Totta tuokin :laugh: Eiköhän se 510 versiokin jossain vaiheessa ilmesty :)
Printable View
Totta tuokin :laugh: Eiköhän se 510 versiokin jossain vaiheessa ilmesty :)
Niin oliskin, harmi kun niitä ei ole tehty kun 3kpl niin olis aika rajalliset markkinat :laugh:
Toivottavasti nyt ei kumminkaan tuolla 20x1 tulisi, 510 olis vaan niin nätty kun sais joka laitteeseen kiinni :)
Toi on totta, menis se vaikka clouporin vehkeissä paremman puutteessa, hattiwateista huolimatta potkua riittäisi kyllä ton käyttöön
Nooh haudataan tämä misteri nyt mun osalta toistaiseksi :D
Mites ässä muuten, oletko lähtenyt tähän atlantis-kelkan kyytiin nauttimaan vauhdista? :)
No se :love: Mutta onneksi otin erivärisenä niin ei sekoitu kun yöpöydällähän ne on meillä vierekkäin yön latauksessa
:laugh:
Nyt on tilattu tiivareitakin koko kevään tarpeiksi, katotaan kuka pärjää pisimpään ostelematta mitään :evil:
Hannu kyl sen KF4 pitäis toimia Ni200 ja lämmönsäätö.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...0a7fad49ce.jpg
Kuhan se Fulgoris nyt saapuis ni pääsis testailee itekki :)
In'ax näkyy olevankin jo Vantaalla lajiteltu. Tiistaina täällä, ei kai vaan jo huomenna 😨
Kävin vähän batmousee hanskilta niin tuli samalla Mister XL:ää hipelöityä niin oishan se ihan helvetin hieno!
Parit Atlantikset vissiin vois pistää myyntiosioon. Ei oikeen minua varten. :)
Saat 5€ mustasta Stinkusta.?
En taida ihan 10 myydä vaihdan mielummin johonkin.;)
Onhan mul ollu toi liero jo muutaman viikon. Älä pelkää, työkäytössä vaan. Kotona gennyt&dripperit :)
Yksinkertaisesti toimiva liero. Maku nyt jää vähän vajaaks mut helppous korvaa sen.
taas sama paljo tahot atlantiksesta? kun ei mulla o mihin vaihtaa. Tammikuussa voisin sen sulta lunastaa( en osallistu tähän tilauksettomaan koska totesin että se on täysin mahotonta :DDD )
Kaikki on mahdollista
Se oli tilaukseton. Nyt ei puhuttu ettei voi käydä ostamassa mitään [emoji3]
Joo, menin hölmöyksissäni Tubesta kattoon revikan V4 kaiffarista. Ei ookkaan mikään atohankinta kiinnostanut vähään aikaan, eikä kyllä polttele nytkään, vähän kyllä heräs kiinnostus. Kassellaan mitä mieltä porukat on kun enemmän näille rannoille niitä tulee.