ton 510 mukana tulis ihan uudet mahollisuudet, eli kannatan!
22mm ato lasitankilla niin sen taitas saada noilla teidän omilla hybridi-adaptereilla misterin akkuputkeen kiinni eiksjea? Sitten vielä kun napin mulle myytte irrallaan niin saadaan noista fullkitin putkista toinen misteri taloon :)
Miks ei kannattais tehdä edelleenkin vain sitä 510-adapteria millä saa misterin aton kiinni? Sitten niitä atoja vaikka irtona myyntiin sen adapterin kanssa. Samalla tuotantoon se dual dekki niin luulis silllä myyntivirtaa tulevan kohtuullisesti.
Oisko mahdollista saada/ostaa Stickerin nappiin Ambassadeurin kontaktiruuvi ja jousi? Vähän ongelmia ton napin kanssa.
Olet käsittänyt väärin:). Ambassadeurin nappiin on vaihdettu vähän jäykempi jousi ja kontaktiruuvin kierreosa on lyhyempi.